Pomimo, że apteka jest konkurencyjna cenowo obsługa pozostawia sporo do życzenia. Brak informacji o sposobie obsługi powoduje piętrzenie kolejki pacjentów przy wejściu do apteki. Klient jeśli nie jest dociekliwy "otrzymuje" leki w możliwie największych opakowaniach. Jeśli zadaje pytania jest wyczerpująco informowany o stosowaniu leków, ale jeśli nie pyta praktycznie nie otrzymuje wskazówek dawkowania, czy też informacji o tańszych zamiennikach.
Pomimo, że apteka jest konkurencyjna cenowo obsługa pozostawia sporo do życzenia. Brak informacji o sposobie obsługi powoduje piętrzenie kolejki pacjentów przy wejściu do apteki. Klient jeśli nie jest dociekliwy "otrzymuje" leki w możliwie największych opakowaniach. Jeśli zadaje pytania jest wyczerpująco informowany o stosowaniu leków, ale jeśli nie pyta praktycznie nie otrzymuje wskazówek dawkowania, czy też informacji o tańszych zamiennikach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.