UPC

(3.88)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (765 z 1145)

Dowiedziałam się czego...
Dowiedziałam się czego chciałam, ale brak inicjatywy z zapytaniami otwartymi u sprzedawcy. Schludny ubiór pracownika i uprzejmość to trochę za mało na tak prokliencko reklamowaną markę. Placówka, w której byłam - co najmniej 4 stanowiska, a 1 osoba. Zdawać mogłoby się, że wiatr hula, ale i przede mną i za mną był klient, więc ludzie czegoś chcą od UPC. Szkoda, że oferta ani atrakcyjna ani konkurencyjna.

Klient_yThyE

23.11.2022

Placówka

Gdynia, Świętojańska 118

Nie zgadzam się (0)
Ocena wyzsza tylko...
Ocena wyzsza tylko dlatego ze monter byl bardzo uprzejmy. Nie dziala internet. Dzwonie na infolinie. Kobieta mi klamala i dopiero jak zaczelem naciskac to powiedziala ze to modernizacja. W godzinach pracy! Przypominam, ze wiekszosc luszi pracuje zdalnie!

AdamAp

17.10.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Pracownik jest bardzo...
Pracownik jest bardzo dobrze zaznajomiony z ofertą, przyjaźnie i z pełnym profesjonalizmem jest nastawiony do klienta. Polecam.

Mateu91

04.10.2022

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (0)
Podczas połączenia z...
Podczas połączenia z automatem podałem wszelkie dane potrzebne do zgłoszenia po połączeniu z pracownikiem ponownie byłem pytany o podstawowe informacje które już były przeze mnie podawane. Pani z obsługi bardzo nie kompetentnie potrafiła udzielić mi informacji o którą pytałem.

Klient_Sfq4K

11.08.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wszystkie zagadnienia zostały...
Wszystkie zagadnienia zostały wyjaśnione, bardzo fachowa obsługa, i doradzenie najlepszego wariantu.

Klient_feY6H

25.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fachowa i uprzejmą...
Fachowa i uprzejmą obsługa. Otwarta na potencjalnego klienta. Konkretny w przedstawianej ofercie. Bardzo wnikliwie wypytała mnie Pani o wszystko co według mnie istotne. Szczegółowo wszystko przedstawiła nie naciskając na finalizację pozostawiając wybór w mojej gestii.

Klient_X82U

14.05.2022

Placówka

Katowice, Młyńska 23

Nie zgadzam się (0)
Konsultant który mnie...
Konsultant który mnie obsługiwał było czuć kompetencje, czułem że rozmawiam z fachowcem i potrafi przedstawić ofertę mną odległość w bardzo jasny sposób. Sposób rozmowy był miły i kulturalny. Umiejętne badanie potrzeb. Mogę śmiało polecić infolinię UPC

Niezweryfikowany Klient_bFV7

18.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio miałem problem...
Ostatnio miałem problem z internetem w domu a dokładniej z jego brakiem dlatego postanowiłem zadzwonić do UPC. Konsultantka była bardzo uprzejma i sprawnie załatwiła moją sprawę. Internet po kilku minutach był już dostępny w mieszkaniu. Konsultantka była bardzo pomocna, miała wiedzę na temat internetu.

Klient_5tyb

28.02.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Niezweryfikowany Klient_zhKn

04.02.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo uprzejma obsługa,...
Bardzo uprzejma obsługa, rzetelne doradztwo, profesjonalizm.

Niezweryfikowany Klient_Gcye

15.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Niestety oferta ma...
Niestety oferta ma się nijak to jakości działania ofery.

Niezweryfikowany Klient_cpSe

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dużo awarii
Bardzo dużo awarii

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
są dobrzy
są dobrzy

Bogusław_48

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w miarę...
Obsługa w miarę dobra szeroki zakres oferty

takiJarek

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra jakość...
Bardzo dobra jakość obsługi

Teresa_152

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra jakość...
Bardzo dobra jakość usług oraz obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jak na razie...
Jak na razie oferta ok chociaż należy podkreślić że lepsze są dla nowych klientów....starzy nie są brani pod uwagę, trzeba się namęczyć aby coś godnego wybrać. Podkreślić należy że trzeba monitorować jakość internetu, gdyż ta co około dwa miesiące spada i to o 90% z tego za co się płaci rachunki, po każdej interwencji internet powraca, jednak zjedzonych nerwów nikt nie zwraca, słowa przepraszam stały stary klient również nie uslyszy

Niezweryfikowany Klient_j8sd

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybki internet
Szybki internet

Wioleta_93

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo kompetentni pracownicy,...
Bardzo kompetentni pracownicy, którzy są gotowi pomóc w każdym momencie. Jestem zadowolona z obsługi.

Kient_mmf5

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Usługi na najwyższym...
Usługi na najwyższym poziomie

Jarosław_344

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

UPC

UPC to polska spóła funkcjonująca w naszym kraju od 2000 roku. Jest dostawcą usług telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Firma wielokrotnie zdobywała nagrody i wyróżnienia, między innymi za najlepszą jakość obsługi klienta. Mając na uwadze stały rozwój technologii, UPC Polska uruchomiła program THINK BIG wspierający przedsiębiorców rozwijających się w oparciu o nowe technologie oraz innowatorów społecznych, przyczyniających się do rozwoju ekosystemu innowacji w Polsce.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż UPC?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dowiedziałam się czego...
Dowiedziałam się czego chciałam, ale brak inicjatywy z zapytaniami otwartymi u sprzedawcy. Schludny ubiór pracownika i uprzejmość to trochę za mało na tak prokliencko reklamowaną markę. Placówka, w której byłam - co najmniej 4 stanowiska, a 1 osoba. Zdawać mogłoby się, że wiatr hula, ale i przede mną i za mną był klient, więc ludzie czegoś chcą od UPC. Szkoda, że oferta ani atrakcyjna ani konkurencyjna.