Polski Program Jakości Obsługi

Naszym zadaniem jest poprawa poziomu obsługi w Polsce oraz dostosowanie standardów do potrzeb konsumentów XXI wieku. 

Czy wiesz, że firmy poddawane są ocenie konsumentów przez 24 godziny na dobę? Niezadowoleni chętnie dzielą się swoimi opiniami nie tylko z rodziną czy znajomymi, ale najczęściej publikują je w Internecie. Zadowolony klient staje się natomiast rzecznikiem marki. Polski Program Jakości Obsługi od 2008 roku aktywnie wspiera działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce. Stworzenie portalu jakoscobslugi.pl dało nowe możliwości prowadzenia dialogu pomiędzy konsumentami a firmami. Dzięki temu od ponad 10 lat konsumenci mogą ocenić przeszło 46 000 firm z 200 branż. 

To właśnie Ty tworzysz nową jakość obsługi w Polsce. Twoja opinia się liczy! 

  • Oceniaj, opiniuj i rekomenduj. Właśnie w taki sposób możesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami.
  • Korzystaj z rekomendacji innych. Ucz się na cudzych błędach i wybieraj tylko sprawdzone firmy.
  • Wybierz Gwiazdy Jakości Obsługi - Twoja opinia ma duży wpływ na wybór najprzyjaźniejszych firm w Polsce!
  • Korzystaj z lepszej jakości usług - masz realny wpływ na poprawę jakości obsługi.
  • Twoje wskazówki pomogą innym firmom - możesz przyczynić się do zmiany standardów i uproszczenia procedur.

Nasze atuty: 

  • Monitorujemy poziom zadowolenia i satysfakcji klientów w całej Polsce! 
  • Stanowimy nowoczesną multiplatformę komunikacji pomiędzy konsumentami a firmami. 
  • Ułatwimy konsumentom wybór najlepszych firm poprzez udostępnienie rekomendacji osób, które skorzystały już z usług danej firmy. 
  • Pomagamy podnosić standardy jakości, zarówno w małych,  lokalnych firmach, jak i w dużych przedsiębiorstwach. 
  • Przedstawiamy raporty i analizy, które dostarczają istotnych informacji na temat oczekiwań klientów.
  • Publikujemy artykuły i poradniki na temat jakości obsługi.
  • Przyznajemy Wyróżnienia Gwiazd Jakości Obsługi dla najprzyjaźniejszych firm według opinii konsumentów! 

Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! 

 

Doświadczenie i know-how 

Zespół Programu Jakości Obsługi tworzą eksperci i specjaliści posiadający wieloletnie doświadczenie w obszarze marketingu relacji i obsługi klienta, współpracujący przy projektach dla największych polskich firm i instytucji. Organizatorem Programu jest Grupa VSC, od 20 lat specjalizująca się w budowaniu lojalności i badaniach SecretClient®, wielokrotnie nagradzana za innowacyjność oraz dynamikę rozwoju. 

 

Departament Analiz i Badań 

Pomagamy w całościowej analizie i optymalizacji standardów obsługi klienta m.in. poprzez badania Mystery Shopping (Tajemniczy Klient), realizowane pod własną marką SecretClient®.

 

Departament Marketingu Relacji 

Stymulujemy zachowanie klientów budując programy premiowe, lojalnościowe i partnerskie, wykorzystując najnowsze narzędzia komunikacji. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem