Głos Czyżyn

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Obserwacji poddałam gazetkę...
Obserwacji poddałam gazetkę sezonową - zima 2010 wydawaną przez market Carrefour dla mieszkańców dzielnicy, w której zlokalizowany jest Carrefour Centrum Handlowe przy ul. Medweckiego 2 w Krakowie. Gazetka ukazuje się sezonowo, zwłaszcza przed okresem świątecznym. Rozdawana jest do skrzynek pocztowych. Format A-3 - cztery strony. Kompozycja gazetki kolory, treść ma zachęcić do zakupów, odwiedzenia galerii. Pierwsza strona zawiera informacje o promocjach, konkursach ofercie organizowanych dla klientów w centrum handlowym, szkoda tylko, że data otrzymania do skrzynki tej gazetki była po dacie wspomnianej oferty. Przeglądam poszczególne strony, kolorowe kolekcje wybranych butików, jednak na próżno szukać cen prezentowanych towarów, adresów sklepów, fotografie podpisane tylko marką danego sklepu. Brak szczegółów dotyczących prezentowanych artykułów.Mało zachęcająca oferta, marketing promocyjny sieci handlowej na bardzo niskim poziomie. Szkoda papieru na druk czegoś, co wyląduje w koszu.

czystairlandia

08.12.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)

Głos Czyżyn

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Głos Czyżyn?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obserwacji poddałam gazetkę...
Obserwacji poddałam gazetkę sezonową - zima 2010 wydawaną przez market Carrefour dla mieszkańców dzielnicy, w której zlokalizowany jest Carrefour Centrum Handlowe przy ul. Medweckiego 2 w Krakowie. Gazetka ukazuje się sezonowo, zwłaszcza przed okresem świątecznym. Rozdawana jest do skrzynek pocztowych. Format A-3 - cztery strony. Kompozycja gazetki kolory, treść ma zachęcić do zakupów, odwiedzenia galerii. Pierwsza strona zawiera informacje o promocjach, konkursach ofercie organizowanych dla klientów w centrum handlowym, szkoda tylko, że data otrzymania do skrzynki tej gazetki była po dacie wspomnianej oferty. Przeglądam poszczególne strony, kolorowe kolekcje wybranych butików, jednak na próżno szukać cen prezentowanych towarów, adresów sklepów, fotografie podpisane tylko marką danego sklepu. Brak szczegółów dotyczących prezentowanych artykułów.Mało zachęcająca oferta, marketing promocyjny sieci handlowej na bardzo niskim poziomie. Szkoda papieru na druk czegoś, co wyląduje w koszu.