Cafe Molus

(3.55)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 12)

Mieszkam po sąsiedzku,...
Mieszkam po sąsiedzku, często wpadam z przyjaciółkami na monoporcje. Obsługa jest bardzo sympatyczna i pomocna. Super, że zawsze jesteście w pobliżu, kiedy dopada mnie chwila słabości.

Niezweryfikowany Klient_hZfc

10.04.2020

Placówka

Toruń, Długiej 12

Nie zgadzam się (0)
Jakość wykonania tortu...
Jakość wykonania tortu znacznie odbiega od tego co firma prezentuje na swojej stronie internetowej

Niezweryfikowany Klient_e0v9

04.01.2020

Placówka

Toruń, Długiej 12

Nie zgadzam się (2)
obsługa niekompetetna. Sprzedawca...
obsługa niekompetetna. Sprzedawca traktuje klienta jak zło konieczne. Brak możliwości zamówienia pozycji, które widnieją w karcie/menu kawiarni (o menu swoja drogą samemu trzeba było się dopraszać). obsługa nie potrafi nabić odpowiedniego produktu do systemu w kasie... zamiast kawy bailey's miałam nabitą inną kawę (co mogę potwierdzić paragonem) przy czym (co żałosne) musiałam tłumaczyć sprzedawcy, o jakie zamówienie mi chodzi. Brak komunikacji, brak propozycji, polecenia innego produktu gdy inny jest niedostępny (i owszem niedostępna jest większość rzeczy z menu facebooka). Wiórki czekoladowe na bitej śmietanie w kasie dostałam przeterminowane w smaku i zachodzące białym nalotem- to się nadaje już pod kontrolę sanepidu. Słomki zniszczone - rozdwajały się zarowno mi jak i trójce pozostałych znajomych z którymi spędzałam tam czas... Narzeczony nie mógł się doprosić o właściwy deser z menu. Ponadto obsługa opryskliwa, kompletnie pozbawiona podstawowej umiejętności komunikacji interpersonalnej a co dopiero sprzedażowej... porażka. nie polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

24.06.2019

Placówka

Toruń, Długiej 12

Nie zgadzam się (2)
Cafe Molus w...
Cafe Molus w domu towarowym PDT to niewielki lokal z ogródkiem piwnym. Bardzo dobra lokalizacja, ładny wystrój i dość szeroki asortyment to niewątpliwe plusy. Na niekorzyść lokalu przemawiają ceny, które są dość wysokie. Obsługa bardzo kulturalna, sprawna, szybka, elegancka. Kelner bardzo szybko podaje zamówienie. Jedzenie, przekąski i napoje są dobrej jakości, ładnie podane, dość smaczne. Czas obsługi bez zastrzeżeń.

Ewelina_973

03.11.2012

Placówka

Toruń, Rynek Staromiejski 36/38

Nie zgadzam się (1)
Odwiedziłam Cafe Molus,...
Odwiedziłam Cafe Molus, gdyż chciałam zamówić tort na rodzinną uroczystość. Była to cukiernia nr 2 na mojej liście. Po odmowie cukierni pierwszego wyboru, skierowałam się do Cafe Molus. Podeszłam do kasy i zapytałam, czy można zamówić tort. Od razu dostałam do ręki album ze zdjęciami, bym wybrała ten, który najbardziej mi się podoba. Mogłam tez zobaczyć jak wyglądają niektóre torty w gablocie. Po dokonaniu wyboru złożyłam zamówienie. Pani wpisała wszystko do zeszytu. Uzgodniłyśmy wielkość tortu, termin odbioru, napis na torcie. Otrzymałam potwierdzenie złożenia zamówienia. Płatność miała nastąpić przy odbiorze. Szybko i sprawnie załatwiona sprawa. Nie było problemu z terminem realizacji pomimo że miał to być okres wielkanocny.

Katarzyna_447

18.05.2012

Placówka

Toruń, Rynek Staromiejski 36/38

Nie zgadzam się (2)
Organizowałam w tej...
Organizowałam w tej restauracji chrzciny mojej pociechy. Zdecydowałam się na obiad wraz z deserem. Wcześniej został ustalony i zarezerwowany termin obiadu oraz to, że będziemy zamawiać z karty, a nie zdecydujemy się na gotowe menu. Nie było z tym problemu. Menu przygotowane na tego typu imprezy dość drogie bo około 100 zł na osobę. Nie trzeba było płacić za rezerwację. Na tego typu imprezy jest specjalne pomieszczenie czy tez wydzielona część lokalu, które daje możliwość by impreza choć nie w zamkniętym lokalu to jednak była kameralna. Ponieważ ceremonia w kościele się przedłużyła i mieliśmy lekkie spóźnienie, po 15 minutach zadzwoniono do mnie z lokalu z pytaniem czy będziemy na zamówionej imprezie. Po przyjściu do lokalu przygotowany był stół na odpowiednią liczbę gości. Dla dziecka został przygotowany fotelik (o który prosiłam wcześniej) wraz z zabawkami. Fotelik dość sfatygowany, pasy nie trzymały i musiałam przypiąć synka szalikiem. Obsługiwał nas kelner, którego nie raz już spotkałam w tym lokalu. Bardzo kompetentny i rzeczowy. Zamawianych dań nie zapisywał, a później wszyscy goście otrzymywali dokładnie to co zamawiali. Wzbudził we wszystkich gościach pod tym względem zachwyt. Ponieważ dania były zamawiane z karty czas realizacji wynosił około 30 minut, ale zupełnie się nam nie dłużył. Dania zostały podane dla wszystkich gości jednocześnie. Kelner służył radą przy wyborze deserów. Desery cieszyły oczy, pięknie udekorowane. Po skończonej imprezie uregulowałam rachunek kartą płatniczą. Bardzo przytulne miejsce w starej kamienicy.

Katarzyna_447

29.11.2011

Placówka

Toruń, Rynek Staromiejski 36/38

Nie zgadzam się (2)
Ponownie zagościłam w...
Ponownie zagościłam w Cafe Molus w trakcie akcji "Toruń za pół ceny". Nie mogłam się oprzeć kurczakowi ze szpinakiem. W trzecim dniu akcji, w niedzielne popołudnie, ilość osób chcących skorzystać z tańszych dań była bardzo duża. Od razu zostaliśmy poinformowani, że czas oczekiwania na dania wyniesie około godziny. Pogoda była piękna, więc postanowiliśmy wraz ze znajomymi rozgościć się w ogródku. Dodatkowo zostały dostawione stoliki, by obsłużyć wszystkich gości. Obsługa kelnerska nie na najwyższym poziomie. Kelner nie upewnił się, że wszystko dobrze zapisał czy zrozumiał, choć zamówienie składało 6 osób i zaliczył małą pomyłkę. Trochę w chaosie robione było zamówienie, ale na moją prośbę, by kelner powiedział co zapisał, nie dostałam odpowiedzi. Ponieważ trzeba było długo czekać na dania gorące, więc zamówiliśmy napoje i desery, które miały nam umilić czekanie na danie główne. Na ich podanie trzeba było czekać około 30 minut. Spędziliśmy w lokalu około 3 godzin. Dania były bardzo smaczne. Wszyscy byli zadowoleni, pomimo długiego oczekiwania, o którym byliśmy uprzedzeni. Taką dużą liczbę klientów obsługiwało tylko 2 kelnerów, którzy ewidentnie byli przeciążeni. Lokal sprostał akcji "Toruń za pół ceny". Wszystkie oferowane za pół ceny dania były dostępne. Brawo!!!

Katarzyna_447

28.09.2011

Placówka

Toruń, Rynek Staromiejski 36/38

Nie zgadzam się (2)
Udałam się tam...
Udałam się tam w ramach akcji "Toruń za pół ceny". Ponieważ była ładna pogoda, postanowiłam zjeść w ogródku. Pomimo rozreklamowanej akcji, nie było o tej godzinie dużo ludzi. Obsługiwał nas kelner, który był dość mało kontaktowy. Dania zostały podane bardzo szybko. Zamówiłam pierogi z mięsem oraz kurczaka ze szpinakiem. Dania nie za duże, ale bardzo smaczne i ładnie podane. Z 50% bonifikatą w bardzo dobrej cenie. Polecam.

Katarzyna_447

28.09.2011

Placówka

Toruń, Rynek Staromiejski 36/38

Nie zgadzam się (2)
Wraz z przyjaciółką...
Wraz z przyjaciółką odwiedziłem kawiarnie "Molus" znajdującą się w centrum miasta. Zadecydowaliśmy, że ze względu na sprzyjającą aurę usiądziemy w tzw. ogródku letnim. Ogródek ten wyglądał czysto, na krzesłach znajdowały się gustowne poduszki. Na obsługę kelnerki oczekiwaliśmy około 3 minut. Pani kelnerka była mało empatyczna. Jej strój oprócz fartucha to zwyczajne jeansy i koszulka - nie wygladało to zbyt estetycznie. Dodatkowym mankamentem tej kawiarni jest menu, w którym znajdują się niepraktyczne wkładki.

zarejestrowany-uzytkownik

31.08.2011

Placówka

Toruń, Rynek Staromiejski 36/38

Nie zgadzam się (5)
Kompetencje i zachowanie...
Kompetencje i zachowanie personelu: Od samego wejścia Pani za kontuarem wyłapała moje spojrzenie i z uśmiechem przywitała. Podczas obsługi była bardzo miła, kompetentna, z wyglądu schludna i zadbana. Zamówiłam kawę, zaproponowała mi „coś do kawy”, ale ponieważ czekałam na kogoś, powiedziałam, że owszem, ale trochę później. Trochę gorzej było gdy już usiadłam do stolika. Ponieważ na swoje umówione spotkanie musiałam trochę poczekać, miałam chwilę na obserwację. Na swoją kartę z ofertą nie doczekałam się, w końcu sama poszłam po nią na salę; kolejni goście, którzy przychodzili również długo musieli czekać na kartę, a później na zamówienie. Tak samo długie oczekiwanie było na ewentualne domówienie czegoś, jak również na sprzątnięcie ze stolika. Sposobem było czekanie aż pojawi się kelner do innego klienta i przywołanie - co trochę denerwowało. Oferta szeroka, niestety ceny wydają mi się wysokie. Za kawę i porcję lodów (jednych z najtańszych) około 22 zł. Gdyby tak pójść na lody z 4 osobową rodziną – wydatek prawie 90 złotowy wydaje mi się zbyt wysoki. Wygląd lokalu: nic do zarzucenia, miło, czysto i przytulnie, kawiarnia ma stoliki w lokalu i w bardzo ładnym ogródku.

zarejestrowany-uzytkownik

13.07.2011

Placówka

Toruń, Długiej 12

Nie zgadzam się (0)
W Cafe Molus...
W Cafe Molus urządziłam z koleżankami małe spotkanie towarzyskie wraz z naszymi pociechami. Było nas 5 osób wraz z dwójką dzieci. Zostały zsunięte razem dwa stoliki byśmy mogły się wszystkie pomieścić. Ponieważ towarzystwo się dość długo zbierało czekałyśmy z zamówieniem, aż będzie komplet. Kelnerka co kilka minut przychodziła do nas z pytaniem czy już może przyjąć zamówienie, a my co rusz odpowiadałyśmy, że jeszcze chwileczkę. Gdy byłyśmy w komplecie złożyłyśmy zamówienie. Kelnerka wszystko dokładnie zapisała. Każda zamówiła co innego. Porcje lodowe bardzo duże, z mnóstwem bitej śmietany, pięknie udekorowane. Na zamówienie nie trzeba było długo czekać, poza jednym deserem. W lokalu podczas mojego pobytu w pewnym momencie zabrakło miejsc do siedzenia. Lokal nie przystosowany do pobytu dla całej rodziny. Brak np.: krzesełek dla niemowląt, czy kącika dla dzieci, a przydałby się, bo to miejsce bardzo licznie odwiedzają rodziny z dziećmi. Toaleta koedukacyjna. Zabrakło ręczników papierowych i mydła. Podłoga nie była na bieżąco, lub nawet co jakiś czas sprzątana, pomimo wnoszonego błota pośniegowego.

Katarzyna_447

08.12.2010

Placówka

Toruń, Długiej 12

Nie zgadzam się (5)

Cafe Molus

Czy te firmy wypadają lepiej niż Cafe Molus?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Mieszkam po sąsiedzku,...
Mieszkam po sąsiedzku, często wpadam z przyjaciółkami na monoporcje. Obsługa jest bardzo sympatyczna i pomocna. Super, że zawsze jesteście w pobliżu, kiedy dopada mnie chwila słabości.