Pulsar

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Po pierwsze schludnie...
Po pierwsze schludnie wyglądająca obsługa. Miły, uśmiechnięty personel, który już swoją osobą buduje dobry wizerunek i kontakt. Chciałam aby przedstwiono mi możliwie najkorzystniejsze pakiety telewizyjne, przeprowadzono ze mną krótki wywiad jaka telewizja mnie najbardziej interesuje, jakie programy najczęsciej oglądam ja, jakie programy oglądają najbliżsi, czy mam dzieci, które oglądają bajki. Dostałam Informacje na temat dostępności kanałów przez cały czas a nie tylko np. promocyjnie 3 miesiące cały pakiet jest dostępny a po 3 miesiącach połowa kanałow jest zakodowana. Jasno i rzetelnie, nawet kilkakrotnie powtarzanie warunków umowy, aby nie było zdziwienia podczas otrzymania faktury. Chciałabym aby personel również poinformował mnie o możliwościach zmiany pakietu na mniejszy w przypadku gdy zauważymy, że nie wykorzystujemy tego pakietu tak jak na początku zakładaliśmy, długości umowy. Spokojny, życzliwy ton wypowiedzi, profesjonalne podejście do klienta, mówienia a nie czytanie o pakietach to podstawy dobrej obługi. Nie podpisałam umowy ale jeżeli zdecyduję się to na pewno wróce do tego punktu

Agnieszka_2680

27.10.2011

Placówka

Toruń, Żółkiewskiego 15

Nie zgadzam się (5)

Pulsar

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Pulsar?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Po pierwsze schludnie...
Po pierwsze schludnie wyglądająca obsługa. Miły, uśmiechnięty personel, który już swoją osobą buduje dobry wizerunek i kontakt. Chciałam aby przedstwiono mi możliwie najkorzystniejsze pakiety telewizyjne, przeprowadzono ze mną krótki wywiad jaka telewizja mnie najbardziej interesuje, jakie programy najczęsciej oglądam ja, jakie programy oglądają najbliżsi, czy mam dzieci, które oglądają bajki. Dostałam Informacje na temat dostępności kanałów przez cały czas a nie tylko np. promocyjnie 3 miesiące cały pakiet jest dostępny a po 3 miesiącach połowa kanałow jest zakodowana. Jasno i rzetelnie, nawet kilkakrotnie powtarzanie warunków umowy, aby nie było zdziwienia podczas otrzymania faktury. Chciałabym aby personel również poinformował mnie o możliwościach zmiany pakietu na mniejszy w przypadku gdy zauważymy, że nie wykorzystujemy tego pakietu tak jak na początku zakładaliśmy, długości umowy. Spokojny, życzliwy ton wypowiedzi, profesjonalne podejście do klienta, mówienia a nie czytanie o pakietach to podstawy dobrej obługi. Nie podpisałam umowy ale jeżeli zdecyduję się to na pewno wróce do tego punktu