Perełka

(1.83)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 5)

Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu w którym panował nie przyjemny zapach jedna z sprzedawczyń wycierała podłogę mopem tuż przy wejściu , więc musiałam poczekać. Pani jak by obrażona po chwili mnie przepuściła . Wzięłam chleb i jogurt i udałam się do kasy , nie było przy niej nikogo . Przy stanowisku z rybami stała Pani i przekładała ryby gołymi rękoma , nie spiesząc się przyszła ,poprosiłam o skrojenie 10 plastrów sera . Pani brudnymi rękoma bez rękawic zaczęła nakładać ser do paczki zwróciłam jej uwagę . Obrażona odłożyła ser i powiedziała mi że jestem nie miła . Skasowała za pozostałe zakupy . Wyszłam z sklepu i więcej tam nie wrócę.

zarejestrowany-uzytkownik

01.09.2012

Placówka

Mogilno, Plac Wolności

Nie zgadzam się (0)
Perełka to delikatesy...
Perełka to delikatesy z dość dużym wyborem produktów. Ponieważ nie miałem papierosów postanowiłem uzupełnić zapas właśnie w Perełce. Mimo dość dużej powierzchni, w sklepie są zaledwie dwie kasy a papierosy, można kupić tylko w jednej z nich. Akurat jest to kasa, do której kolejka jest niesamowicie długa. Moje zakupy, chociaż niewielkie były potwornie długie. Podczas obsługi klientów, kasjer prowadził prywatną rozmowę telefoniczną co jeszcze bardziej wydłużało czas oczekiwania. Miła pani w kasie obok tylko się uśmiechała. Nie zaproponowała natomiast żadnemu z klientów swojej pomocy. Podczas oczekiwania w kolejce porównałem ceny produktów. Nie odbiegają one od cen w innych sklepach. Mimo nieporozumienia z kasami, w sklepie panuje porządek. Nie zauważyłem żadnych papierków czy folii na podłodze. Mimo złych warunków pogodowych także najbliższe otoczenie sklepu jest czyste.

zarejestrowany-uzytkownik

20.02.2012

Placówka

Warszawa, Żelazna 59A

Nie zgadzam się (5)
Ponieważ w Mini...
Ponieważ w Mini Europie zastrajkowały kasy, a ja nie za bardzo miałam czas czekać jak ktoś z personelu opanuje sytuację rezygnuję z zakupów w niej. Drugim sklepem który odwiedzam jest . Jest to tradycyjny sklep z obsługą za lad. Oferta to spożywka, nabiał, wędliny, garmażerka, warzywa, owoce …… Podchodzę do lady gdzie trzy panie w czerwonych zapinanych na suwak luźnych fartuszkach przygotowują towar do wystawienia. Po wymianie słów dzień dobry proszę o kefir, sałatkę oraz jagodzianki. Takie fajne malutkie z bitą śmietaną sprzedawane na wagę. Pani dopytuje się o markę kefiru jaki chcę by mi podano, jako że trzy panie coś tam do siebie zagadują mogła nie dosłyszeć. Raz jeszcze mówię o sałace i wielkości jaką proszę aby mi odważono. Sprzedawczyni nie spiesznie pakuje mi ją do pojemniczka. Podchodzi do kasy ,zapytuje się koleżanki czy już na nią został nabity kefir. Z jagodziankami poszło sprawniej. W atmosferze lekko chaosu podana mi zostaje kwota do zapłaty. Reguluję rachunek. Dostaję resztę i paragon. Zadowolona że w końcu mam śniadanie opuszczam sklep z świadomością iż raz ceny są tu dość wysokie, dwa personel swobody i dalej jakość produktów świeżych jest ok, są one faktycznie smaczne i świeże. Ot zwykłe szybkie i spontaniczne zakupy gdzie przyszło mi się przekonać o poprawnej jakość obsługi, choć mogła ona być bardziej zorganizowana, personel mógł by być bardziej skupiony na tym co do niego klient mówi. Czas obsługi ogólnie dobry acz nie na tyle by nie można by go skrócić.

zarejestrowany-uzytkownik

03.08.2011

Placówka

Warszawa, Piękna 31/37

Nie zgadzam się (5)

Perełka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Perełka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.