Hossa

(4.24)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Decydując się na...
Decydując się na zakup mieszkania wybraliśmy developera HOSSA. Firma reklamuje się pierwszym miejscem w rankingu developerów. Zanim udaliśmy się do biura sprzedaży przeczytaliśmy mnóstwo opinii na forach, które w 90% były negatywne. Całkiem poważnie nas to zniechęciło, zaczęliśmy przeglądać oferty innych firm. Jednak ostatecznie ze względu na konkurencyjność ceny wróciliśmy niecałkiem pewni do Hossy. Nafaszerowani negatywnymi opiniami udaliśmy się do biura sprzedaży w CH Madison w Gdańsku. Naszym „opiekunem” został pan Oskar. Większość spraw załatwialiśmy poprzez jego osobę. Nie było żadnych problemów, naprawdę wszystko zostało nam jasno przedstawione i pomyślnie załatwione. Termin odbioru mieszkania wyznaczony mieliśmy na 30 września. W sierpniu mieliśmy pierwszy przedodbiór mieszkania, na który zaprosiliśmy zaprzyjaźnionego fachowca. Została sporządzona lista rzeczy do poprawy. Pani zapewniała nas, że wszystkie prace idą zgodnie z harmonogramem. Trzy dni przed terminem odbioru dostaliśmy pismo z informacją, że jednak odbiór mieszkania przesunie się o 20 dni… Trochę nam to podcięło skrzydła, bo umowę wynajmu mieszkania podpisaną mieliśmy do końca września. W sumie byliśmy świadomi, że w dzisiejszych czasach ciężko o terminowość w tej branży. Udało się bez problemu przedłużyć okres wynajmu stancji. Na początku grzecznie prosiliśmy o to, byśmy byli jedną z pierwszym rodzin, która odbierze mieszkanie. Pani zapewniała nas, że będziemy piątą rodziną, której wręczone zostaną klucze do mieszkania. W efekcie odebraliśmy klucze dalej niż 10. rodzina. Wszystko do przełknięcia. Jednak największe zamieszanie wprowadziła w cały etap kupna mieszkania pani kierownik oddziału biura sprzedaży w Madisonie. Dwukrotnie wprowadzała nas w błąd. Ponieśliśmy przez nią dodatkowe koszty utraconego czasu i zbędnych dojazdów do biura, wynikających z braku odpowiedniej wiedzy ów pani, która nie do końca wie jakie dokumenty należy składać do odpowiednich sytuacji. Jedyną kompetentną w pełni osobą okazał się pan Oskar. Usterki wykryte na pierwszym odbiorze również zostały naprawione, także ze strony firmy budowlanej wszystko w porządku. Developer jednak traci dobrą opinię poprzez nieprofesjonalizm obsługi klienta.

Anna_3031

18.11.2011

Placówka

Gdańsk, Rajska 10

Nie zgadzam się (6)
Przywitano mnie bardzo...
Przywitano mnie bardzo życzliwie. Osoba obsługująca miała bogatą wiedzę nt. interesującej mnie inwestycji. Otrzymałam informacje, o które prosiłam (plany mieszkań, terminy płatności, terminy realizacji budowy). Ponadto zaproponowano mi alternatywne rozwiązania związane z aranżacją wnętrza. Przedstawiono mi również oferty mieszkań w innych lokalizacjach. Wystrój pomieszczenia bardzo profesjonalny i adekwatny do branży. Jedynie fryzura osoby mnie obsługującej (odrosty oraz przetłuszczone włosy) nie pasowały do całego wizerunku firmy.

Jolanta_354

09.08.2011

Placówka

Gdańsk, Rajska 10

Nie zgadzam się (5)

Hossa

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hossa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
OK.