Luxor

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu z początku jest wrażenie, że można nic nie odnaleźć na półkach ale po chwili zjawia się obok mnie doradca klienta posiadający duża wiedzę na temat asortymentu towaru, zakupiłem w innym sklepie kartę pamięci jednak był to sklep internetowy u mnie nie mogłem jej odczytać w aparacie cyfrowym, jednak byłem pod wielkim wrażeniem gdy zapytany doradca klienta o możliwość sprawdzenia tejże karty zaoferował mi pomoc, sprawdził ją na jednym z laptopów ekspozycyjnych i jednym z aparatów i to z uśmiechem na twarzy. Naprawdę byłem zaskoczony gdyż sądziłem, że spotkam się z odpowiedzią negatywną. Następnie zostałem zaprowadzony do interesującego mnie asortymentu i przedstawiono mi zarówno wady jak i zalety towaru o który pytałem. Sprzedawca poświęcał mi wiele uwagi odpowiadając na każde zadawane przeze mnie pytanie.

tometeo

09.08.2009

Placówka

Nowy Sącz, Nawojowska 1

Nie zgadzam się (16)

Luxor

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Luxor?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu z początku jest wrażenie, że można nic nie odnaleźć na półkach ale po chwili zjawia się obok mnie doradca klienta posiadający duża wiedzę na temat asortymentu towaru, zakupiłem w innym sklepie kartę pamięci jednak był to sklep internetowy u mnie nie mogłem jej odczytać w aparacie cyfrowym, jednak byłem pod wielkim wrażeniem gdy zapytany doradca klienta o możliwość sprawdzenia tejże karty zaoferował mi pomoc, sprawdził ją na jednym z laptopów ekspozycyjnych i jednym z aparatów i to z uśmiechem na twarzy. Naprawdę byłem zaskoczony gdyż sądziłem, że spotkam się z odpowiedzią negatywną. Następnie zostałem zaprowadzony do interesującego mnie asortymentu i przedstawiono mi zarówno wady jak i zalety towaru o który pytałem. Sprzedawca poświęcał mi wiele uwagi odpowiadając na każde zadawane przeze mnie pytanie.