Metropolitan

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Wybrałam sie do...
Wybrałam sie do Metropolitan na niedzielne śniadanie. Po wejściu do restauracji zostałam miło przywitana. Kelnerka wskazała wolny stolik. Po chwili przyniosła menu, mówiła cicho i niewyraźnie jakby pod nosem. Najpierw podane zostały napoje, a nastepnie reszta zamówienia. Okazało się, że zamówione naleśniki były smaczne chociaż dość mocno przypalone. Kelnerka mimo, że po przyniesieniu zamówienia życzyła smacznego, powiedziała to z grobową miną i bez przekonania.Zwróciłam uwagę, że wyraźnie sprawiała wrażenie naburmuszonej co zupełnie nie pasowało do atmosfery lokalu. Zdziwił mnie fakt, że inne osoby z obsługi pożegnały mnie w sympatyczny sposób z uśmiechem na twarzy, oprócz kelnerki, przez którą byłam obsłużona. Po dzisiejszej wizycie mam mieszane uczucia, a szkoda bo do tej pory miałam jak najlepsze zdanie o tej resturacji.

Observer

12.12.2010

Placówka

Kraków, Sławkowska 3

Nie zgadzam się (12)

Metropolitan

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Metropolitan?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wybrałam sie do...
Wybrałam sie do Metropolitan na niedzielne śniadanie. Po wejściu do restauracji zostałam miło przywitana. Kelnerka wskazała wolny stolik. Po chwili przyniosła menu, mówiła cicho i niewyraźnie jakby pod nosem. Najpierw podane zostały napoje, a nastepnie reszta zamówienia. Okazało się, że zamówione naleśniki były smaczne chociaż dość mocno przypalone. Kelnerka mimo, że po przyniesieniu zamówienia życzyła smacznego, powiedziała to z grobową miną i bez przekonania.Zwróciłam uwagę, że wyraźnie sprawiała wrażenie naburmuszonej co zupełnie nie pasowało do atmosfery lokalu. Zdziwił mnie fakt, że inne osoby z obsługi pożegnały mnie w sympatyczny sposób z uśmiechem na twarzy, oprócz kelnerki, przez którą byłam obsłużona. Po dzisiejszej wizycie mam mieszane uczucia, a szkoda bo do tej pory miałam jak najlepsze zdanie o tej resturacji.