Bank Millennium

(4.26)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1749 z 2415)

Szybka rejestracja, aplikacja...
Szybka rejestracja, aplikacja łatwa w użyciu i kontakt dobry z obsługą. Dodatkowo dużym plusem jest możliwość wykupienia biletu przez aplikację.

AlekShadow

22.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Panie bardzo pomocne,...
Panie bardzo pomocne, zawsze uśmiechnięte i miłe, potrafią doradzić i wyjaśnić wszelkie niejasności w kontach czy innych produktach bankowych. Bank Millenium w Nowej Soli

Marzena2908

20.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra obsługa...
Bardzo dobra obsługa nie ma do czego się przyczepić polecamy

AnnaDerela_SD6l

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pełne zaangażowanie doradcy....
Pełne zaangażowanie doradcy. Obsługa bardzo miła i rzetelna.

Klient_0rbPy

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem wieloletnią klientom...
Jestem wieloletnią klientom i nie zależnie od miasta, bo nie w jednym byłam obsługiwana, pracownicy mieli rzetelną i szeroką wiedzę.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pani bardzo miła...
Pani bardzo miła i uprzejma ale czas oczekiwania na obsługę niestety ale do poprawy

Skarzynska

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa pozytywnie mnie...
Obsługa pozytywnie mnie zaskoczyła, ale nie podejmę się jeszcze polecenia, bo za krótko korzystam.

Klient_jOZZ

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w placówce...
Obsługa w placówce była bardzo życzliwa. Doradca klienta była zorientowana w ofercie firmy.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobry Bank...
Bardzo dobry Bank na prowadzenie rachunku osobistego. Przejrzysta aplikacja, bezpieczna możliwość dokonywania transakcji.

Ewelina_204

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
super, tylko ten...
super, tylko ten kredyt... :P

ZweryfikowanyKlient

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa banku była...
Obsługa banku była poprawna, jednak odniosłam wrażenie, że pracownik, z którym rozmawiałam nie miał zbyt dobrze rozwiniętych umiejętności sprzedażowych co utrudniało również przedstawienie oferty.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Procedowanie kredytu hipotecznego...
Procedowanie kredytu hipotecznego w tym banku to jakaś porażka. Nie chcę prze to przechodzić kolejny raz. Zamykaja oddziały to też duży minus.

zarejestrowany-uzytkownik

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie mają karty...
Nie mają karty wielowalutowej. Brak wewnętrznego kantoru

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jeden z lepszych...
Jeden z lepszych banków na rynku. Dobra lokata, szata graficzna i łatwa obsługa.

Klient_NDevD

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo szybka i...
Bardzo szybka i miła obsługa, całkiem dobrze dopracowana aplikacja.

zarejestrowany-uzytkownik

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalne usługi...
Bardzo profesjonalne usługi w zakresie obsługi klienta. Szeroki wybór ofert kont i pożyczki

HD_OLHi

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjazna obsługa...
Bardzo przyjazna obsługa i aplikacja. Systemy bezpieczeństwa dzialaja rewelacyjnie. Przy wypłacie niestandardowych kwot wstrzymanie wyplaty i telefoniczna weryfikacja ze to nie oszt. Dla mnie super.

Katarzyna_417

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przyszłam do punktu...
Przyszłam do punktu banku z dużą ilością gotówki do wpłaty, jednak na miejscu okazało się, że w placówce nie ma obsługi kasowej. Nie da się ukryć, że w pierwszym momencie bardzo się zestresowałam, bo placówka banku z czynną kasą była oddalona o 1,5 km, a przejście takiego dystansu z kilkudziesięcioma tysiącami złotych w torbie to jednak trochę wyzwanie - tym bardziej że moją rozmowę z pracownikiem banku słyszeli najprawdopodobniej również inni klienci obecni w lokalu. Pracowniczka, z którą załatwiałam tę sprawę, zamiast olać sprawę, zdecydowała się asystować mi przy wpłacaniu gotówki we wpłatomacie usytuowanym na zewnątrz budynku, przy ruchliwym, zatłoczonym deptaku. Pracownica wykazała się dużym profesjonalizmem i zrobiła więcej, niż znajduje się w wykazie jej obowiązków, tym samym wyrażając swoją szczerą troskę o klienta. Poczułam się zaopiekowana jako klientka banku - to doświadczenie, jakiego nie doświadczyłam nigdzie indziej poza Millenium.

emilial

01.02.2024

Placówka

Opole, Plac Wolności 6

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z obsługi, nawet po utracie telefonu, dzwoniąc pod numer infolinii w kilka minut mogę odzyskać dostęp do swojej aplikacji bankowej. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem jest bardzo krótki, nie to co w innych bankach. Praktycznie wszystkie moje problemy zostają rozwiązanie natychmiastowo.

Klient_d0DtM

22.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z usług w placówce jak i on line z banku Millennium

ANNA LASOTA

15.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Bank Millennium

Bank Millennium to ogólnopolski bank stanowiący centrum Grupy Banku Millennium, w której w skład wchodzą również Millenium Leasing, Millennium Dom Maklerski oraz Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Jakość obsługi odgrywa w Banku Millennium kluczową rolę co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. Bank Millennium aktywnie udziela się na rzecz społeczeństwa wspierając programy edukacyjne i inicjatywy kulturalne.

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bank Millennium?

Ktoś 5 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Szybka rejestracja, aplikacja...
Szybka rejestracja, aplikacja łatwa w użyciu i kontakt dobry z obsługą. Dodatkowo dużym plusem jest możliwość wykupienia biletu przez aplikację.
Zgadzasz się?