Nippon Sushi

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Na spotkanie z...
Na spotkanie z koleżanką zamówiłam sobie już kilka dni wcześniej zestaw sushi, aby mieć pewność, że go przygotują na czas. Zamówiłam telefonicznie - pracownica, która odebrała było sympatyczna, zapisała zestaw, datę, godzinę i numer telefonu. Odbiór miał być własny, bo siedzibę mają o dwa kroki od mojego domu. We wskazanym dniu okazało się, że wybrałam trochę za późną godzinę i miałam nadzieję, że będą mieli przygotowane wcześniej, ale tym razem już pracownik poinformował nas, że miało być na 19 i będzie na 19. Z jednej strony to rozumiem i wiem, że na pewno będzie świeże. To stawiliśmy się punkt 19. I niestety musieliśmy jeszcze czekać....Poirytowana wróciłam do domu, ale smak sushi wynagrodził mi wszystko. Było naprawdę przepyszne! Ładnie zapakowane, dużo sosów i innych dodatków. Rewelacja!

Natalia_549

23.12.2011

Placówka

Poznań, Skrzetuskiego 7

Nie zgadzam się (1)
Wraz z chłopakiem...
Wraz z chłopakiem postanowiliśmy spróbować sushi. Obydwoje uwielbiamy ryby i uznaliśmy, że pewnie nam zasmakuje. Poprzez Mydeal.pl kupiłam kupon z 50% rabatem na zestaw tego smakołyku z dowozem do domu. Pierwsza próba zamówienia skończyła się fiaskiem, ponieważ kuchnia była już przeciążona. Uprzejma i pomocna pani przyjmująca zamówienia poradziła nam, że dobrze zamówić z 1-2 dniowym wyprzedzeniem, a jak jedzenie ma być na weekend to nawet wcześniej. Zamówiliśmy dwa dni wcześniej. Jako całkowici laicy wybraliśmy najbardziej różnorodny zestaw. Zamówienie było przygotowane na dwie osoby, razem z pałeczkami, dwoma sosami, sezamem, marynowanym imbirem i wasabi. Ceny w porównaniu do sprawdzanych przez nas lokali bardzo atrakcyjne. Zestaw dla jednej osoby już od 14zł. Gdy nastał dzień odbioru sushi okazało się, że musimy przesunąć odbiór. Nie było w tym żadnego problemu, pani przesunęła na możliwie najpóźniejszą godzinę. Jedzenie było pyszne! Pokochałam sushi. Byłam w 100% zadowolona z cateringu w Nipponie.

Natalia_549

04.02.2011

Placówka

Poznań, Skrzetuskiego 7

Nie zgadzam się (3)

Nippon Sushi

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Nippon Sushi?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Na spotkanie z...
Na spotkanie z koleżanką zamówiłam sobie już kilka dni wcześniej zestaw sushi, aby mieć pewność, że go przygotują na czas. Zamówiłam telefonicznie - pracownica, która odebrała było sympatyczna, zapisała zestaw, datę, godzinę i numer telefonu. Odbiór miał być własny, bo siedzibę mają o dwa kroki od mojego domu. We wskazanym dniu okazało się, że wybrałam trochę za późną godzinę i miałam nadzieję, że będą mieli przygotowane wcześniej, ale tym razem już pracownik poinformował nas, że miało być na 19 i będzie na 19. Z jednej strony to rozumiem i wiem, że na pewno będzie świeże. To stawiliśmy się punkt 19. I niestety musieliśmy jeszcze czekać....Poirytowana wróciłam do domu, ale smak sushi wynagrodził mi wszystko. Było naprawdę przepyszne! Ładnie zapakowane, dużo sosów i innych dodatków. Rewelacja!