Maximus

(3.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

Kupiłam buty dla...
Kupiłam buty dla córki, które po 3 założeniu się rozpadły. Na rozpatrzenie reklamacji czekałam miesiąc! Przy oddawaniu butów do reklamacji usłyszałam termin 2 tygodnie, ale po tym czasie nikt ze sklepu się nie odezwał. Po każdej wizycie Pani przesuwała termin o kolejne dni, tak do miesiąca. Nie polecam

Niezweryfikowany Klient_AHc9

15.05.2019

Placówka

Konstantynów Łódzki, Kopernika 1

Nie zgadzam się (0)
Szał obniżek w...
Szał obniżek w sklepach więc postanowiłam poszukać czegoś dla siebie w rozsądniej cenie. Za główny cel postawiłam sobie zakup kozaków. Wybrałam się do centrum miasta bo wydaje mi się, e tam jest najwięcej przeróżnych sklepów obuwniczych, jak i niedaleko znajduje się również największe targowisko w Poznaniu. Jednym ze sklepów które napotkałam na drodze był sklep Maximus. Znajduje się on w piwnicy, trzeba było zejść po stromych schodach w dół, dość niebezpiecznie. Oferta asortymentu dość uboga jak na mój gust, dużo modeli "na jedno kopyto". Obsługa mało zainteresowana klientami w sklepie, ważniejsze były rozmowy między sobą. Pomimo 3 pań z obsługi panował mały bałagan na sklepie tzn gdzieniegdzie jakieś papierki i kartony krzywo poukładane.

Anna_3709

08.02.2012

Placówka

Poznań, Półwiejska 30

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym postanowiłam kupić buty zimowe dla córki. W sklepie był dość duży wybór. Nie było problemu z obejrzeniem i przymierzeniem wybranych przez nas egzemplarzy. Ekspedientka była miła, uprzejma i fachowo doradzała wybór odpowiedniego obuwia. Wygląd sklepu jest ładny i funkcjonalny. Osobna sala dla dzieci.

zarejestrowany-uzytkownik

04.12.2010

Placówka

Konstantynów Łódzki, Kopernika 1

Nie zgadzam się (1)

Maximus

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Maximus?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kupiłam buty dla...
Kupiłam buty dla córki, które po 3 założeniu się rozpadły. Na rozpatrzenie reklamacji czekałam miesiąc! Przy oddawaniu butów do reklamacji usłyszałam termin 2 tygodnie, ale po tym czasie nikt ze sklepu się nie odezwał. Po każdej wizycie Pani przesuwała termin o kolejne dni, tak do miesiąca. Nie polecam