Restauracja pod Wawelem

(3.70)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 6)

Pani która obsługiwała...
Pani która obsługiwała mój stolik z początku była bardzo miła i doglądała czy niczego nie brakuje. Z czasem jednak doglądała coraz rzadziej na rzecz zapewne bardziej majętnych klientów zza granicy. Moim zdaniem klienci powinni być traktowani na równi bez względu na to jaką kwotę zostawią w lokalu. Mimo wszystko moja ocena nie jest całkiem negatywna, gdyż początek pobytu zaliczam na duży plus. Pani z obsługi bardzo doinformowana, nie dała się zaskoczyć żadnym pytaniem dotyczącym lokalu czy menu.

Kamil_941

07.03.2015

Placówka

Kraków, Świętej Gertrudy 26

Nie zgadzam się (0)
Każdego dnia są...
Każdego dnia są wybrane pozycje z karty w obniżonych cenach. Zimne piwo i coś do niego. Dobra lokalizacja tuż przy samym Wawelu.

Andrzej_684

12.08.2013

Placówka

Kraków, Świętej Gertrudy 26

Nie zgadzam się (0)
Lokal nie ma...
Lokal nie ma sobie nic do zarzucenia. Zawsze przychodziliśmy tam ze znajomymi na kotleta giganta i dopóki nie zmienili managera czy tam szefa kuchni był to rzeczywiście kotlet, natomiast teraz podają o panierowaną szynkę o tym samym rozmiarze. I taka sytuacja nam się przytrafiła, że po rozkrojeniu kotleta i zjedzeniu go trochę, mięso wyglądało na niedosmażone.

zarejestrowany-uzytkownik

14.06.2012

Placówka

Kraków, Świętej Gertrudy 26

Nie zgadzam się (0)
Lokal, do którego...
Lokal, do którego warto się wybrać na solidny obiad lub kolację. Jedzenie jest bardzo smaczne, sposób podania ciekawy, obsługa bardzo miła i przekonująca, a porcje niektórych dań potrafią przyprawić o wytrzeszcz oczu (w pozytywnym sensie oczywiście). Ceny są lekko wyższe niż średnie, ale tłumaczy to wymieniona wyżej wielkość porcji. Do tego wspaniałym rozwiązaniem dla oszczędnych jest system promocji oferujący każdego dnia tygodnia inny zestaw dań/napojów w atrakcyjnych cenach. Jedyną wadą jest niekiedy długi czas oczekiwania na zamówione potrawy, natomiast przy liczbie klientów jest to do wytłumaczenia. Lokal jest ogromny, a mimo to często spotyka się kolejki oczekujących na wolny stolik. Kilka słów o wnętrzu. Urządzone jest bardzo oryginalnie, obsługa ubiorem również dopasowana jest do wnętrza, często można spotkać orkiestrę góralską grającą na żywo. Miłym akcentem jest kieliszek pysznej wiśniówki własnej produkcji dodawany gratis wraz z rachunkiem. Dzieci zamiast alkoholu otrzymują lizak lub inny łakoć. Generalnie miejsce godne polecenia.

zarejestrowany-uzytkownik

02.08.2011

Placówka

Kraków, Świętej Gertrudy 26

Nie zgadzam się (2)
Świetna Restauracja na...
Świetna Restauracja na niedzielny obiad. Obsługa jest rewelacyjna, każdy kelner a byłam tam kilka razy zawsze się przedstawia i polaca "ofertę dnia" która jest w promocyjnej cenie, następnie podaje kartę i po chwili przychodzi zebrać zamówienie. Tym razem byłam niesamowicie zaskoczona, że w zasadzie w 5 min po złożeniu zamówienia ono było już na naszym stoliku więc super sprawa. Potrawy są zawsze smaczne, ciepłe, odpowiednio przyprawione, asposób podania jest niesamowity np. szpada. Piwo litrowe w wielkich kuflach to jedna z wielu atrakcji tego lokalu. Aranżacja tego miejsca jest również ciekawe i jak dla mnie unikatowe jak na Kraków i muzyka na żywo dodaje wyjątkowości temu miejscu. Polecam w 100% to miejsce

Grzywka

27.07.2011

Placówka

Kraków, Świętej Gertrudy 26

Nie zgadzam się (1)

Restauracja pod Wawelem

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Restauracja pod Wawelem?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pani która obsługiwała...
Pani która obsługiwała mój stolik z początku była bardzo miła i doglądała czy niczego nie brakuje. Z czasem jednak doglądała coraz rzadziej na rzecz zapewne bardziej majętnych klientów zza granicy. Moim zdaniem klienci powinni być traktowani na równi bez względu na to jaką kwotę zostawią w lokalu. Mimo wszystko moja ocena nie jest całkiem negatywna, gdyż początek pobytu zaliczam na duży plus. Pani z obsługi bardzo doinformowana, nie dała się zaskoczyć żadnym pytaniem dotyczącym lokalu czy menu.