Magra

(4.10)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 5)

Odwiedziliśmy ostatnio z...
Odwiedziliśmy ostatnio z mężem sklep Magra w galerii handlowej VIVO. Trzeba przyznać że sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Planowaliśmy duże weselne zakupy ale niestety skończyło się na kupnie jednych, wręcz wyżebranych spodni, gdyż Pani ekspedientka kompletnie nas olała, była niemiła i dała nam jasno do zrozumienia że nie chcę nas obsługiwać. A szkoda, szkoda bo mają bardzo dużo fajnych rzeczy. Nie wiem czy jeszcze tam wrócimy a zakupy zrobiliśmy w innym sklepie.

Niezweryfikowany Klient_aUBg

12.08.2019

Placówka

Piła, ul. 14 Lutego 26

Nie zgadzam się (0)
Około 2 miesięcy...
Około 2 miesięcy temu wraz z wówczas przyszłym mężem szukaliśmy garnituru ślubnego. Panie ekspedientki kompletnie zignorowały naszą obecność czuliśmy się tam raczej obserwowani jako jacyś złodzieje. Zerkały na nas zza lady i z kacików sklepu. Bylismy w ten czas gotowi zapłacic naprawę pokażną sumę wszak raz bierze się ślub. Mimo że zainteresowały nas może ze dwa modele wyszliśmy ze sklepu gdyz postawa ekspedientek odepchneła naszą chęć jakiej kolwiek przymiarki niestety duży minus dla MAGRY może panie miały zły dzień. DATA NIE JEST WIARYGODNA GDYŻ NIE PAMIETAM KIEDY TO BYŁO JAK WCZESNIEJ PISAŁAM KOŁO 2 MIESIECY TEMU

Karolina_1613

16.11.2012

Placówka

Konin, Ogrodowa 31a

Nie zgadzam się (3)
Sklep on-line bardzo...
Sklep on-line bardzo "przejrzysty". wszystko jest wskazane na stronie gdzie i co sie znajdue. Kontakt z konsultantami również bardzo dobry. Konsultanci kompetentni. Widać,że pracownicy są wynagradzani. Ceny maja bardzo prystępne. Obsluga rowniez szybka. Jak i przesyłka. Cała strona jest bardzo dobrze zaprojektowana.

eldi

10.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep spoko. Duzo...
Sklep spoko. Duzo ubrań, duzy wybór. Ceny chyba troche przesadzone. Obsluga zauważa każdego klienta. Bardzo pomocna i miła. Nie zraża ich jak klient nie jest zainteresowany zakupem. Oni chyba zawsze sa mili. Obsługa bardzo zaangazowana w obsługe. Czas oczekiwania bardzo krótki. Sklep wizulanie bardzo uporządkowany.

zarejestrowany-uzytkownik

10.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wybraliśmy się z...
Wybraliśmy się z mężem do Magry w poszukiwaniu koszuli i krawata. Pracująca tam pani od razu zapytała, czy może nam w czymś pomóc. Określiliśmy preferencje, a ona od razu wzięła się za szukanie. Znalazła dwie koszule, które mąż poszedł przymierzyć. W tym czasie pani poszukiwała kolejnych koszul, które mogłyby mu pasować. Nie sprawiało jej problemu rozpakowywanie kolejnych, nawet sama to proponowała, widząc nasze lekkie skrępowanie przysporzeniem jej pracy. Udało się wybrać zarówno koszulę, jak i krawat i to w śmiesznie niskich cenach. Asortyment pozwolił również na wybór innych dodatków. Jedyne, czego ewentualnie zabrakło, to uśmiech ze strony ekspedientki.

SecretClient_2

24.03.2011

Placówka

Luboń, Dębiecka 1

Nie zgadzam się (10)

Magra

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Magra?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Odwiedziliśmy ostatnio z...
Odwiedziliśmy ostatnio z mężem sklep Magra w galerii handlowej VIVO. Trzeba przyznać że sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Planowaliśmy duże weselne zakupy ale niestety skończyło się na kupnie jednych, wręcz wyżebranych spodni, gdyż Pani ekspedientka kompletnie nas olała, była niemiła i dała nam jasno do zrozumienia że nie chcę nas obsługiwać. A szkoda, szkoda bo mają bardzo dużo fajnych rzeczy. Nie wiem czy jeszcze tam wrócimy a zakupy zrobiliśmy w innym sklepie.