Pupil

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

Jeden z moich...
Jeden z moich psów musi jeść specjalną karmę, którą kupuję zawsze w specjalistycznym sklepie. Poprzednie opakowanie powoli się kończyło, więc udałam się uzupełnić zapasy. W sklepie było czysto, panował porządek. Żadnego innego klienta oprócz mnie nie było, gdy wchodziłam do środka pracownica przywitała mnie. Poprosiłam o karmę urynary, pracownica zapytała czy zwykłą, zapytała też o wielkość opakowania oraz wielkość psa. Gdy powiedziałam, że to sznaucer miniaturka pracownica zaproponowała mi karmę dla małych psów. Zapytałam czym się ona różni od tej, którą zawsze kupuję i jak to wygląda cenowo. Okazało się, że różnica jest tylko w wielkości karmy, ta dla malych psów składa się z mniejszych kulek, a gdy pracownica na moja prośbę porównała ceny okazało się, że ta dla malych psów wychodzi drożej. Jak dla mnie kiepski interes i kiepskie polecenie, pozostałam więc przy standardowo kupowanej.

Karolina_962

02.11.2012

Placówka

Poznań, Mieszka I

Nie zgadzam się (0)
udałam się do...
udałam się do sklepu zoologicznego w celu zakupu karmy dla psa, bez problemu znalazłam miejsce do parkowania przed sklepem. Sklep doskonale się prezentował, było w nim czysto, panował tam porządek. Nie było kolejki, nie musiałam czekać na obsługę. Zostałąm uprzejmie przywitana. Pracownica była bardzo sympatyczna, kompetentna, chętnie podała mi ceny różnej wielkości opakowań karmy, zachęciła do kupna większego, bo bardziej się to opłaca. Płatność kartą poszła sprawnie. Pracownica na zakończenie obsługi podziękowała mi za zakupy i pożegnała mnie.

Karolina_962

25.10.2012

Placówka

Poznań, Mieszka I

Nie zgadzam się (0)
Gabinet otwarty od...
Gabinet otwarty od niedawna, ale do pani doktor, która tam przyjmuje chodzę od kilku lat. Tym razem mój pies miał robioną kastrację. Ma 7 lat - jąderka powiększone. Zabieg trwał bardzo krótko, czekałam na miejscu, pani doktor po zabiegu Borysa wybudziła i obserwowała jego zachowanie. Umówiłyśmy się na kontrolę. Minęło 10 dni - wszystko dobrze się zagoiło. Polecam klinikę, fachowa obsługa, weterynarz z zamiłowania i z sercem do zwierząt.

zarejestrowany-uzytkownik

10.11.2011

Placówka

Katowice, Józefowska 100

Nie zgadzam się (4)

Pupil

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Pupil?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.