Bank Millennium

(4.16)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1741 z 2441)

Sprawna obsługa każdego...
Sprawna obsługa każdego problemu. Ostatnio miałam problem, gdyż karta utknęła mi w bankomacie. Sprawę zgłosiłam poprzez czat w aplikacji, a Pani szybko rozwiązała moją sprawę.

KasiaEs_2lUg

08.07.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Było ok
Było ok

Klient_5sMD

18.06.2024

Placówka

Zgorzelec, Staszica 4

Nie zgadzam się (0)
Bank oferuje kupno...
Bank oferuje kupno biletów w ich aplikacji na autobusy w wybranych miastach i super - to bardzo wygodna opcja. Szkoda tylko, że nie zaznaczył, że kupno biletu w aplikacji oznacza jego automatyczne skasowanie. Czyli jak kupisz bilet to najlepiej żebyś już siedział w autobusie, bo kupowanie wcześniej to zwykła strata pieniędzy. Oczywiście bank nie poczuwa się do odpowiedzialności i zrzuca całą winę na Mobilet z którym współpracuje. A MObilet zrzuca winę na bank i nie udaje się odzyskać kasy z niewykorzystanego biletu.

Poziomk@

18.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Chciałabym pochwalić pracownika...
Chciałabym pochwalić pracownika Infolinii Banku Millennium za świetną obsługę. Miałam zamiar zamknąć swoją kartę kredytową, ale dzięki jego profesjonalnemu podejściu i zrozumieniu mojej sytuacji udało się znaleźć inne rozwiązanie. Zadawał pytania, które pomogły mu lepiej zrozumieć, dlaczego chciałam zrezygnować z karty, a na koniec zaproponował, żebym zostawiła kartę za darmo. Jestem bardzo zadowolona z takiej pomocy.

Klient_qXXnF

11.06.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna obsługa....
Bardzo profesjonalna obsługa. Pracownik był bardzo dobrze wyszkolony. Był również przemiły i pomógł w rozwiązaniu mojego problemu.

Klient_qXXnF

06.06.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podpisałem kredyt hipoteczny...
Podpisałem kredyt hipoteczny i krótko po tym próbowałem dodzwonić się do konsultanta w celu pozyskania informacji. Niestety zanim nastąpi połączenie z konsultantem musisz przejść bardzo długą weryfikację z kodami których nie znasz napewno na pamięć, a nawet jeśli pamiętasz to trwa to prawie dwie minuty zanim dodzwonisz się do konsultanta. W porównaniu do innych banków jest to wyjątkowo uciążliwe.

Klient_rVSEV

30.05.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. Jestem...
Nie polecam. Jestem klientem banku "Millennium" od 2018 roku. Złożyłem wniosek o kredyt i nie dostałem żadnej odpowiedzi w ciągu tygodnia. Powtórzę "nie dostałem żadnej odpowiedzi"!!! Jest mi przykro jeżeli kierownictwo banku "Millennium" myśli ze to jest normalne. Zwróciłem sie z tym pytaniem do innego banku i naprawdę bylem zaskoczony poziomem obsługi. Wszystko było załatwione w ciągu 15 minut. Dziękuje banku Millennium za współpracę. Naprawdę było fajnie ale tak jak jak to wygląda w dniu dzisiejszym być nie może. Polecałem bank "Millennium" wszystkim swoim znajomym a teraz rozumiem że popełniłem błąd. Przykro. Bardzo przykro.

Placówka

Białystok, Jurowiecka 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo estetyczna placówka,...
Bardzo estetyczna placówka, bardzo kompetentni pracownicy jak w placówce jak infolinia. Bardzo jestem zadowolony

Klient_HTSfd

22.04.2024

Placówka

Bydgoszcz, Gdańska 83

Nie zgadzam się (0)
Szybki kontak. Profesjonalne...
Szybki kontak. Profesjonalne podejście do rozwiązania problemu oraz komunikacji z klientem.

DiShyArt_q2sO

16.04.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Byłem klientem banku...
Byłem klientem banku kilka lat temu, powróciłem w tym roku. Niestety zmiana czasu obsługi na gorsze. Długi czas obsługi jednego klienta. Dla przykładu, założyłem konto przez Internet, musiałem odwiedzić placówkę w celu potwierdzenia danych personalnych. Podejście pierwsze w placówce w Gdyni. Wszyscy pracownicy banku zajęci. Oczekiwałem 40min. więc wyszedłem bez załatwienia sprawy. Drugie podejście - placówka w Rumii. Udało się., niebyło nikogo w kolejce przede mną, jedna Pani była wolna. Udało się potwierdzić dane. Jednak pracownik banku "był zobowiązany" poinformować mnie o możliwości wzięcia kredytu, o karcie kredytowej i o kilku innych zbędnych dla mnie sprawach. Czas załatwienia całej sprawy wyniósł ok. 40min. Owszem, obsługa miła, z uśmiechem na twarzy pomimo godziny popołudniowej. Jasno wyjaśniła sprawę. Jednak stanowczo zbyt dużo czasu poświęcone sprawom w których nie przyszedłem do banku.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Atrakcyjna oferta na...
Atrakcyjna oferta na tle konkrencji.

Klient_J1WK

23.03.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank z super...
Bank z super promocjami kredytowymi. Mało wpłatomatów w których można wpłacać za 0

Klient_1xwfE

22.03.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do banku...
Wchodząc do banku można zaobserwować długą kolejkę zarówno do wpłatomatu oraz do stanowisk z konsultantami. Obsługa wydaje się miła, lecz ma bardzo mało cierpliwości. Podczas pomocy klientowi przy wpłatomacie używają prywatnych telefonów komórkowych. Sam lokal jest bardzo czysty i zachęcający.

Klient_uhILD

05.03.2024

Placówka

Warszawa, Płocka 17

Nie zgadzam się (0)
Szybka rejestracja, aplikacja...
Szybka rejestracja, aplikacja łatwa w użyciu i kontakt dobry z obsługą. Dodatkowo dużym plusem jest możliwość wykupienia biletu przez aplikację.

AlekShadow

22.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Panie bardzo pomocne,...
Panie bardzo pomocne, zawsze uśmiechnięte i miłe, potrafią doradzić i wyjaśnić wszelkie niejasności w kontach czy innych produktach bankowych. Bank Millenium w Nowej Soli

Marzena2908

20.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra obsługa...
Bardzo dobra obsługa nie ma do czego się przyczepić polecamy

AnnaDerela_SD6l

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pełne zaangażowanie doradcy....
Pełne zaangażowanie doradcy. Obsługa bardzo miła i rzetelna.

Klient_0rbPy

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem wieloletnią klientom...
Jestem wieloletnią klientom i nie zależnie od miasta, bo nie w jednym byłam obsługiwana, pracownicy mieli rzetelną i szeroką wiedzę.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pani bardzo miła...
Pani bardzo miła i uprzejma ale czas oczekiwania na obsługę niestety ale do poprawy

Skarzynska

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa pozytywnie mnie...
Obsługa pozytywnie mnie zaskoczyła, ale nie podejmę się jeszcze polecenia, bo za krótko korzystam.

Klient_jOZZ

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Bank Millennium

Bank Millennium to ogólnopolski bank stanowiący centrum Grupy Banku Millennium, w której w skład wchodzą również Millenium Leasing, Millennium Dom Maklerski oraz Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Jakość obsługi odgrywa w Banku Millennium kluczową rolę co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. Bank Millennium aktywnie udziela się na rzecz społeczeństwa wspierając programy edukacyjne i inicjatywy kulturalne.

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bank Millennium?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sprawna obsługa każdego...
Sprawna obsługa każdego problemu. Ostatnio miałam problem, gdyż karta utknęła mi w bankomacie. Sprawę zgłosiłam poprzez czat w aplikacji, a Pani szybko rozwiązała moją sprawę.