Bank Millennium

(4.22)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1610 z 2187)

W placówce był...
W placówce był działający wpłatomat. Pracownicy byli bardzo mili i wytłumaczyli obsługę tego urządzenia. Pracownik pomógł także mi w dokonaniu podstawowych dyspozycji zmiany danych osobowych. Polecę bank z całego serca.

Klient_gYgyY

05.08.2022

Placówka

Słupsk, Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (0)
Niestety gdyby nie...
Niestety gdyby nie fakt, że warunki kredytowe były atrakcyjne nigdy nie korzystałabym z usług tego banku. Panie nie odpowiadają na bezpośrednie pytania. Umawiam się na konkretna godzinę i musiałam czekać aż ktoś podejdzie i zaczniemy spotkanie. Zdarzało się, że Panie nie wiedziały o niektórych kwestiach dot. nieruchomości - musiałam je edukować.

Klientka_JXfQd

03.08.2022

Placówka

Tczew, Łazienna 12

Nie zgadzam się (0)
Mój ulubiony bank!...
Mój ulubiony bank! Pracownicy kompetentni, sympatyczni i zawsze pomocni.

Klient_IR9F4

25.07.2022

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (0)
Chciałam wpłacić pieniądze...
Chciałam wpłacić pieniądze na konto w oddziale, ponieważ nie miałam przy sobie karty, okazało się, że wpłatę muszę potwierdzić w aplikacji na telefonie, uważam, że to zbędne utrudnienia. Pani nie była zbyt uprzejma i chętna do rozwiązania problemu

joann_

16.07.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Solidny bank, oferuje...
Solidny bank, oferuje dobre warunki dla klientów pożyczających pieniądze jak i oszczędzających.

zarejestrowany-uzytkownik

15.07.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W PLACÓWKACH ZAWSZE...
W PLACÓWKACH ZAWSZE NAPOTYKAM MIŁĄ I WACHOWĄ OBSŁUGE

zarejestrowany-uzytkownik

14.07.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fachowa obsługa...
Bardzo fachowa obsługa i zainteresowanie klientem na najwyższym poziomie :)

Klient_yVGhE

14.07.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rozmowa kulturalna, odnosiła...
Rozmowa kulturalna, odnosiła się do oferty bankowej. Profesjonalna obsługa.

Klient_B51g

13.07.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sprawny kontakt...
Bardzo sprawny kontakt przez czat w aplikacji mobilnej. Kosultant miło i rzeczowo odpowiada na zadane pytania. Dobra obługa klienta.

Klient_TxZyu

11.07.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio miałam przyjemność...
Ostatnio miałam przyjemność zadzwonić na infolinię celem odblokowania karty, gdyż zapomniałam PINU. Bezproblemowo Pani poprowadziła mnie do odblokowania i nadania nowego PINU. Jednocześnie co mi się podobało spojrzała na moją historię kredytową pytając o ewentualną chęć konsolidacji i zapraszając do placówki celem poznania szczegółów oferty. Rozmowa przebiegła miło, przyjemnie i sprawnie. Polecam.

Monika_1493

08.07.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bank, któremu na...
Bank, któremu na bank można zaufać. Szybka, profesjonalna obsługa, ochrona danych osobowych na wysokim poziomie i przede wszystkim świetna oferta. Bank jest nowoczesny i rozwojowy, a oferowanie zwrotów z zakupów online poprzez link z aplikacji jest strzałem w dziesiątkę. Kupuję i dostaję parę procent zwrotu, rewelacja :) Tak powinno być w każdym banku.

Klient_lMhr

03.07.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Najlepsza placówka bankowa...
Najlepsza placówka bankowa jaką dotychczas odwiedziłam. Obsługa miła , uśmiechnięta i pomocna, idealny porządek.

Klient_aYTjR

02.07.2022

Placówka

Elbląg, ul. Hetmańska 10

Nie zgadzam się (0)
Mały oddział Banku...
Mały oddział Banku Millenium. Obsługa profesjonalna, przebadali moje potrzeby dotyczące posiadania konta, poinformowali o istniejących promocjach jak i ofertach kredytowych z zabezpieczeniem ubezpieczeniowym. Bardzo miła Pani jednak momentami przesadnie naciskała na zakup przedstawianej przez nią oferty. Strefa parkinkowa wokół budynku płatna. Jednak potrzeba weryfikacji mojego konta bankowego przebiegła dość sprawnie :)

DenyAngel

25.04.2022

Placówka

Rzeszów, Piłsudskiego 32

Nie zgadzam się (0)
Pełen profesjonalizm. ...
Pełen profesjonalizm. Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Pracownicy z wiedzą i kompetencjami, chciałabym, aby obsługiwano mnie tak w każdym banku. Jedyny minus to kolejki.

Klient_6UAk

20.03.2022

Placówka

Chorzów, Wolności 40

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna obsługa....
Bardzo profesjonalna obsługa. Doradcy potrafią dostosować produkt do potrzeb klienta. Placówka dosyć mała, jak na centrum miasta, często tworzą się kolejki do bankomatu, który znajduje się na przedsionku wejścia do placówki. Produkty kredytowe dosyć drogie, ale niestety jest to powszechny obraz oferty bankowej na ten moment.

Klient_HU3v

14.03.2022

Placówka

Malbork, ul. Kościuszki 48-53

Nie zgadzam się (0)
Szybka i sprawna...
Szybka i sprawna obsługa. 3 pytania weryfikujące. Mimo bardzo późnej pory zostałem miło obsłużony.

Niezweryfikowany Klient_pkvO

04.02.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta jest...
Obsługa klienta jest bardzo pomocna. Zwraca uwagę na klienta już po przekroczeniu progu placówki. Pracownicy zawsze starają się rozwiązać problem. Dodatkowo w sprawie jakiś problemów podają kontakt do siebie w postaci wizytówki. Palcówka jak i obsługa sprawie miłe, czyste i przyjemne wrażenie.Zachowane są wszelkie środki sanitarne ( maseczki, dezynfekcja rąk, dezynfekcja długopisów). Po wizycie w tym banku jako klient czuję się dobrze zaopiekowana.

Klient_3P1N

29.01.2022

Placówka

Konstancin-Jeziorna, Warszawska 29

Nie zgadzam się (0)
Polecam bankowość on-line...
Polecam bankowość on-line w Banku Millenium. Aplikacja jest prosta w obsłudze, działa płynnie i jest bardzo intuicyjna. W razie jakichkolwiek problemów (np. z kontem lub danymi osobowymi) pracownik infolinii jest dostępny od ręki i udziela rzetelnych informacji.

Niezweryfikowany Klient_tPSo

27.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nie miła...
Bardzo nie miła obsługa, czułem się jakby moja obecność i sprawa, którą przyszedłem załatwić była problemem. Sam oddział kameralny, ale czysty i zadbany. Na plus darmowe miejsca parkingowe dla klientów na terenie centrum handlowego. Mimo wszystko mam negatywne odczucia po wizycie w tym oddziale.

Klient_GxNx

16.01.2022

Placówka

Poznań, ul. Pleszewska 1

Nie zgadzam się (0)
Plus i minus Obsługa...
Plus i minus Obsługa w placówce miła i sympatyczna. Jako wielki minus tej wizyty, to niestety bardzo długi czas oczekiwania na obsługę.

Henryk_41

11.01.2022

Placówka

Iława, Jana III Sobieskiego 45

Nie zgadzam się (0)

Bank Millennium

Bank Millennium to ogólnopolski bank stanowiący centrum Grupy Banku Millennium, w której w skład wchodzą również Millenium Leasing, Millennium Dom Maklerski oraz Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Jakość obsługi odgrywa w Banku Millennium kluczową rolę co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. Bank Millennium aktywnie udziela się na rzecz społeczeństwa wspierając programy edukacyjne i inicjatywy kulturalne.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bank Millennium?

Ktoś 5 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

W placówce był...
W placówce był działający wpłatomat. Pracownicy byli bardzo mili i wytłumaczyli obsługę tego urządzenia. Pracownik pomógł także mi w dokonaniu podstawowych dyspozycji zmiany danych osobowych. Polecę bank z całego serca.
Zgadzasz się?