ZUT Rzadka Wola

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 4)

Jestem bardzo rozczarowana....
Jestem bardzo rozczarowana. Kierowca "zielonego autobusu" insynuuje zasady, których nie ma w regulaminie, a dodatkowo podnosi głos na pasażera i zwraca się na "ty". Np. sytuacja z 23.03.2022r. Kierowca zwrócił się do mnie jako pasażerki słowami "Wyjdź!" (w momencie kiedy wchodziłam do autobusu) bez żadnego wyjaśnienia. Słowa typu "Wyjdź!" Pan kierowca co najwyżej może stosować do swoich piesków, a nie do pasażerów. Dopiero kiedy zapytałam o co chodzi mężczyzna oznajmił, że nie mogę wejść do pojazdu z piciem. Nigdzie w regulaminie nie ma zastrzeżenia co do napojów, lecz opuściłam autobus i dopiero po wypiciu napoju wróciłam do środka. Po moim powrocie do autobusu mężczyzna dalej mówiąc do mnie nieodpowiednim tonem sprawił problem w związku z biletem. Zamiast w spokoju powiedzieć, że nie może przyjąć mi danego biletu (tu był akurat mój błąd) z wielkimi wyrzutami zaczął mówić do mnie "Córunia nie oszukasz mnie". Z zaistniałej sytuacji wniosek mojej opinii sam się nasuwa.

Klient_xoVX

23.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jadąc do domu...
Jadąc do domu korzystam z usług tej firmy. Oferuje ona dwa bezpośrednie autobusy do mojej miejscowości. Oraz przystępną cenę biletów. W piątek 10 grudnia br. tak również było. Autobus przyjechał przed czasem. Niestety nie była zmieniona tablica kierunkowa co wywoływało niepokój i zdezorientowanie u pasażerów. Przy zakupie biletu zauważyłam kompletny bałagan przy kasie. Kierowca pieniądze inkasowane za bilety odkładał przy kierownicy zamiast do przegródek w kasie. Autobus wyruszył o czasie. Niestety w połowie trasy kierowca nagle zaczął zawracać. Okazało się, że nie znał on tej trasy. Jedynie dzięki pomocy pasażerów, pilotowaniu przez nich kierowcę udało się dotrzeć do celu. Jednak błędne krążenie kierowcy w połowie trasy wiązało się ze znacznym opóźnieniem. Moim zdaniem kierowcy powinni być dobrze przeszkolenie by uniknąć takich sytuacji.

zarejestrowany-uzytkownik

14.12.2010

Placówka

Brześć Kujawski, Rzadka Wola

Nie zgadzam się (5)

ZUT Rzadka Wola

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ZUT Rzadka Wola?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jestem bardzo rozczarowana....
Jestem bardzo rozczarowana. Kierowca "zielonego autobusu" insynuuje zasady, których nie ma w regulaminie, a dodatkowo podnosi głos na pasażera i zwraca się na "ty". Np. sytuacja z 23.03.2022r. Kierowca zwrócił się do mnie jako pasażerki słowami "Wyjdź!" (w momencie kiedy wchodziłam do autobusu) bez żadnego wyjaśnienia. Słowa typu "Wyjdź!" Pan kierowca co najwyżej może stosować do swoich piesków, a nie do pasażerów. Dopiero kiedy zapytałam o co chodzi mężczyzna oznajmił, że nie mogę wejść do pojazdu z piciem. Nigdzie w regulaminie nie ma zastrzeżenia co do napojów, lecz opuściłam autobus i dopiero po wypiciu napoju wróciłam do środka. Po moim powrocie do autobusu mężczyzna dalej mówiąc do mnie nieodpowiednim tonem sprawił problem w związku z biletem. Zamiast w spokoju powiedzieć, że nie może przyjąć mi danego biletu (tu był akurat mój błąd) z wielkimi wyrzutami zaczął mówić do mnie "Córunia nie oszukasz mnie". Z zaistniałej sytuacji wniosek mojej opinii sam się nasuwa.