Bank Millennium

(4.12)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1615 z 2194)

Miła obsługa, ale...
Miła obsługa, ale mało profesjonalna. Przy wypłacie znacznej kwoty gotówki spotkałam się z nie miła sytuacja tj Pani głośno mowila kwotę która wypłacałam, co było niekomfortowe. Dodatko pieniądze nie były poukładane tak jak to powinno być w banku. Zostały mi zaproponowane nowe produkty bankowe za co duży plus.

polciaaa

02.12.2022

Placówka

Włocławek, Warszawska 2/4/6

Nie zgadzam się (0)
Bardzo długi czas...
Bardzo długi czas oczekiwania na odpowiedź w kanałach zdalnych. Pomimo informacji, że czas oczekiwania to maksymalnie do 3 godzin lub maksymalnie 18 godzin, zazwyczaj trwa to kilka dni. W odpowiedzi brak rzetelnych informacji, jedynie zdawkowe nic nie wnoszące do sprawy.

Dominika

19.10.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Niestety oddział Banku...
Niestety oddział Banku Millennium w Luboniu wykazał się totalnym brakiem profesjonalizmu. Już od samego wejścia czułam się tam jak intruz, który przeszkadza Panią w rozmowach. Sprawa z jaką przyszłam nie należała do standardowych co jeszcze bardziej zirytowało pracownika. A szkoda placówka ładna, schludna, czysta. Niestety czas obsługi wyniósł ponad 45 min. Otrzymałam niekompetentne informacje, które zostały zdewaluowane na infolinii banku.

Klient_RnC0e

03.10.2022

Placówka

Luboń, Żabikowska 69

Nie zgadzam się (0)
Placówka bardzo czysta...
Placówka bardzo czysta obsługa miła i kompetentna

Klient_HcUR2

20.09.2022

Placówka

Radom, SIENKIEWICZA 8

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra obsługa...
Bardzo dobra obsługa w placówce kompetencja i profesjonalizm

Klient_HcUR2

20.09.2022

Placówka

Radom, Al. Grzecznarowskiego 28

Nie zgadzam się (0)
W placówce był...
W placówce był działający wpłatomat. Pracownicy byli bardzo mili i wytłumaczyli obsługę tego urządzenia. Pracownik pomógł także mi w dokonaniu podstawowych dyspozycji zmiany danych osobowych. Polecę bank z całego serca.

Klient_gYgyY

05.08.2022

Placówka

Słupsk, Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (0)
Niestety gdyby nie...
Niestety gdyby nie fakt, że warunki kredytowe były atrakcyjne nigdy nie korzystałabym z usług tego banku. Panie nie odpowiadają na bezpośrednie pytania. Umawiam się na konkretna godzinę i musiałam czekać aż ktoś podejdzie i zaczniemy spotkanie. Zdarzało się, że Panie nie wiedziały o niektórych kwestiach dot. nieruchomości - musiałam je edukować.

Klientka_JXfQd

03.08.2022

Placówka

Tczew, Łazienna 12

Nie zgadzam się (0)
Mój ulubiony bank!...
Mój ulubiony bank! Pracownicy kompetentni, sympatyczni i zawsze pomocni.

Klient_IR9F4

25.07.2022

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (0)
Chciałam wpłacić pieniądze...
Chciałam wpłacić pieniądze na konto w oddziale, ponieważ nie miałam przy sobie karty, okazało się, że wpłatę muszę potwierdzić w aplikacji na telefonie, uważam, że to zbędne utrudnienia. Pani nie była zbyt uprzejma i chętna do rozwiązania problemu

joann_

16.07.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Solidny bank, oferuje...
Solidny bank, oferuje dobre warunki dla klientów pożyczających pieniądze jak i oszczędzających.

zarejestrowany-uzytkownik

15.07.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W PLACÓWKACH ZAWSZE...
W PLACÓWKACH ZAWSZE NAPOTYKAM MIŁĄ I WACHOWĄ OBSŁUGE

zarejestrowany-uzytkownik

14.07.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fachowa obsługa...
Bardzo fachowa obsługa i zainteresowanie klientem na najwyższym poziomie :)

Klient_yVGhE

14.07.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rozmowa kulturalna, odnosiła...
Rozmowa kulturalna, odnosiła się do oferty bankowej. Profesjonalna obsługa.

Klient_B51g

13.07.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sprawny kontakt...
Bardzo sprawny kontakt przez czat w aplikacji mobilnej. Kosultant miło i rzeczowo odpowiada na zadane pytania. Dobra obługa klienta.

Klient_TxZyu

11.07.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio miałam przyjemność...
Ostatnio miałam przyjemność zadzwonić na infolinię celem odblokowania karty, gdyż zapomniałam PINU. Bezproblemowo Pani poprowadziła mnie do odblokowania i nadania nowego PINU. Jednocześnie co mi się podobało spojrzała na moją historię kredytową pytając o ewentualną chęć konsolidacji i zapraszając do placówki celem poznania szczegółów oferty. Rozmowa przebiegła miło, przyjemnie i sprawnie. Polecam.

Monika_1493

08.07.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bank, któremu na...
Bank, któremu na bank można zaufać. Szybka, profesjonalna obsługa, ochrona danych osobowych na wysokim poziomie i przede wszystkim świetna oferta. Bank jest nowoczesny i rozwojowy, a oferowanie zwrotów z zakupów online poprzez link z aplikacji jest strzałem w dziesiątkę. Kupuję i dostaję parę procent zwrotu, rewelacja :) Tak powinno być w każdym banku.

Klient_lMhr

03.07.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Najlepsza placówka bankowa...
Najlepsza placówka bankowa jaką dotychczas odwiedziłam. Obsługa miła , uśmiechnięta i pomocna, idealny porządek.

Klient_aYTjR

02.07.2022

Placówka

Elbląg, ul. Hetmańska 10

Nie zgadzam się (0)
Mały oddział Banku...
Mały oddział Banku Millenium. Obsługa profesjonalna, przebadali moje potrzeby dotyczące posiadania konta, poinformowali o istniejących promocjach jak i ofertach kredytowych z zabezpieczeniem ubezpieczeniowym. Bardzo miła Pani jednak momentami przesadnie naciskała na zakup przedstawianej przez nią oferty. Strefa parkinkowa wokół budynku płatna. Jednak potrzeba weryfikacji mojego konta bankowego przebiegła dość sprawnie :)

DenyAngel

25.04.2022

Placówka

Rzeszów, Piłsudskiego 32

Nie zgadzam się (0)
Pełen profesjonalizm. ...
Pełen profesjonalizm. Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Pracownicy z wiedzą i kompetencjami, chciałabym, aby obsługiwano mnie tak w każdym banku. Jedyny minus to kolejki.

Klient_6UAk

20.03.2022

Placówka

Chorzów, Wolności 40

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna obsługa....
Bardzo profesjonalna obsługa. Doradcy potrafią dostosować produkt do potrzeb klienta. Placówka dosyć mała, jak na centrum miasta, często tworzą się kolejki do bankomatu, który znajduje się na przedsionku wejścia do placówki. Produkty kredytowe dosyć drogie, ale niestety jest to powszechny obraz oferty bankowej na ten moment.

Klient_HU3v

14.03.2022

Placówka

Malbork, ul. Kościuszki 48-53

Nie zgadzam się (0)

Bank Millennium

Bank Millennium to ogólnopolski bank stanowiący centrum Grupy Banku Millennium, w której w skład wchodzą również Millenium Leasing, Millennium Dom Maklerski oraz Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Jakość obsługi odgrywa w Banku Millennium kluczową rolę co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. Bank Millennium aktywnie udziela się na rzecz społeczeństwa wspierając programy edukacyjne i inicjatywy kulturalne.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bank Millennium?

Ktoś 17 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Miła obsługa, ale...
Miła obsługa, ale mało profesjonalna. Przy wypłacie znacznej kwoty gotówki spotkałam się z nie miła sytuacja tj Pani głośno mowila kwotę która wypłacałam, co było niekomfortowe. Dodatko pieniądze nie były poukładane tak jak to powinno być w banku. Zostały mi zaproponowane nowe produkty bankowe za co duży plus.
Zgadzasz się?