Megana

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Sklep mieści się...
Sklep mieści się w wolnostojącym budynku, przed którym znajdują się miejsca parkingowe. Otoczenie sklepu czyste i schludne, witryny i drzwi wejściowe również.Na drzwiach aktualna oferta starannie naklejona.Wewnątrz porządek - produkty poukładane, ceny widoczne.Ekspedientka ubrana w czysty fartuch,uprzejma służyła pomocą w zakupach..Przy kasie stało 4 osoby, które zostały w miarę szybko obsłużone.Blat kasy czysty, na nim towar z wyprzedaży i porządek.Asortyment jak na tego typu sklep dosyć szeroki, a ceny przystępne.Główną zaletą tego sklepu jest porządek i czystość.

Anna_2194

05.09.2011

Placówka

Poronin, Tatrzańska 61

Nie zgadzam się (2)
Sklep prezentuje się...
Sklep prezentuje się przyzwoicie. Wszakże przejścia między regałami są wąskie i klient musi podążać wytyczoną mu przez właściciela sklepu trasą – wszelkie przejścia między półkami są zablokowane barierkami (!) – to jednak jakość usługi stoi na odpowiednim poziomie. W czasie mojego pobytu w sklepie znajdowało się w nim kilka pracownic w różnym wieku. Wyróżniały się one od klientów specyficznym, jednolitym dla wszystkich strojem firmowym. Część z nich obsługiwała klientów przy kasach. Reszta dbała o porządek i uzupełnianie braków na półkach. Dlatego też w sklepie nie było kolejek, a i towar na stoiskach prezentował się dość ładnie. W kilku miejscach brakowało cen. Przydałoby się lokalowi także wyraźne oznakowanie działów poszczególnych działów – bez tego klient gubi się w różnych regałach. Może i pomocą jest tu wytycznie mu trasy przejścia przez sklep – nie można w takim przypadku ominąć (chyba że przypadkiem lub przez gapiostwo) jakiegoś działu. Jednak metoda ta przypomina kierat a nie współczesny kapitalistyczny sklep. Wprawdzie klienci nie kręcą się w różnych kierunkach i nie wchodzą sobie w drogę, ale też i wyprzedzenie kogoś wolniejszego w wąskich przejściach jest bardzo utrudnione. Nie mówiąc już o pomyśle zrobienia szybkich zakupów. W tym przypadku to prawie że nieosiągalne. Czystość sklepu nie budzi zastrzeżeń. Można je mieć za to do pań z obsługi. Znają (o zgrozo!) jedynie podstawowe zwroty grzecznościowe, a i te tylko w ograniczonej liczbie. Dzień dobry, do widzenia, czym mogę służyć, jak można pomóc to zwroty, które powinny padać z ust każdego sprzedawcy. W tym sklepie ich zabrakło. Stąd też niska ocena.

zarejestrowany-uzytkownik

20.11.2009

Placówka

Kraków, Rynek Kleparski 5

Nie zgadzam się (21)

Megana

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Megana?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep mieści się...
Sklep mieści się w wolnostojącym budynku, przed którym znajdują się miejsca parkingowe. Otoczenie sklepu czyste i schludne, witryny i drzwi wejściowe również.Na drzwiach aktualna oferta starannie naklejona.Wewnątrz porządek - produkty poukładane, ceny widoczne.Ekspedientka ubrana w czysty fartuch,uprzejma służyła pomocą w zakupach..Przy kasie stało 4 osoby, które zostały w miarę szybko obsłużone.Blat kasy czysty, na nim towar z wyprzedaży i porządek.Asortyment jak na tego typu sklep dosyć szeroki, a ceny przystępne.Główną zaletą tego sklepu jest porządek i czystość.