MAK

(3.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Sklep "JYSK" odwiedziłem...
Sklep "JYSK" odwiedziłem ponieważ chciałem kopić fotel do biurka. Ze sklepem skontaktowałem się telefonicznie i spytałem o fotel który odszukałem na stronie internatowej sklepu. Po odebraniu połączenie pracownik sklepu wymienił nazwę sklepu. Podczas rozmowy telefonicznej pracownik sklepu poinformował mnie o istniejącej promocji i zaprosił do odwiedzenia sklepu, informując mnie w jakich godzinach sklep jest czynny. Podczas wizyty w sklepie na stoisku gdzie znajdowały się fotele (trwało to 20 minut) oglądałem fotele i zastanawiałem się który fotel wybrać. Na sklepie znajdowało się tylko dwóch pracowników jeden przy kasie a druki kursował między magazynem a kasą. Podczas oglądania towarów brak zainteresowania pracowników sklepu klientami. Ogólnie sklep oceniam jako magazyn, skład w którym klient pozostawiony jest sam na sam z towarem, pomoc pracowników sklepu jest bardzo mała.

1963

30.06.2014

Placówka

Lubin, Prof. J. Zwierzyckiego 3

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest trochę...
Sklep jest trochę ciasny, ale jest otwarty nawet w święta. Jest otwarty od rana do późnego wieczora, dzięki czemu nie trzeba chodzić daleko. Dla większej wygodny są dwa wejścia. Asortyment jest szeroki, ceny są w miarę jak na sklep osiedlowy. Przed jednym z wejść często stoją panowie spożywający różne napoje. Obsługa jest uprzejma.

zarejestrowany-uzytkownik

19.11.2011

Placówka

Myszków, Sucharskiego

Nie zgadzam się (1)

MAK

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MAK?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep "JYSK" odwiedziłem...
Sklep "JYSK" odwiedziłem ponieważ chciałem kopić fotel do biurka. Ze sklepem skontaktowałem się telefonicznie i spytałem o fotel który odszukałem na stronie internatowej sklepu. Po odebraniu połączenie pracownik sklepu wymienił nazwę sklepu. Podczas rozmowy telefonicznej pracownik sklepu poinformował mnie o istniejącej promocji i zaprosił do odwiedzenia sklepu, informując mnie w jakich godzinach sklep jest czynny. Podczas wizyty w sklepie na stoisku gdzie znajdowały się fotele (trwało to 20 minut) oglądałem fotele i zastanawiałem się który fotel wybrać. Na sklepie znajdowało się tylko dwóch pracowników jeden przy kasie a druki kursował między magazynem a kasą. Podczas oglądania towarów brak zainteresowania pracowników sklepu klientami. Ogólnie sklep oceniam jako magazyn, skład w którym klient pozostawiony jest sam na sam z towarem, pomoc pracowników sklepu jest bardzo mała.