Puls-Med

(1.57)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4)

Jak na tak...
Jak na tak niewielką placówkę, jakość obsługi mogłaby być na dużo wyższym poziomie. Zdarza się, że jedna z Pań w rejestracji jest naprawdę arogancka i nieprzyjemna, do tego stopnia, że kiedyś musiałem jej zwrócić uwagę. Kontakt telefoniczny z przychodnią również bardzo ograniczony, kiedyś dzwoniłem ponad godzinę i non stop było zajęte, w końcu poszedłem do przychodni i widząc że nikt nie rozmawia przez telefon zadzwoniłem jeszcze raz, co się okazało, że Pani w recepcji nie chcąc odbierać telefonów odłożyła słuchawkę obok telefonu. Po zwróceniu jej uwagi odłożyła prawidłowo telefon. Wygląd wnętrza przychodni jest przyjazny, jedyne do czego można się przyczepić to brudne ściany, które od dawna proszą o odświeżenie. Jeżeli chodzi o lekarzy, to dwóch z trzech można powiedzieć, że wykonuje rzetelnie swoją pracę, z kolei ostatni nigdy nie przykłada się do badań, pacjent wręcz musi poprosić o zlecenie badania lub skierowanie do specjalisty.

Wojciech_555

16.09.2011

Placówka

Katowice, Plac Sejmu Śląskiego 2

Nie zgadzam się (4)

Puls-Med

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Puls-Med?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?