Guess

(4.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 34)

Pokaż wszystkie opinie

Personel jest dobrze...
Personel jest dobrze zorientowany w aktualnych trendach panujących w modzie, zna asortyment sklepu i świetnie łączy dodatki. Panie są zawsze uśmiechnięte, chętnie służą pomocą i informują o bieżących promocjach. Sklep jest schludny, panuje w nim miła atmosfera, która zachęca do powrotu. Brak problemów przy zwrocie bądź wymianie towaru. Polecam

zarejestrowany-uzytkownik

29.09.2015

Placówka

Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (0)

Guess

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Guess?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Każda moja wizyta...
Każda moja wizyta w sklepie Guess w ciągu ostatnich 6 miesięcy była bardzo udana. Sprzedawcy rzeczowo i zrozumiale tłumaczyli wszystkie promocje, proponowali pomoc, kiedy widzieli moje zainteresowanie produktami. Było to naturalne. nie wymuszone. Pomagali w doborze odpowiedniego rozmiaru, reagowali szybko, jeśli trzeba było wymienić fason sukienki. Zawsze pytali o kartę stałego klienta, a zakupy dostaję do ręki, nie przez ladę. Sklep, który odwiedzam wygląda nienagannie. Ubrania są równo poskładane i wyprasowane lub rozwieszone na wieszakach. Te przy wejściu najbardziej przyciągają wzrok zgodnie z trendami mody. Uważam, że dobór asortymentu i jego rozmieszczenie są przemyślane i dobrze zaprezentowane. Myślę, że miło byłoby, gdyby się więcej uśmiechali i witali z każdym klientem. Będę tam wracać, ilekroć odwiedzę to centrum handlowe.