Sind

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Miałam okazję skorzystać...
Miałam okazję skorzystać z usług przewozowych tej firmy. Kilka dni wcześniej zrobiłam rezerwacje telefoniczną miejsca a sam bilet wykupiłam przy autokarze u pilotki. Autokar podjechał na przystanek kilka minut przed planowanym odjazdem, pilotka była bardzo miła, sprawdzała bilety lub rezerwacje oraz przydzielała miejsca. Autokar był dość nowy, czysty z toaleta, klimatyzacją oraz TV. Podczas całej podrózy pasażerami opiekowała się pilotka, która informowała o przebiegu podrózy, liczyła po przystankach czy są wszyscy. Podczas podróży serwowano też kawę i herbatę za niewielką opłatą a by czas szybciej minął prezentowane były filmy. Podróż upłynęła w miłej atmosferze. Po dojechaniu do przystanku pilotka żegnała pasażerów oraz po opuszczeniu autokaru przez pasażerów dopilnowywała wydania bagażu, dziekowała za wspólna podróż i życzyła miłego dnia z usmiechem na twarzy. Pełen profesjonalizm obsługi.

Monika_177

18.09.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (11)

Sind

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sind?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Miałam okazję skorzystać...
Miałam okazję skorzystać z usług przewozowych tej firmy. Kilka dni wcześniej zrobiłam rezerwacje telefoniczną miejsca a sam bilet wykupiłam przy autokarze u pilotki. Autokar podjechał na przystanek kilka minut przed planowanym odjazdem, pilotka była bardzo miła, sprawdzała bilety lub rezerwacje oraz przydzielała miejsca. Autokar był dość nowy, czysty z toaleta, klimatyzacją oraz TV. Podczas całej podrózy pasażerami opiekowała się pilotka, która informowała o przebiegu podrózy, liczyła po przystankach czy są wszyscy. Podczas podróży serwowano też kawę i herbatę za niewielką opłatą a by czas szybciej minął prezentowane były filmy. Podróż upłynęła w miłej atmosferze. Po dojechaniu do przystanku pilotka żegnała pasażerów oraz po opuszczeniu autokaru przez pasażerów dopilnowywała wydania bagażu, dziekowała za wspólna podróż i życzyła miłego dnia z usmiechem na twarzy. Pełen profesjonalizm obsługi.