Piast

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

Obsługa zwraca uwagę...
Obsługa zwraca uwagę na klientów, po po pewnym czasie podchodzi i pomaga zlokalizować pożądany produkt. Sprawna obsługa, nigdy nie musiałam długo czekać w kolejce.

SUCHA_1

25.08.2014

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa 7

Nie zgadzam się (0)
Idealnie czyste witryny...
Idealnie czyste witryny i podłoga w sklepie. Wzorowy porządek na półkach i doskonałą ekspozycja towaru na regałach promocyjnych. Miła obługa na dziale gdzie jest i pieczywo i obok nabiał. Brak kolejki do kasy i bardzo sprawna i miła obsługa przy kasie. Jedyny minus tego sklepu to jednak ceny i to dość wysokie. Nałęczowianka niegazowana 1, 5 l. 2, 75. A winogrona jasne 10,5 zł za kg. Ale cóż doskonała lokalizacja w pobliżu rynku i to na rogu ulicy. Delikatesy czynne całą dobę 7 dni w tygodniu. Perfekcyjna czystośc i obłusługa to jednak kosztuje. Ale dawno nie byłam w tak czystym i zadbanym sklepie.

Magika

10.09.2011

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa 7

Nie zgadzam się (4)
Sklep spożywczy, w...
Sklep spożywczy, w którym ceny sa dość wysokie. Kupiłem tam Fantę. Szkoda, że nawet Pani przyjmująca ode mnie pieniądze nie podziękowała. Zresztą obsługa w tym sklepie jest dość słaba i ma się wrażenie, ze pracownicy w tym sklepie chcą odbębnić swoje godziny. Jest niewielka poprawa do tego co działo się kiedyś. W zeszłym roku, gdy długo zastanawiałem się przy jakiejś półce (jestem mężczyzną i nie znam wszystkich produktów żywnościowych, nie podejmuję szybko decyzji o zakupach), stanęła za mną pracownica. Stała w odległości około 1,5 metra i patrzyła co robię. Poczułem się jak złodziej. Zrezygnowałem z zakupów. Dzisiaj dokonałem zakupu tylko dlatego, zeby sprawdzić czy coś się poprawiło.... mizernie to wygląda. Zreszta chyba to nie tylko moja opinia. Tam jest bardzo mało klientów.

Wojtek.w.d.

28.04.2009

Placówka

Konstancin-Jeziorna, Warszawska 34

Nie zgadzam się (15)

Piast

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Piast?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa zwraca uwagę...
Obsługa zwraca uwagę na klientów, po po pewnym czasie podchodzi i pomaga zlokalizować pożądany produkt. Sprawna obsługa, nigdy nie musiałam długo czekać w kolejce.