Netia

(3.08)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (443 z 811)

Mam Netię od...
Mam Netię od kilku lat i dopiero teraz miałam pierwszą awarię. Kilka godzin i sprawa załatwiona. Dziękuję za przemiłą obsługę. Na pewno przedłużę umowę!

angplu

19.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo szybka pomoc...
Bardzo szybka pomoc techniczna. Wszystko załatwione zdalnie, bez potrzeby wizyty technika.

Ocena Klienta

12.07.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
W celu rozwiązania...
W celu rozwiązania umowy, udałam sie do punktu, w punkcie otrzymałam informację, że z powodu wyrzucenia mnie z mieszkania (na które miałam usługę) oraz brak możliwości świadczenia usług przez firmę Netia w nowym miejscu zamieszkania, nie zostaną naliczone opłaty związane z przedwczesnym rozwiązaniem umowy. Pozostawiłam swój aktualny adres, odpowiedz reklamacyjna otrzymałam listownie na adres gdzie juz nie mieszkałam a była świadczona usługa, przez to nie wiedziałam ze została odrzucona moja reklamacja i mam uiścić jakąś opłatę. Nie zostałam w żaden sposób poinformowana i sprawa została skierowana do windykacji. Po skontaktowaniu sie z firmą usłyszałam ze ta reklamacja nie została w ogóle złożona wiec wysłałam nową z wymienionymi wyżej informacjami - otrzymałam odpowiedz negatywną ponieważ pracownik zaprzeczył swoim słowom i temu że wprowadził mnie w błąd. Firma nie wzięła odpowiedzialności za błędy pracowników i to ze nie informowali poprawnie o swoich postępowaniach oraz decyzjach.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Niestety wasza telewizja...
Niestety wasza telewizja to zart. Przy okazji ogladania meczu reprezentacji wyszlo na jaw ze macie opoznienia (radosc sasiadow slychac bylo pol minuty przed golem w telwizji netti). A do tego te reklamy wyskskujace na ekranie. Zenada

Mania G.

17.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam tej...
Nie polecam tej firmy. Operator nalicza opłaty bez podłączenia usługi. Wystawia również zawyżone faktury. Podpisałem z Netią umowę na internet światłowodowy i telewizję. Firma wysłała do mnie niekompletny sprzęt do świadczenia usługi (tylko dekoder bez modemu) i umówiła technika do podłączenia. Wybrałem się do salonu netii w Lubinie gdzie pani powiedziała mi, że nie wie dlaczego nie wysłano modemu. Mam zaczekać na technika, bo być może on będzie miał modem ze sobą. Okazało się ze technik nie ma modemu, podłączy tylko dekoder, a usługa zacznie działać w momencie gdy firma dośle modem i połączę go z dekoderem. Niestety w momencie podłączenia samego dekodera otrzymałem od netii SMS że usługa działa i zaczęto mi naliczać opłaty. Po rozmowach w biurze netii i infolinii dowiedziałem się że firma nie ma w magazynie modemu i nie wiadomo kiedy będą mieli. Musiałem wysyłać emaila z reklamacjami. Firma miała 30 dni na odpowiedź. W końcu modem doszedł. Od podpisania umowy do otrzymania kompletnego sprzętu minęło 1,5 miesiąca. Oprócz tego na dwóch fakturach z rzędu firma zawyżyła kosztu usług i naliczyła większe opłaty niż powinna. Korekta nastąpiła po mojej prośbie. Nie wiem co byłoby dalej z fakturami, ale dwie źle naliczone faktury z rzędu to nie jest dla mnie przypadek. Jeśli korzystacie z tej kiepskiej firmy to przeglądające sobie faktury. Oszuści są na każdym kroku. Ja zerwałem z Nimi umowę i przeszedłem do trochę droższej ale bezproblemowej konkurencji. Firma dno, biuro w Lubinie również.

DawidLysko_ysIM

22.05.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Polecam tą firmę,...
Polecam tą firmę, mimo kilku awarii, rozwiązane były szybko i skutecznie. Konsultanci zawsze chętnie pomogą gdy jest taka potrzeba. Technicy raczej też są mili i uprzejmi.

Domino7784

29.04.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (2)
najgorszy internet na...
najgorszy internet na świecie! nigdy nie podłączaj tego Internetu! żeby rozwiązać umowę, straszą nas, że złożą pozew, bo za rozwiązanie umowy przed upływem dwóch lat trzeba zapłacić karę w wysokości 1200 zł. dwukrotnie podnieśli czynsz, więc jesteśmy zmuszeni zmienić adres, a pod nowym adresem (300 metrów od naszych mieszkań) dostawca nie może podłączyć swojego Internetu! rozmawialiśmy przez telefon, skazano nas na piekło! napisaliśmy skargę, wysłano nas do piekła! Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Dawniej - częste...
Dawniej - częste awarie ale szybki czas reakcji (klient biznesowy)

zarejestrowany-uzytkownik

13.03.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

13.03.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super obsługa
Super obsługa

Klient_vnFTl

13.03.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Sprawnie, szybko i...
Sprawnie, szybko i jeszcze możliwość oceny Konsultanta.

Ocena Klienta

21.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Polecam! Zawsze sprawnie...
Polecam! Zawsze sprawnie rozwiązany problem.

angplu

21.02.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Internet działa ok,...
Internet działa ok, natomiast sposób płatności online i ebok to jakaś KATASTROFA! linki się zrywają, strona nie ładuje, masakra!

Maria_13

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Firma, która często...
Firma, która często sprawia kłopoty, łączność jest zrywana, kontakt utrudniony. Mam wrażenie, że jestem obsługiwana z wielką łaską.

Irena_37

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety jestem zmuszona...
Niestety jestem zmuszona korzystać z usług Netii ponieważ u mnie w budynku nie ma nic innego ciągle awarie wieszanie się itp. Jak bym miała możliwość to wybrała bym coś innego

AnnaDerela_SD6l

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie mam większych...
Nie mam większych zastrzeżeń, aczkolwiek oferta mogłaby być większa i lepsza

Klient_GbjVm

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko ok. Polecam
Wszystko ok. Polecam

angplu

18.01.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Ja trafiałam na samych pomocnych konsultantów. Nie miałam też większych awarii.

niezalogowany-uzytkownik

18.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Szybka, rzeczowa odpowiedź...
Szybka, rzeczowa odpowiedź na wszystkie zadane pytania. Zgłoszona usterka została zarejestrowana i rozwiązana błyskawicznie.

niezalogowany-uzytkownik

18.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nigdy więcej!Podpisałam umowę...
Nigdy więcej!Podpisałam umowę na początku grudnia (najwyższy pakiet tv). Przed podpisaniu umowy powiedziałam, że zależy mi na czasie. Dostałam informację, że po max tygodniu dostanę sprzęt. Upominałam się o sprzęt po 2, 3 i 4 tygodniach - bezskutecznie. Odstąpiłam od umowy z ich winy. W dniu, gdy dostałam potwierdzenie rozwiązania umowy w związku z usługą telewizji, dostałam również informację, że wysłali dekoder... i to na adres zameldowania (rodziców), a nie ten wskazany w umowie (wynajmuję mieszkanie). Na dodatek kazali mi odesłać sprzęt na własny koszt (pisałam maila, by wysłali swojego kuriera i niech zabierają sprzęt, ale dostałam odpowiedź zwrotną, że nie, bo tak jest w umowie, a jak tego nie zrobię, to jeszcze mam im zapłacić za sprzęt. Żałosne.

niezalogowany-uzytkownik

17.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)

Netia

Netia została założona na początku lat 90. ubiegłego wieku. Początkowo świadczyła usługi połączeń głosowych poszerzając ofertę m.in. o usługi transmisji danych, szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz telewizji cyfrowej. Obecnie Netia dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne, takie jak szybki, stacjonarny dostęp do internetu, zaawansowane usługi transmisji danych oraz TV i multimedialną rozrywkę. Usługi Netii skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.

Czy te firmy wypadają lepiej niż Netia?

Ktoś 7 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Mam Netię od...
Mam Netię od kilku lat i dopiero teraz miałam pierwszą awarię. Kilka godzin i sprawa załatwiona. Dziękuję za przemiłą obsługę. Na pewno przedłużę umowę!
Zgadzasz się?