Możliwości i narzędzia

Świadomość polskich konsumentów i firm w zakresie jakości obsługi stale rośnie. Klienci mają coraz wyższe wymagania, a szukając firmy, która spełni ich oczekiwania, sięgają po opinie rodziny, znajomych lub innych konsumentów.
Zespół Polskiego Programu Jakości Obsługi już od 2008 roku pomaga firmom dostrzec potrzeby i oczekiwania konsumentów. Multiplatforma www.jakoscobslugi.pl to nie tylko miejsce dialogu pomiędzy konsumentami a firmami. Przekonaj się, dlaczego warto być aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakość Obsługi i jakie korzyści możesz osiągnąć wspólnie z nami. 

Pakiet narzędzi Polskiego Programu Jakość Obsługi to:


Wizerunek

Programy wspierające 

Skorzystaj z gotowych rozwiązań i narzędzi wpierających jakość obsługi. Udowodnij, że warto Ci zaufać,  zyskaj prestiż i wyróżnienie!

  • Gwiazdy Jakości Obsługi
  • Program Dbamy o Jakość Obsługi
  • Program Odpowiadamy Klientom
  • Program Życzliwa Firma
Raporty

Raporty i analizy

Na bieżąco śledź wyniki swojej firmy i konkurencji, identyfikuj mocne i słabe strony, Monitoruj trendy na rynku oraz opinie konsumentów.

  • Szczegółowe raporty zebranych opinii
  • Pogłębione badania jakości obsługi - SecretClient
  • Analiza standardów i obszarów obsługi
  • Benchmarking
Więcej możliwości

Pomoc ekspertów

Nasi eksperci są stale do Twojej dyspozycji 

 

  • Monitorujemy poziom zadowolenia klientów 24/h na dobę
  • Pomagamy podnosić standarty obsługi 
  • Publikujemy raporty i dostarczamy wiarygodne informacje

 


Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja - skontaktuj się z nami już dziś!
Obsługa klientów biznesowych
tel.:+48 (71) 799 89 59
program@jakoscobslugi.pl

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem