STEMB

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Na ogólną ocene...
Na ogólną ocene obserwacji wpływa nie tylko obsługa w punkcie sprzedaży, lecz również cały serwis od dnia 03-12.08.2011(tj.komunikacja telefoniczna i mailowa oraz przekazanie oferty). Znaleziona sentencja na stronie internetowej hurtowni: "STE MB, Twój partner od A do Z", nie ma przełożenia na rzeczywistość. Pierwszy kontakt (wizyta) z hurtownią nastąpił w dniu 03.08.2011 i dotyczyła wyceny projektu budwlanego na podstawie przedłożonych dokumentów. Podczas tej wizyty pracownik obsługi klienta zobowiązał się do wykonania oferty wyznaczając samemu termin realizacji na 10.08.2011. W dniu 11.08.2011 podczas kolejnej wizyty okazało się, że pracownik handlowy, który złożył deklarację wykonania wyceny przebywa na urlopie, lecz sprawę przekazał innemu przedstawicielowi firmy. Jak się okazało bez efektu. Tłumaczenie się urlopami nie było stosowne w tym wypadku. Natychmiastowo próbowano naprawić i błąd i zadeklarowano wykonanie tej wyceny i przesłanie jej drogą mailowo tego samego dnia do godz.12.00. Po raz kolejny nie zostało to dotrzymane. Trzeci i jak się wydaje ostatni kontakt z hurtownią został nawiązany telefonicze w dniu 12.08.2011 z zapytaniem o ofertę. Kolejne tłumaczenie "natężeniem pracy" i kolejna obietnica wykonania usługi w przeciągu godziny, co z racji złożoności projelktu z góry było rzeczą niemożliwą. Finalnie oficjalna odpowiedź hurtowni w żaden sposób nie była satysfakcjonujące. Były to dwa zdania z informacją nt. 2 główhych materiałów (z ok.30) wraz z ich ceną/za jednostką. W żaden sposób nie nawiązywało to do potrzeb projektu i nie daje obrazu przeglądu materiałowego względem innych punktów. Pozytywną i zarazem zgubną stroną hurtowni jest dobrze zrobiona i aktualizowana strona www. Zewnętrzna ekspozycja i porządek wewnątrz robią dobre wrażenie podczas pierwszego kontaktu. Niestety są to jedyne pozytywne strony, jakie podczas kontaktu udało się zaobserwować.

Leszek_112

12.08.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)

STEMB

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż STEMB?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Na ogólną ocene...
Na ogólną ocene obserwacji wpływa nie tylko obsługa w punkcie sprzedaży, lecz również cały serwis od dnia 03-12.08.2011(tj.komunikacja telefoniczna i mailowa oraz przekazanie oferty). Znaleziona sentencja na stronie internetowej hurtowni: "STE MB, Twój partner od A do Z", nie ma przełożenia na rzeczywistość. Pierwszy kontakt (wizyta) z hurtownią nastąpił w dniu 03.08.2011 i dotyczyła wyceny projektu budwlanego na podstawie przedłożonych dokumentów. Podczas tej wizyty pracownik obsługi klienta zobowiązał się do wykonania oferty wyznaczając samemu termin realizacji na 10.08.2011. W dniu 11.08.2011 podczas kolejnej wizyty okazało się, że pracownik handlowy, który złożył deklarację wykonania wyceny przebywa na urlopie, lecz sprawę przekazał innemu przedstawicielowi firmy. Jak się okazało bez efektu. Tłumaczenie się urlopami nie było stosowne w tym wypadku. Natychmiastowo próbowano naprawić i błąd i zadeklarowano wykonanie tej wyceny i przesłanie jej drogą mailowo tego samego dnia do godz.12.00. Po raz kolejny nie zostało to dotrzymane. Trzeci i jak się wydaje ostatni kontakt z hurtownią został nawiązany telefonicze w dniu 12.08.2011 z zapytaniem o ofertę. Kolejne tłumaczenie "natężeniem pracy" i kolejna obietnica wykonania usługi w przeciągu godziny, co z racji złożoności projelktu z góry było rzeczą niemożliwą. Finalnie oficjalna odpowiedź hurtowni w żaden sposób nie była satysfakcjonujące. Były to dwa zdania z informacją nt. 2 główhych materiałów (z ok.30) wraz z ich ceną/za jednostką. W żaden sposób nie nawiązywało to do potrzeb projektu i nie daje obrazu przeglądu materiałowego względem innych punktów. Pozytywną i zarazem zgubną stroną hurtowni jest dobrze zrobiona i aktualizowana strona www. Zewnętrzna ekspozycja i porządek wewnątrz robią dobre wrażenie podczas pierwszego kontaktu. Niestety są to jedyne pozytywne strony, jakie podczas kontaktu udało się zaobserwować.