Karrara

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Karrara jest to...
Karrara jest to sklep mieszczący się w C. H. SAS. Oferta sklepu obejmuje elementy wyposażenia wnętrz, między innymi rolety. Wybrałam się do tego sklepu właśnie w celu obejrzenia rolet. Kiedy weszłam do sklepu zauważyłam dwóch pracowników obsługujących klientów. Postanowiłam sama obejrzeć rolety a dopiero później zwrócić się o pom9oc do pracownika. Po chwili podeszła do mnie młoda pracownica i zapytała czy może mi w czymś pomóc. Kiedy powiedziałam, że chciałam rozejrzeć się za roletami okiennymi, pracownica zadała mi szereg pytań. Pytała między innymi o wielkość okien oraz jakośc rolet jakie preferuje. Zaproponowała mi rolety wykonane z lepszego jakościowo materiału. Powiedziała, że montaż rolet jest bardzo prosty i nie powinien sprawić mi problemu. Pracownica pokazała mi katalog z próbnikami i powiedziała, że gdybym się zdecydowała mogą mi zamówić konkretny kolor. Zapytałam pracownicę czy mogę zrobić zdjęcie dla cennika rolet, zaś pracownica zgodziła się. Przez cala nasza rozmowę pracownica była bardzo uprzejma i życzliwa. Niestety nie zdecydowałam się na zakup tych rolet, bowiem po zastanowieniu się postanowiłam zamówić rolety w firmie zmieniającej mi okna, bowiem były one lepszej jakości i z montażem gratis

zarejestrowany-uzytkownik

05.07.2011

Placówka

Biała Podlaska, Sidorska

Nie zgadzam się (3)

Karrara

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Karrara?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Karrara jest to...
Karrara jest to sklep mieszczący się w C. H. SAS. Oferta sklepu obejmuje elementy wyposażenia wnętrz, między innymi rolety. Wybrałam się do tego sklepu właśnie w celu obejrzenia rolet. Kiedy weszłam do sklepu zauważyłam dwóch pracowników obsługujących klientów. Postanowiłam sama obejrzeć rolety a dopiero później zwrócić się o pom9oc do pracownika. Po chwili podeszła do mnie młoda pracownica i zapytała czy może mi w czymś pomóc. Kiedy powiedziałam, że chciałam rozejrzeć się za roletami okiennymi, pracownica zadała mi szereg pytań. Pytała między innymi o wielkość okien oraz jakośc rolet jakie preferuje. Zaproponowała mi rolety wykonane z lepszego jakościowo materiału. Powiedziała, że montaż rolet jest bardzo prosty i nie powinien sprawić mi problemu. Pracownica pokazała mi katalog z próbnikami i powiedziała, że gdybym się zdecydowała mogą mi zamówić konkretny kolor. Zapytałam pracownicę czy mogę zrobić zdjęcie dla cennika rolet, zaś pracownica zgodziła się. Przez cala nasza rozmowę pracownica była bardzo uprzejma i życzliwa. Niestety nie zdecydowałam się na zakup tych rolet, bowiem po zastanowieniu się postanowiłam zamówić rolety w firmie zmieniającej mi okna, bowiem były one lepszej jakości i z montażem gratis