Orange

(3.61)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3191 z 4131)

Problematyczny zasięg działania...
Problematyczny zasięg działania sieci. Oferta konkurencji lepsza. Częste problemy z łącznością usług w pakiecie Love

Broda91

18.07.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem ich klientem...
Jestem ich klientem od długiego czasu i jakoś nie mam ochoty rozstawać się z nimi ze względu na ciekawe opcje abonamentowe, które serwują mi przy przedłużeniu umowy. Obecnie korzystam z abonamentu, którym mogę za kilkadziesiąt złotych gadać i esemesować z wszystkimi sieciami. Podobną ofertę ma play z tym, że w playu za telefon htc kupiony wraz z tym abonamentem musiałbym zapłacić kilkaset złotych więcej.

agusia123242

17.07.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sprawna i...
Bardzo sprawna i fachowa instalacja internetu i tv. Do tego korzystna cena. Polecam

Anna_6041

10.07.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Konsultant zadzwonił w...
Konsultant zadzwonił w sprawie przedłużenia abonamentu. Zaproponował nową ofertę wraz z telefonami. Miał oddzwonić w poniedziałek w celu podpisania umowy. Niestety do tej pory nie oddzwonił.

Magdalena_3499

01.07.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obecnie ciężko jest...
Obecnie ciężko jest znaleźć ofertę, która może dopasować mi nie tylko opcją, a także i ceną. Propozycja Orange ze strony produktu Flex jest idealną odpowiedzią na moje potrzeby ze względu na możliwość dopasowywania produktów w danym czasie za rozsądną cenę.

Klient_Czmp1

29.06.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!

niezalogowany-uzytkownik

10.06.2022

Placówka

Kamień Pomorski, Mickiewicza 44

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!

niezalogowany-uzytkownik

30.05.2022

Placówka

Ostrów Wielkopolski, Kaliska 120

Nie zgadzam się (0)
Rozmowa trwała około...
Rozmowa trwała około 5 min. Konsultantka przedstawiła mi przygotowaną ofertę specjalnie pod moją osobę. Niestety nie była ona dopasowana do moich potrzeb. Podziękowałem Pani, lecz bardzo nalegała, że ta oferta się opłaca i żebym się na nią zgodził. Po za tym minusem cała rozmowa przebiegała w miły sposób. Zaproponowano mi ciekawe rozwiązania, ale z powodów osobistych i tak na nie się nie zgodziłem.

Niezweryfikowany Klient_Mpvw

13.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Składałem reklamacje za...
Składałem reklamacje za naliczenie opłat za rozmowy w UE. Wg umowy takich nie powinienem mieć naliczanych. Pracownik bardzo szybko przyjął reklamację, poinformował, że odpowiedź dostanę w ciągu 30 dni. Odpowiedź dostałem po 3 dniach. Opłaty zostały anulowane i skorygowane na fv. Polecam Orange - jakość obsługi na wysokim poziomie.

Tomecki

13.05.2022

Placówka

Wrocław, Kazimierza Wielkiego 19

Nie zgadzam się (0)
Mieszkam niedaleko Blue...
Mieszkam niedaleko Blue City więc ten salon jest dla mnie najwygodniejszy, bo najbliższy. Od dziś jednak wolę udać się do oddalonego salonu bo podczas dzisiejszej wizyty w Blue City arogancja i lekceważenie klienta ze strony pracownika tego salonu mnie poraziło. Przedtem bywało rożnie, bo ludzie są różni, pracownicy też są różni. Jedni bardziej kompetentni, inni mniej. Mieliśmy z żoną sprawę odnośnie naszej umowy z tym operatorem, potrzebowalismy dokonać w niej zmian. Wcześniej rozmawiałem na ten temat z panią, która bardzo starała się pomóc i z ktorą byłem na ten tydzień umówiony. Ponieważ nie odbierała telefonu, poszliśmy z żoną do punktu (ok. 19.00)gotowi załatwić sprawę z innym konsultantem. Trafiliśmy na panią I byliśmy świadkami takiego pokazu arogancji i zwykłego braku kultury, jakiego od dawna nie doświadczyliśmy. Panią od początku rozmowy zachowywała się niegrzecznie . Od tonu począwszy, poprzez mimikę , gesty i "mowę ciała". Od razu wyśmiałą nasz problem, powieedziła, że nic nie da się zrobić. Zalała nas falą pytań, z kim to niby tu rozmawialiśmy wcześniej, jak się nazywał i jak wyglądał. Co chwila przerywała nam nie pozwalając się wypowiedzieć. Kiwała się na krześle, robiła miny. Chciałbym przypomnieć, że dzięki klientom taka pani ma pracę. Mogłaby więc tych klientów szanować, a co najmniej zachowywać się grzecznie. Na arogancki ton, miny, uśmieszki i kiwanie się na lewo i prawo jest czas po pracy. Reprezentując cudzą firmę warto się nad sobą zastanowić. warto też, żeby kierownictwo tego salonu zastanowiło się nad jego personelem.

Niezweryfikowany Klient_K8lR

06.05.2022

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy telemarketingu tej...
Pracownicy telemarketingu tej firmy są strasznie nachalni. Proponują usługi którymi nie jestem zainteresowany mimo mojej prośby o zaprzestanie z ofertami próbują wcisnąć coś dalej.

Niezweryfikowany Klient_VZmI

05.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Pani pomocna obsługa...
Pani pomocna obsługa 10/10

Niezweryfikowany Klient_LTFm

30.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Najlepsze promocje najlepsza...
Najlepsze promocje najlepsza sieć

Niezweryfikowany Klient_6HSa

25.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sprawa załatwiona szybko,...
Sprawa załatwiona szybko, bez zbędnych pytań, długość oczekiwania na połączenie z konsultantem krótka, obsługa miła, bez przerw na Lini i tzw proszę o chwilę cierpliwosci

Klient_yCCr

21.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Pani która mnie...
Pani która mnie oblugiwala była bardzo nie miła, opryskliwa. Nie załatwiła sprawy odpowiednio. Nie wiem czy miała zły dzień ale nie powinna wylewać tego na klientów. Szkoda...

Klient_zTah

18.04.2022

Placówka

Warszawa, Jubilerska CH King Cross 1/3

Nie zgadzam się (0)
Konsultanci nie do...
Konsultanci nie do końca radzą sobie ze wszystkim problemami, często każą klienta dzwonić na infolinie, jednak jeśli chodzi o obsługę około sprzedażowa zawsze dopytaja o wszystkie usługi i pakietuja je

Niezweryfikowany Klient_85Fo

16.04.2022

Placówka

Nysa, ul. Rynek 30

Nie zgadzam się (0)
Brak kompetencji, brak...
Brak kompetencji, brak wiedzy, nawet odrobiny empatii nic nie pomogą. Zwykła sekretarka, która informuje tylko, że nie może pomóc - równie dobrze bot mógłby powiedzieć " niestety awarie się zdarzają nic zrobić nie możemy, proszę czekać na technika ".

Niezweryfikowany Klient_fvTj

15.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Niekompetentne osoby na...
Niekompetentne osoby na infolinii, obiecują ze sprawa zostanie załatwiona pilnie, zaś mija 15 dzień złożonej reklamacji w sprawie błędu ich systemu i cisza. Obiecują ze oddzwonią tego samego dnia ale olewają klienta. Posiadam 5 numerów i internet z telewizja i zastanawiam się nad zmiana sieci z powodu bardzo złej obsługi klienta. Zaś automat MAX potrafi zadzwonić z przypomnieniem o płatności. Obsługa infolinii na najniższym poziomie.

Klient_kobg

05.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pracownik zaproponował przedłużenie...
Pracownik zaproponował przedłużenie umowy na jednym z numerów. Konsultant przedstawił ofertę w sposobjasny,zrozumiały i atrakcyjny.

Klient_MDz1

05.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Szybką i sprawna...
Szybką i sprawna obsluga

Niezweryfikowany Klient_LTFm

18.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Orange

Orange jest liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferuje kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju. Celem Orange Polska jest zapewnienie najwyższej satysfakcji klientom i atrakcyjnego zysku akcjonariuszom poprzez osiągnięcie pozycji najchętniej wybieranego dostawcy usług telekomunikacyjnych, multimedialnych i rozrywkowych, korzystającego z nowoczesnych technologii.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Orange?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Problematyczny zasięg działania...
Problematyczny zasięg działania sieci. Oferta konkurencji lepsza. Częste problemy z łącznością usług w pakiecie Love