Syrena

(3.91)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 9)

Salon obuwniczy Syrena...
Salon obuwniczy Syrena mieści się na poziomie -1 w galerii handlowej Blue City. Sklep oferuje obuwie zarówno dla Pań jak i Panów. Buty są wykonanie z najwyższej jakości skóry, są eleganckie i trwałe. Sklep jest przestronny i jasny, swobodnie można się przemieścić. Obsługa fachowa, kompetentna i uprzejma.

Zgredek

25.10.2012

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (0)
jestem stałą klientką...
jestem stałą klientką sklepu. Zawsze mają fajne, dobrej jakości obuwie ze skóry naturalnej. mają jedną zdecydowaną zaletę: buty w małych rozmiarach. minus tego sklepu to to, że ceny nie są zbyt niskie, w końcu jest to obuwie ze skóry. ale warte swojej ceny. raz kupione tam buty będą się nosić spokojnie kilka sezonów. polecam

morcik

27.08.2012

Placówka

Konin, Ogrodowa 31a

Nie zgadzam się (0)
Gdy wszedłem do...
Gdy wszedłem do punktu pracownik wstał, przywitał się słowami dzień dobry. Zapytałem o sznurówki. Pracownik zapytał do jakiego rodzaju butów mają być, oraz jaka długość. Obsługa była miła i uprzejma. Pracownik ubrany był w czerwoną podkoszulkę. W sklepie było czysto i schludnie. Produkty równo poukładane.

Łukasz_1520

15.07.2012

Placówka

Warszawa, al. Krakowska 61

Nie zgadzam się (0)
Dziś poszłam negatywnie...
Dziś poszłam negatywnie nastawiona do sklepu Syrena z obuwiem.Miesiąc temu kupiłam buty ,które zapadły się w trakcie użytkowania,do tego zgubiłam paragon.Ponieważ płaciłam kartą ,wydrukowałam potwierdzenie.Wchodząc do sklepu ujrzałam niezły bałagan ,między alejkami z obuwiem ciasno,klientki niechcący trącały obuwie.Brak ładu i składu. Podeszłam do kasy i przywitałam się ze sprzedawcą. Pracownik zapytał w czym może mi pomóc, powiedziałam że chcę złożyć reklamację .Oczywiście powiedziałam ,że nie mam paragonu.Pani wykonała szybki telefon z zapytaniem czy może przyjąć reklamację na podstawie potwierdzenia bankowego.Otrzymałam pozytywną odpowiedź,nawet wydrukowano mi duplikat paragonu.Byłam w szoku ,ponieważ wszyscy mi mówili ,że nikt bez paragonu nie uwzględni reklamacji .Na koniec ta przesympatyczna sprzedawczyni poinformowała mnie ,że w przeciągu 14 dni zadzwonią do mnie w sprawie złożonej reklamacji.

zalogowany_użytkownik

12.06.2012

Placówka

Gdynia, 10 Lutego 11

Nie zgadzam się (0)
Sklep ma niewielką...
Sklep ma niewielką powierzchnię, toteż asortyment też niewielki. Buty szeroko porozstawiane, aby pozatykać puste miejsca. Podłoga czysta aż raziła bielą. W sklepie wszystkie pudełka schowane są na zalpeczu. Każdy eksponowany but ma przyklejoną do podeszwy kartę z aktualnie dostęną numeracją. I może nie byłby to głupi pomysł, gdyby nie to że pacownik w trakcie mojej wizyty rozmawiał przez telefon, chowając się za filar. Gdybym nawet chciał przymierzyć buta, to i tak nie miałby kto mi podać odpowiedniego rozmiaru.

Łukasz_1520

26.05.2012

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłam zrobic przegląd...
Postanowiłam zrobic przegląd butów oferowanych na jesień i zimę. W Centrum Handlowym Batory w Gdyni weszłam do Syreny. Obsługa sklepu nie narzucała się przy wyborze butów, z uprzejmością udzielała informacji na temat dostępnych rozmiarów. Przy kasie transakcja przebiegła bez problemu, sprzedawca był miły, konkretny, proponował również środek do danej pary butów, aby nie przemakały. Stale dbano o właściwy wygląd sklepu. Na pozegnanie było do ponownego zobaczenia.

jakosc_1

30.11.2011

Placówka

Gdynia, 10 Lutego 11

Nie zgadzam się (5)

Syrena

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Syrena?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.