Na przesyłkę czekałam 9 dni. Dostałam paczuszkę w której beztrosko grzechotało pudełko z charmsem- zero papieru, folii bąbelkowej- nic!! Gołe pudełeczko, bez wstążki, a w nim beztrosko przewalający się charms, wrzucony do otworu w gąbce. Brak certyfikatu autentyczności, gwarancji, torebeczki prezentowej. Zamówiony charms miał być prezentem pod choinkę. To co otrzymałam na prezent się nie nadawało. Wyglądało jak podróbka z bazaru. Towar niezwłocznie zwróciłam zgodnie z instrukcją na stronie sklepu, za pośrednictwem DPD. Według firmy kurierskiej sklep otrzymał mój zwrot 24 grudnia. Do 10 stycznia nikt ze sklepu się do mnie nie odezwał, mimo, że na stronie jest informacja, że po otrzymaniu zwrotu dostanę maila. Pisałam 2-krotnie do sklepu. Za każdym razem dostawałam wiadomość z automatu, że dziękują za kontakt. Zero odpowiedzi na moje pytania. Zero informacji co z moim zwrotem i pieniędzmi. Dopiero po 17 dniach od zwrotu, po kolejnym moim mailu otrzymałam informację, że otrzymali przesyłkę i rozpoczną procedurę zwrotu pieniędzy. Rozumiem, że były święta ale to nie usprawiedliwia braku odpowiedzi na maile przez ponad 2 tygodnie. No i jakość przesyłki była beznadziejna!!! Od sklepu firmowego takiej firmy jak Pandora oczekiwałam przesyłki na poziomie. Zawiodłąm się srodze. To był ostatni mój zakup w tym sklepie.
Nie polecam
Marka Pandora powstała w 1982 roku w Kopenhadze. Przedsiębiorstwo zostało założone przez złotnika Per Enevoldsena oraz jego żonę Winnie. Marzyli oni o firmie, która produkowałaby najwyższej jakości biżuterię dla kobiet z ręcznie wykonanymi dodatkami. Produkty Pandora miały wyznaczać nowe trendy na rynku i jednocześnie być dostępne w przystępnych cenach. Z tego powodu udali się do Tajlandii, gdzie zgłębili wiedzę dotyczącą metali i kamieni szlachetnych, a także poznali znakomitych rzemieślników. Produkcję biżuterii Pandora rozpoczęła dopiero w 1989 roku.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Podczas wizyty w sklepie Pandora obsługa początkowo sprawiała wrażenie sceptycznie nastawionej do klienta – kontakt był ograniczony, dopóki w sklepie przebywali inni kupujący. Dopiero gdy zrobiło się spokojniej, personel wykazał się dużym zaangażowaniem: starał się zrozumieć nasze potrzeby, zaproponował odpowiednie produkty i w miły oraz rzeczowy sposób przedstawił zasady obowiązujących promocji. Na plus należy również zaliczyć propozycję wystawienia tzw. paragonu prezentowego.
Minusem wizyty była jednak bardzo ograniczona oferta outletowa – w sprzedaży znajdowało się zaledwie kilka modeli bransoletek i charmsów, które nie wyróżniały się atrakcyjnością ani różnorodnością.
Sklep oferuje profesjonalną obsługę, ale asortyment outletowy zdecydowanie wymaga poszerzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.