Jaszpol

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 12)

Pokaż wszystkie opinie

W dniu 16.11.2019...
W dniu 16.11.2019 pojechaliśmy z żoną do salonu zorientować się w rodzaju i cenie opon zimowych , zaznaczam że nie należymy do ludzi rozrzutnych ! Ale profesjonalna uprzejma i miła obsługa serwisu przekonała nas w sposób sugestywny i miły że wyjechaliśmy salonu na oponach zimowych zamontowanymi na stalowych felgach i nowymi kołpakami. Gratulujmy szefostwu takiej załogi! z wyrazami szacunku Krystyna i Ryszard Dobińscy

Klient_RQjV

17.11.2019

Placówka

Łódź, Przybyszewskiego 176/178

Nie zgadzam się (0)

Jaszpol

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Jaszpol?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Firma, w której...
Firma, w której pracuję zakupiła kilka DUSTERÓW 1 szt miała problem z sondą lambda tłumik "prychał", kończyła się gwarancja auta i serwis stwierdził, że wszystko jest ok. Na kolejnej wizycie już pogwarancyjnej stwierdzili właśnie, że sonda jest do wymiany 1000 zł. Po godzinie Pan zadzwonił, że nie mogą odkręcić sondy, jak spróbują siłowo to może się jeszcze coś uszkodzić i może dojść koszt 2000 zł, sonda wymieniona w zwykłym serwisie, koszt 500 zł i po problemie. Drugi DUSTER na wolnych obrotach piszczy (dźwięk tarcia o siebie zardzewiałego metalu, chwilami głośniejszy od silnika) stwierdzili, że to alternator, który wymienili na nowy. Nic to nie dało piszczy dalej, przy tym Dusterze też gwarancja dobiega końca. Teraz serwis stwierdził, że ten pisk jest normalny i, że to dźwięk przepływających spalin przez katalizator, oni nic z tym nie zrobią, dziwne bo przy pozostałych nie ma takiego dźwięku, wszystkie auta kupione w tym samym czasie i z takimi samymi silnikami 1,6. Auto odebrane sprawa zgłoszona do Renault Polska zobaczymy co będzie dalej. Renault Polska umyło ręce i nie będą podważać decyzji serwisu. Wnioski nasuwają się same. Aktualizacja: pojechałem do innego autoryzowanego serwisu TANDEM Częstochowa i tam bez problemu stwierdzili, że do wymiany jest katalizator, który oczywiście w ramach gwarancji wymienią, zamówili nowy katalizator, jestem umówiony na wymianę. Obsługa w salonie TANDEM to druga sprawa, zupełnie inni ludzie nie udają zajętych, są mili pomocni itd., byłem umówiony na konkretną godzinę i od razu zostałem przyjęty, w Jaszpolu, żeby zostawić lub odebrać auto minimum 15 do 30 minut czekania, aż ktokolwiek się tobą zainteresuje. Poziom obsługi w Częstochowie kilka leveli wyżej. Szkoda tylko, że trzeba jeździć z Łodzi do serwisu w Częstochowie, żeby być zadowolonym (kilometry dodatkowe) ale naprawdę warto zupełnie inny świat.