T-Mobile

(4.21)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4079 z 5420)

Jeden z gorszych...
Jeden z gorszych salonów z jakim miałem styczność. Brak podejścia do klienta, sposób przedstawiania oferty jak i podejście klienta wymuszone. Z całego serca nie polecam

RiK

28.05.2024

Placówka

Nakło nad Notecią, Rynek 7

Nie zgadzam się (0)
Podczas ostatniej wizyty...
Podczas ostatniej wizyty chciałem poznać ofertę dotyczącą przeniesienia numeru z innej sieci do T-Mobile. Rozmowa z konsultantem jednak była bardzo trudna, a nawet mogę powiedzieć że się nie kleiła. Konsultant podczas rozmowy zanotował i dał mi do wglądu proponowany przez niego abonament i na tym się skończyło. Brak podejścia do klienta, mam wrażenie że wcale mu nie zależało. Wyszedłem

RiK

28.05.2024

Placówka

Nakło nad Notecią, Rynek 7

Nie zgadzam się (0)
nie polecam, dlugi...
nie polecam, dlugi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem

edyta1817055

25.05.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa...
Bardzo miła obsługa i ciekawe oferty.

KroMag

16.05.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetna przejrzysta oferta,...
Świetna przejrzysta oferta, bardzo dobra cena i jakość internetu mobilnego! Obsługa online na czacie i drogą mailową bardzo pomocna

BartoszRusin_d0je

11.05.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
przejrzysta dobrze działająca...
przejrzysta dobrze działająca aplikacja, wszystko jest intuicyjne, na kontakt z pomocą techniczną czeka się krócej niż w przypadku rozmowy telefonicznej. Nie mam żadnych zastrzeżeń

Klient_aZdX4

11.05.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Placówka, którą odwiedziłam...
Placówka, którą odwiedziłam mieści się w Galerii Leszno. Punkt był zadbany, był tam porządek, ulotki i plakaty były widoczne a ekspozycja telefonów była bardzo szeroka. Na obsługę nie musieliśmy z mężem czekać, gdyż doradca zaraz poprosił nas do biurka. Byliśmy tam w celu przedłużenia umowy. Doradca zaproponował nowe, ciekawsze i bardziej opłacalne rozwiązanie, z którego skorzystaliśmy. Pani, która nas obsługiwała wszystko nam wytłumaczyła, doradziła, poinformowała kiedy kończy nam się kolejna umowa. Mimo iż zrobiła się kolejka, nie pośpieszała nas i zachęcała do kolejnych zakupów. Bardzo polecam ten punt obsługi.

Klient_oySVE

07.05.2024

Placówka

Leszno, Al. Konstytucji 3 Maja 12

Nie zgadzam się (0)
Placówka w Lesznie,...
Placówka w Lesznie, konkretnie w Galerii Leszno, w której byłam z mężem i przedłużaliśmy dzieciom umowy jest kompetentna. Na obsługę nie musieliśmy czekać , gdyż nikogo akurat w punkcie nie było. Pani jest bardzo zaangażowana, podsunęła nam nowe rozwiązanie dotyczące umowy na korzystniejszych warunkach, wszystko nam wytłumaczyła. Gdy kończyliśmy przypomniała kiedy kończy się kolejna umowa i kiedy możemy skorzystać z kolejnej propozycji. Doradca nie spieszył się z obsługą, był miły i kompetentny. Punkt był zadbany i czysty, ulotki i plakaty były w widocznym miejscu.

Klient_oySVE

07.05.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i kompetentna obsługa. Problem, z którym zgłosiłam się został rozwiązany, a dodatkowo wyszłam z nowym telefonem. Pani była wyrozumiała, tłumaczyła oraz starała się pomóc jak tylko mogła. Napewno polecę tę placówkę każdemu.

Klient_PKjih

06.05.2024

Placówka

Białystok, Piękna 5

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i kompetentna obsługa. Zostałam dobrze obsłużona oraz dobrano mi odpowiednią ofertę dostosowana do moich potrzeb. Wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Pani obsługująca mnie zadbała o każdy szczegół. Napewno polecę to miejsce każdemu.

Klient_PKjih

06.05.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi klienta...
Jakość obsługi klienta poniżej przeciętnej. Czas obsługi jednego klienta długi z uwagi na dostępność tylko dwóch stanowisk w salonie - przez głowę wielokrotnie przeszła mi wtedy myśl, że mogłem skorzystać z infolinii. Salon był nie przygotowany do pracy w godzinach szczytu. Podczas obsługi przez mojego opiekuna klienta nigdy nie dowiedziałem się niczego więcej, niż tego co wiedziałem sam - odpowiedzi zawsze były zdawkowe i niewyczerpujące, nie licząc słowotoku konsultanta, przepełnionego niezrozumiałym żargonem, kiedy przedstawiał mi ofertę sprzedażową. Wysoka jakość obsługi nie powinna być sfocusowana wyłącznie w obszarze sprzedaży.

klient_A216

30.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Moim zdaniem najmniej...
Moim zdaniem najmniej awaryjny operator w Polsce. Od kilkudziesięciu lat korzystam z ich usług i nie pamiętam kiedy ostatni raz doświadczyłem jakiejkolwiek awarii z ich strony. Internet mobilny jest szybki a zasięg moim zdaniem bardzo dobry. Polecam!

Domino7784

29.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Przestrzegam przed T-mobile....
Przestrzegam przed T-mobile. Szczególnie gdy trafi nam się jakaś awaria. Sam światłowód działa jak działa. Raz lepiej raz gorzej ale ogólnie akceptowalnie. Natomiast BOK to tragedia. Zatrudniają tam chybna ludzi z łapanki na ulicy, którzy to w zamian za pensję , codzienny kubek kawy i nieograniczone rozmowy z kolegą/koleżanką z biurka obok zgodzili się tam zatrudnić. Pierwsze żółte światło zapaliło się przy zmianie ichniego badziewnego routera na ONT - przyszedł technik wymienił i cześć i czapka. Sprawdzam internetu brak. Dzwonię na infolinie a oni - u nas jest ok! u pana internet działa czyli jest coś źle skonfigurowane. sprawdzam w logach routera i widzę ze po stronie operatora połączenia są zrzucane. dzwonię do BOK znów to sam. Według nich wszystko działa. Na nieszczęście technik bał się mojego psa i gdy przyszedł pod dom to do mnie zadzwonił. więc miałem jego nr. Dzwonię do niego i z nim już "naprawiałem" połączanie. Po 4 godz działa. Kolega technik źle ustawił parametry i mój ONT się nie autoryzował! Ale przecież u nich dział ponoć! Teraz , aneks do umowy plus zwiększenie szybkości. Przychodzi po kilku dniach sms już działa można korzystać. Sprawdzam nic się nie zmieniło. Dzwonię do BOK - a gdzie u nich jest OK ale sprawdzą . Przez 3 dni batalia - speed testy prośby groźby nic.. według działu technicznego jest OK i nie przyjmą zgłoszenia bez speedtest pro certyfikowanego który wymaga minimum 6 testów w ciągu 24 godz przeprowadzonych co 30 min. Co daje 3 godz siedzenia przy kompie i robienia testów! A dla kogoś kto pracuje i dojeżdża to zostaje zarwanie nocy aby szanowny BOK podjął się interwencji. I nic nie dają zrzuty ekrany z dwóch lat pokazujące wyraźnie że prędkość nie zmieniła się ani na jotę! Oni mają w papierach że jest OK i szybkość jest zwiększona czyli płać frajerze więcej za to samo co miałeś do teraz. Na szczęście aneks mogłem wypowiedzieć tak jak i umowę i nara T-Mobile! Przestrzegam przed tym operatorem. I nie sądzę aby mój przypadek był odosobniony tylko większości ludzi się nie chce lub nie mają czasu opisywać takich zdarzeń. A co najlepsze - jak sprzedają oferty to zaraz przychodzą sms z oceną obsługi - przez 3 dni zgłaszania problemu i kilkunastu telefonach do BOK sms oceniający jakość usługi nie przyszedł ani razu!!

Klient_zPCW1

25.04.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jestem stałym klientem...
Jestem stałym klientem tej sieci. Niestety wizyta w tym salonie nie należy dla mnie do najprzyjemniejszych. Konsultantka na którą zawsze trafię jest dla mnie opryskliwa, nie miła i mimo że jej o tym mówię że gdybym mogła to bym bez was załatwiła problem to bym to zrobiła online albo w innym punkcie to nic sobie z tego nie robi. Jak tylko skończy mi się umowa w tym salonie to na pewno zmienię operatora.

Klient_vnFTl

20.04.2024

Placówka

Morąg, mickiewicza 12

Nie zgadzam się (0)
Z T-mobile jestem...
Z T-mobile jestem od lat i raczej nie zapowiada się na to aby to się zmieniło. Bardzo łatwy dostęp do wszystkich usług jak np. płacenie rachunków, przyjemny wygląd oferty reklamowej, strony oraz aplikacji oraz bardzo łatwy w obsłudze. Mają też wielką gamę różnych okazji, które są niesamowicie przydatne. Naprawdę bardzo polecam!

julhas

09.04.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Salon czysty, ładna...
Salon czysty, ładna wystawa urządzeń. Personel ubrany w stroje firmowe

Placówka

Przemyśl, Franciszkańska 12

Nie zgadzam się (0)
Pani bardzo miła....
Pani bardzo miła. Po wysłuchaniu oferty grzecznie odmówiłam przejścia do tej sieci ,Pani bez dalszego namawiania podziękowała i dołączyła się. Przebieg rozmowy na wysokim poziomie z dużą kulturą.

KlaudiaMadej_zP9I

13.03.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Salon T-mobile w...
Salon T-mobile w Galerii Dominikańskiej - umowa na internet, dodatkowo modem. Pan który miał sobotni dyżur miał bardzo dobre podejście do klienta - ani osoba przede mną (pracował sam) ani ja nie czuliśmy presji czasu. Poza tym odpowiedział na wszelkie techniczne i sprzętowe pytania bardzo jasno i rzeczowo. Niestety niezbyt profesjonalnie było jeśli chodzi o dane osobowe - bez pytania zostały zatwierdzone moje dane adresowe z innego miasta, gdzie w razie dostarczenia jakiejkolwiek poczty nie mam możliwości na jej odebranie. Powinna być w tej kwestii - potwierdzenia adresu i numeru telefonu jako aktualny szczególna ostrożność. Poza tym incydentem wizyta przebiegła na plus, a ja wiedziałam i czułam, że w razie problemów mogę wrócić i poprosić o pomoc bez poczucia wstydu.

LenaW

04.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa jest THE...
Obsługa jest THE BEST.

Patryk348

04.03.2024

Placówka

Turek, Kolska 35

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i profesjonalna obsługa.

mmmoonniikkaa

27.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)

T-Mobile

T‑Mobile funkcjonuje od 1995 roku i jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługującym ponad 10 milionów klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z całej oferty usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe, czyli najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu. T-Mobile stał się silną firmą dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu partnerów biznesowych, a także wysokiej jakości obsługi klientów.

Czy te firmy wypadają lepiej niż T-Mobile?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Jeden z gorszych...
Jeden z gorszych salonów z jakim miałem styczność. Brak podejścia do klienta, sposób przedstawiania oferty jak i podejście klienta wymuszone. Z całego serca nie polecam
Zgadzasz się?