Darimex

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Jak skutecznie zniechęcić...
Jak skutecznie zniechęcić klienta? Zapraszam do serwisu Fiata w Białej Podlaskiej. Byłem świadkiem interesującej sytuacji. Przyjechał klient ubrany w schludny garnitur. Powiedział dla "fachowca", że miał policyjną kontrolę i chce wymienić żarówki. W odpowiedzi usłyszał: "Panie, ja nie mam teraz wolnych ludzi". W warsztacie były dwa stanowiska wolne, dwóch mechaników siedziało na "kanale" i zwyczajnie nic nie robiło. Klient to zauważył i zwrócił uwagę, że są wolni ludzi. Tym razem usłyszał, że to skomplikowane zadanie - bo to i zderzak trzeba odkręcać i filtr paliwa wyjmować. Pan z obsługi z własnej inicjatywy zaproponował zakup samych żarówek. Ale gdy klient usłyszał cenę - zrezygnował i w bardzo szybkim tempie opuścił warsztacik. Jedyny plus to poprawnie prezentujące się pod względem czystości miejsce obsługi. A dla panów "mechaników" - wielkie brawa dla was!

Reds

08.11.2011

Placówka

Biała Podlaska, Janowska 56

Nie zgadzam się (3)

Darimex

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Darimex?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jak skutecznie zniechęcić...
Jak skutecznie zniechęcić klienta? Zapraszam do serwisu Fiata w Białej Podlaskiej. Byłem świadkiem interesującej sytuacji. Przyjechał klient ubrany w schludny garnitur. Powiedział dla "fachowca", że miał policyjną kontrolę i chce wymienić żarówki. W odpowiedzi usłyszał: "Panie, ja nie mam teraz wolnych ludzi". W warsztacie były dwa stanowiska wolne, dwóch mechaników siedziało na "kanale" i zwyczajnie nic nie robiło. Klient to zauważył i zwrócił uwagę, że są wolni ludzi. Tym razem usłyszał, że to skomplikowane zadanie - bo to i zderzak trzeba odkręcać i filtr paliwa wyjmować. Pan z obsługi z własnej inicjatywy zaproponował zakup samych żarówek. Ale gdy klient usłyszał cenę - zrezygnował i w bardzo szybkim tempie opuścił warsztacik. Jedyny plus to poprawnie prezentujące się pod względem czystości miejsce obsługi. A dla panów "mechaników" - wielkie brawa dla was!