Dyskont But

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

„Chodź porozmawiamy przy...
„Chodź porozmawiamy przy układaniu towaru”. Dwie panie ekspedientki, ogromny sklep, a towar, zalegający w zasadzie wielką kupą w końcu przeciwnym do kas. Nad tym bałaganem pod sufitem wisi tablica strefa niskich cen, ale raczej nie ma szans się zorientować co w zasadzie sprzedają, buty, pudełka czy pokrywki do nich. W sklepie kilka osób, kręcę się, szukam czegoś ponieważ uznano mi reklamację i mam wybrać buty w tej samej cenie. Ale nie bardzo jest co wybrać, naprawdę. A o doradzaniu to nie ma żadnej mowy, bo paniom ledwie wystają głowy z tej kupy nie wiadomo czego. Od kasy słychać głos poirytowanej klientki: Proszę pani, ja chcę zapłacić, pani grzecznie przychodzi. Z wyborem butów niestety łatwo chyba nie będzie bo towar ponoć jedynie raz w tygodniu. Tylko czy z tym towarem to nie można nie wiem, rano, albo całkiem wieczorem, albo najlepiej po godzinach pracy? Ale w sumie panie bardzo miłe i grzecznie odpowiadają na pytania jeśli takowe się zadaje, pod warunkiem, że panią gdzieś się znajdzie, bo nie mają nic co charakteryzowałoby personel i wyróżniało je od klientek. No cóż, jakie ceny taka jakość, taka obsługa i taki sklep…..

Mycha_4

14.06.2011

Placówka

Puławy, Gościńczyk 2

Nie zgadzam się (5)

Dyskont But

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Dyskont But?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

„Chodź porozmawiamy przy...
„Chodź porozmawiamy przy układaniu towaru”. Dwie panie ekspedientki, ogromny sklep, a towar, zalegający w zasadzie wielką kupą w końcu przeciwnym do kas. Nad tym bałaganem pod sufitem wisi tablica strefa niskich cen, ale raczej nie ma szans się zorientować co w zasadzie sprzedają, buty, pudełka czy pokrywki do nich. W sklepie kilka osób, kręcę się, szukam czegoś ponieważ uznano mi reklamację i mam wybrać buty w tej samej cenie. Ale nie bardzo jest co wybrać, naprawdę. A o doradzaniu to nie ma żadnej mowy, bo paniom ledwie wystają głowy z tej kupy nie wiadomo czego. Od kasy słychać głos poirytowanej klientki: Proszę pani, ja chcę zapłacić, pani grzecznie przychodzi. Z wyborem butów niestety łatwo chyba nie będzie bo towar ponoć jedynie raz w tygodniu. Tylko czy z tym towarem to nie można nie wiem, rano, albo całkiem wieczorem, albo najlepiej po godzinach pracy? Ale w sumie panie bardzo miłe i grzecznie odpowiadają na pytania jeśli takowe się zadaje, pod warunkiem, że panią gdzieś się znajdzie, bo nie mają nic co charakteryzowałoby personel i wyróżniało je od klientek. No cóż, jakie ceny taka jakość, taka obsługa i taki sklep…..