Czy wiesz, że firmy poddawane są ocenie konsumentów przez 24 godziny na dobę? Niezadowoleni chętnie dzielą się swoimi opiniami nie tylko z rodziną czy znajomymi, ale najczęściej publikują je w Internecie. Zadowolony klient staje się natomiast rzecznikiem marki. Polski Program Jakości Obsługi od 2008 roku aktywnie wspiera działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce. Stworzenie portalu jakoscobslugi.pl dało nowe możliwości prowadzenia dialogu pomiędzy konsumentami a firmami. Dzięki temu od ponad 10 lat konsumenci mogą ocenić przeszło 46 000 firm z 200 branż.
Zespół Programu Jakości Obsługi tworzą eksperci i specjaliści posiadający wieloletnie doświadczenie w obszarze marketingu relacji i obsługi klienta, współpracujący przy projektach dla największych polskich firm i instytucji. Organizatorem Programu jest Grupa VSC, od 20 lat specjalizująca się w budowaniu lojalności i badaniach SecretClient®, wielokrotnie nagradzana za innowacyjność oraz dynamikę rozwoju.
Pomagamy w całościowej analizie i optymalizacji standardów obsługi klienta m.in. poprzez badania Mystery Shopping (Tajemniczy Klient), realizowane pod własną marką SecretClient®.
Stymulujemy zachowanie klientów budując programy premiowe, lojalnościowe i partnerskie, wykorzystując najnowsze narzędzia komunikacji.
Polski Program Jakości Obsługi od 11 lat monitoruje poziom zadowolenia i satysfakcji społeczności zakupowej w Polsce. Pomagamy konsumentom w wyborze firm spełniających ich oczekiwania, a firmom - w poprawie jakości obsługi.
Copyright © 2018 Grupa VSC. Design by +coal.
Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności
Zrozumiałem