Korzyści

Portal jakoscobslugi.pl to największa platforma gromadząca opinie konsumentów z całego kraju. Dla firm jest to jedna z największych baz wiedzy, która dostarcza wiarygodne informacje poparte doświadczeniami polskich konsumentów.

Aktywne uczestnictwo w Polskim Programie Jakości Obsługi pomoże Twojej firmie efektywnie zarządzać relacjami z klientami, skutecznie działać w obszarze jakości obsługi i budować wizerunek firmy wartej zaufania.

 


Gwarantowane korzyści dla Twojego biznesu

Wykorzystaj wszystkie możliwości Polskiego Programu Jakości Obsługi i zyskaj:

Komunikacja przez 365 dni w roku

  • Konsumenci oceniają firmy przez okrągły rok, o każdej porze dnia i nocy. Portal jakoscobslugi.pl umożliwia wgląd w opinie, dzięki czemu możesz reagować na zgłoszone przez uwagi czy pochwały klientów
  • Udostępniamy Ci narzędzia, za pomocą których masz stały kontakt z klientami. Regularnie otrzymywane powiadomienia o opiniach, pozwolą Ci szybko odpowiedzieć na dodane wpisy. Takie działania udowadniają, że liczysz się ze zdaniem swoich klientów.
  • Bezpłatna wizytówka firmy na portalu jakoscobslugi.pl, dzięki której możesz dodać dane kontaktowe, opis działalności oraz galerię zdjęć. Dzięki temu szybko zaprezentujesz swoją firmę i umożliwisz klientom łatwy kontakt.

Pokaż klientom, że ich potrzeby są dla Ciebie ważne - słuchaj ich uwag, odpowiadaj na opinie, zarówno pozytywne, jak i negatywne. To buduje lojalność! Jak pokazują badania, aż 95% niezadowolonych klientów skorzysta ponownie z oferty firmy, jeżeli firma szybko zareaguje na zgłoszone problemy.

 

Raporty i analizy

  • Zgromadzone opinie to źródło wiedzy o jakości obsługi świadczonej w Twojej firmie. Dzięki naszym narzędziom możesz analizować poziom zadowolenia klientów, mocne i słabe strony swojego biznesu, a także poznać potrzeby oraz oczekiwania klientów.
  • Na bieżąco obserwuj trendy obsługi w branży oraz działania konkurencji. W ramach dedykowanych narzędzi możesz samodzielnie monitorować wyniki swojej firmy, a na podstawie raportów przygotowanych przez ekspertów Polskiego Programu Jakości Obsługi, otrzymasz analizę branży oraz firm konkurencyjnych z zakresu jakości obsługi.

 

Pozytywny wizerunek

  • Utrzymując stały kontakt z klientem i reagując na jego opinie udowadniasz, że zależy Ci na jego zaufaniu i lojalności. Twoja firma staje się gwarantem bezpiecznych zakupów.
  • Znaki jakości nadawane przez prawdziwych konsumentów potwierdzają Twoje starania o lepszą jakość obsługi. To również sygnał dla klientów i kontrahentów jakimi wartościami kierujesz się w biznesie.
  • Będąc wśród najlepszych firm, które obsługują klientów na najwyższym poziomie, wzrasta rozpoznawalność Twojej marki oraz pozycja w branży.

 

Realny zysk

  • Ciesząc się pozytywnymi opiniami oraz rekomendacjami obecnych klientów możesz zyskać lojalnych ambasadorów Twojej marki i kolejnych kupujących. Pozytywny wizerunek i aktywna komunikacja z klientem, bezpośrednio wpłynie na większą sprzedaż.
  • Motywacja personelu w ramach podnoszenia jakości świadczonej obsługi to kolejny krok do sukcesu. Klienci najczęściej oceniają personel, a ich negatywne opinie przekładają się na częstotliwość zakupów. Uświadamiając pracowników o prowadzonych obserwacjach możesz skutecznie podnieść jakość obsługi i zaangażowanie zespołu.
  • Oszczędzaj czas i pieniądze, dzięki badaniom jakości obsługi prowadzonym przez nasz zespół ekspertów. Korzystając z możliwości Polskiego Programu Jakości Obsługi nie musisz na własną rękę przeprowadzać badań i gromadzić danych. Teraz możesz otrzymać gotowy raport ze wszystkimi interesującymi Cię informacjami.

 
Czy wiesz, że 93% Polaków uważa, że już sama świadomość pracownika o tym, że w każdej chwili może zostać oceniony, ma wpływ na jakość obsługi? To naprawdę działa!


Dołącz do Polskiego Programu Jakości Obsługi

Portal jakoscobslugi.pl to znacznie więcej niż opinie klientów. Dołącz do Polskiego Programu Jakości Obsługi i wejdź do grona najlepszych firm w Polsce.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem