laptopy.net

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

Nie otrzymałam towaru,...
Nie otrzymałam towaru, który zakupiłam miesiąc temu. Niekt z tej firmy się z własnej woli ze mną nie kontaktuje, aby poinformować kiedy to nastąpi.Odradzam zakup w tym sklepie.Dla nich nie liczy się opinia klientów, cały czas zmieniają zdanie co do dnia wysyłki. Chaos jest widoczny na każdym kroku.

zarejestrowany-uzytkownik

17.08.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłem 14 lipca,przez...
Zakupiłem 14 lipca,przez zakupy grupowe z Citeam,kamerę,zaraz za nią zapłaciłem.Ze sklepu nie dostałam potwierdzenia.Po wymianie maili,posłała łem mój nr.kuponu.Wszystko się zgadzało.Ale...... na przesyłkę czekam do dzisiaj a jest 13.08.Wymieniamy się mailami 2 razy na tydzień.TLumaczenia,że mają mało ludzi zatrudnionych,że było za mało sztuk zamówwionych i Toschiba,musi przzepakować towar itd.Mam niby dostać do końca tego tygodnia.Telefonów nie przyjmują , na maile odpowiadają ale dalej nic z tego nie wynika.Właściwie nie wiem ,jaki jest status mojego zamówienia.Trzeba takich sprzedawców napiętnować,bo czują się bezkarni.Nam zarzucają,że nie mają na nic czasu,bo bez przerwy muszą odpisywać na maile i tłumaczyć się!!!!!!!! Ręce opadają w laptopy.net

jadw12

13.08.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Sklep oceniam bardzo...
Sklep oceniam bardzo negatywanie przedewszystkim dlatego, że sprzedaje komputery używane jako nowe !!!. Przekonałem sie na własnej skórze, po zgłoszeniu po 3 tygodniach usterki do serwisu uzyskałem informacje, że mam laptopa po naprawie. Obsługa w trakcie samej sprzedaży, miła lecz bardzo chaotyczna, sam sklep to raczej magazyn, który nie jest sprzątany od początku jego istnienia. W trakcie obsługi popijanie kawy przez handlowca/sprzedawce. Plamy od kawy na biurku, nagminne odbieranie telefonów w trakcie naszej rozmowy. Po zgłoszeniu mojej reklamacji, obsługa pogorszyła się do do granicy, która praktycznie nie jest spotykana w dzisiejszych czasach. Nigdy nie odzwoniono do mnie, pracownicy i własciciel nie odbierają telefonów, brak odpowiedzi na maile. Po osobistej wizycie zwrot gotówki i koniec męczarni trwało to około 3 tygodni.

Agent

13.07.2011

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 158

Nie zgadzam się (0)

laptopy.net

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż laptopy.net?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.