Orange

(3.68)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3393 z 4525)

Zdecydowanie nie polecam...
Zdecydowanie nie polecam tej placówki , zbyt długi czas oczekiwania , jakość Orange nie jest najlepsza , nie to co kiedyś

Anna940207

11.10.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie za długo...
Zdecydowanie za długo czas oczekiwania. Pani która mnie obsługiwała niestety nie miała odpowiednich kompetencji i nie rozwiązała mojego problemu. Na plus fakt że dostałem rabat jako zadośćuczynienie.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Moja opinia o...
Moja opinia o Orange jest raczej mieszana, ponieważ nie jestem do końca zadowolona z ich usług. Przede wszystkim uważam, że oferty na kartę są dość drogie w porównaniu do innych operatorów. Oczekiwałabym lepszych warunków, zwłaszcza za tę cenę, ale niestety nie widzę dużej różnicy w korzyściach, które otrzymuję. Dodatkowo, zasięg sieci często pozostawia wiele do życzenia. Zdarza się, że w niektórych miejscach mam problemy z połączeniami albo z internetem mobilnym, co jest naprawdę irytujące, szczególnie w sytuacjach, gdy potrzebuję szybkiego i stabilnego dostępu do sieci. Kolejną kwestią jest obsługa klienta, która również nie zawsze działa tak, jak powinna. Czasami trudno się dodzwonić, a odpowiedzi na pytania nie są satysfakcjonujące lub wystarczająco szybkie. W porównaniu do innych operatorów, czuję, że Orange nie spełnia w pełni moich oczekiwań, zarówno pod względem oferty, jak i jakości usług.

czamson

03.10.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w salonie...
Wizyta w salonie Orange była pozytywnym doświadczeniem. Salon był nowoczesny i dobrze zorganizowany, z czytelnym rozmieszczeniem ofert i urządzeń. Obsługa przywitała mnie od razu, a konsultant, z którym rozmawiałem, był kompetentny i cierpliwy. Dokładnie wyjaśnił szczegóły dostępnych planów abonamentowych i pomógł dobrać ofertę dopasowaną do moich potrzeb. Czas obsługi był odpowiedni, chociaż na swoją kolej musiałem chwilę poczekać. Ogólnie, atmosfera była profesjonalna, a personel wykazywał się dużą znajomością tematu.

Erek.FM

01.10.2024

Placówka

Białystok, Świętojańska 15

Nie zgadzam się (0)
Miła atmosfera z...
Miła atmosfera z profesjonalnym podejściem do klienta. Szybko i żetelnie załatwione wszystkie sprawy.

Jaro0112

01.10.2024

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 38

Nie zgadzam się (0)
Miła atmosfera z...
Miła atmosfera z profesjonalnym podejście do klienta. Szybko i żetelnie załatwione wszystkie sprawy.

Jaro0112

01.10.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Serdecznie polecam salon...
Serdecznie polecam salon obsługi w Nowej Soli. Profesjonalne podejście do klienta, rzetelna obsługa na fachowym poziomie, pełny zakres oferty.

TK1705

20.09.2024

Placówka

Nowa Sól, Plac Wyzwolenia 4

Nie zgadzam się (0)
Serdecznie polecam salon...
Serdecznie polecam salon obsługi w Nowej Soli. Profesjonalne podejście do klienta, rzetelna obsługa na fachowym poziomie, pełny zakres oferty.

TK1705

20.09.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podczas rozmowy telefonicznej...
Podczas rozmowy telefonicznej moja sprawa została załatwiona w bardzo szybki sposób. Pani, z którą rozmawiałam była bardzo dobrze przygotowana do załatwienia mojej sprawy. Wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Na pewno polecę tego dostawcę internetu.

Klient_Aga

01.09.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
na infolinii zawsze...
na infolinii zawsze pomogą w zależności od problemu, doradzą oraz są dostępni 24/7 co jest dodatkowym

Bartiooo

28.08.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo pomocna,...
Obsługa bardzo pomocna, pomieszczenie spełnia standardy czystości, wszystko poszło bardzo sprawnie bez zbędnego czekania, wielkim minusem jest to że nie poinformowano mnie o gratisach, które mogłam dostać w momencie korzystania z danej oferty.

Klient_aayup

28.08.2024

Placówka

Środa Wielkopolska, Plac Armii Poznań 2

Nie zgadzam się (0)
Bardzo długi czas...
Bardzo długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, gdy już jednak uda się z nim skontaktować lekceważąco podchodzi do problemu, z którym się do niego zgłasza, nie proponuje żadnych rozwiązań owego problemu oraz opryskliwie odnosi się do klienta

Klient_oR0eI

24.08.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo długi czas...
Bardzo długi czas oczekiwania na konsultanta, który nie wykazuje kompetencji zajmowanego stanowiska oraz odnosi się do klienta w opryskliwy sposób, lekceważąco podchodzi do problemu, z którym się do niego zgłasza, dodatkowo nie oferuje żadnych propozycji rozwiązania owego problemu.

Klient_oR0eI

24.08.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dzwoniąc na infolinię...
Dzwoniąc na infolinię udało mi się całkowicie rozwiązać problem. Internet został przeniesiony na inny adres, podczas rozmowy telefonicznej. Pani była bardzo miła, rzeczowo odpowiadała na pytania, podczas rozmowy przedstawiła dodatkową ofertę. Rozmowa przebiegła w przyjaznej atmosferze. Szczerze polecam.

Klient_nX5J0

08.08.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio odwiedziłem placówkę...
Ostatnio odwiedziłem placówkę w celu zapoznania się z nową ofertą. Obsługa była pomocna i pomogła wybrać mi ofertę dopasowaną do mnie.

Klient_KLnfw

07.08.2024

Placówka

Poznań, Pleszewska 1

Nie zgadzam się (0)
Wyższe ceny abonamentu...
Wyższe ceny abonamentu , słaby zasięg

Klient_mgGm6

02.08.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kontakt w sprawie...
Kontakt w sprawie przedluzenia umowy na 2 numery komorkowe oraz Internet mobilny. Po przedstawieniu propozycji przez pracownika, ktora nie wiazala sie dla mnie z zadnymi korzysciami - brak zmniejszenia kwoty rachunku, brak dodatkowych uslug, pakietow, nawet zmniejszenie ilosci danych w usludze internetu mobilnego, brak ze strony pracownika walki z obiekcjami, wysluchal, stwierdzil ze on nie jest w stanie nic zaproponowac i w takim razie on dziekuje za rozmowe. Brak stopniowania propozycji, walki z obiekcjami czy uwypuklenie atutow propozycji.

Pgluszek

22.07.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Serdecznie polecam obsługę...
Serdecznie polecam obsługę klienta w salonie Orange w Galerii Posnania w Poznaniu. Konsultant był miły i kulturalny. Dzięki jego kompetencji bez problemu udało się znaleźć lepszą ofertę i obniżyć comiesięczne rachunki za telefon.

Klient_50PeX

19.07.2024

Placówka

Poznań, Pleszewska 1

Nie zgadzam się (0)
Orange, jako popularny...
Orange, jako popularny dostawca internetu spełnił moje oczekiwania względem jakości i szybkości internetu. Cena za pakiet światłowód z TV jest zadowalająca. Minusem jest utrudniony kontakt z obsługą klienta, zanim pracownik odbierze telefon trzeba przejść przez dosyć długą weryfikację przez automatycznego asystenta. Jednak finalnie wszystko da się z pracownikiem sprawnie załatwić.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Średnio miła obsługa,...
Średnio miła obsługa, wciskająca na siłę produkty. Nękająca telefonami

Klient_Zfrwu

08.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Orange

Orange jest liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferuje kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju. Celem Orange Polska jest zapewnienie najwyższej satysfakcji klientom i atrakcyjnego zysku akcjonariuszom poprzez osiągnięcie pozycji najchętniej wybieranego dostawcy usług telekomunikacyjnych, multimedialnych i rozrywkowych, korzystającego z nowoczesnych technologii.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Orange?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zdecydowanie nie polecam...
Zdecydowanie nie polecam tej placówki , zbyt długi czas oczekiwania , jakość Orange nie jest najlepsza , nie to co kiedyś