Tolek

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Przychodnia lekarska -...
Przychodnia lekarska - głównie dziecięca. Wizyta umawiana telefonicznie - na szybko - rano w dniu wizyty z chorym dzieckiem. Szybka i rzeczowa informacja z infolinii dotycząca dostępnych godzin wizy - tego samego dnia - kilka możliwości do wybory zgodnie z własną preferencją. Przychodnia posiada 2 osobne wejścia i 2 osobne części - część większą dla dzieci Zdrowych + Dorosłych oraz mniejszą dla dzieci Chorych. Obie części poza osobnymi wejściami posiadają także osobne recepcje i osobne bogato wyposażone i duże miejsca zabaw dla dzieci w poczekalniach. Wizyta odbyła się o umówionej godzinie (+/- 5 minut). Pediatra bardzo rzeczowa i konkretna ale co najważniejsze - bardzo otwarta i przyjazna w stosunku do dziecka. Dziecko od razu przełamało strach, nawiązało kontakt i pozwoliło się bez większych przeszkód zbadać. Badanie sprawne. Pediatra w związku z objawami miał wątpliwości co do diagnozy, gdyż w jej ocenie wymagana była pilna konsultacja laryngologiczna. Pediatra od razu poinformował mnie, że akurat w tej placówce laryngolog będzie dopiero za 3 dni i może nie mieć miejsc, a my czekać nie możemy. Gdy okazało się, że ja nie mam i nie wiem gdzie się w tym momencie pilnie udać, pediatra po konsultacji z recepcją podał mi 3 namiary - numery telefonów do dziecięcych przychodni laryngologicznych, aby tam udać się na pilną konsultację. Jednocześnie zapytała czy może następnego dnia w godzinach popołudniowych zadzwonić do mnie i zapytać o wynik konsultacji?. Przygotowała zalecenia i lekarstwa, które mają pomóc na okres przejściowy - tzn do konsultacji laryngologicznej i życząc zdrowia pożegnała. Bardzo pozytywnie odebrałem całą wizytę, pobyt w przychodni i obsługę z jaką się spotkałem. Ceny usługi nie oceniam, gdyż korzystam z ubezpieczenia medycznego i wizyty u pediatry pokrywa ubezpieczenie. Warto jedynie nadmienić, że przychodnia współpracuje z duża ilością ubezpieczycieli medycznych. Jest też pewien minus - komunikacja i dojazd. Przychodnia dostępna jedynie dla zmotoryzowanych - lokalnej komunikacji w pobliżu - brak. Do tego parking jest niewielki a ulokowany na parterze sklep dyskontowy powoduje duży ruch i kłopoty z parkowaniem.

zarejestrowany-uzytkownik

04.12.2011

Placówka

Nowa Wola, Postępu 7

Nie zgadzam się (1)

Tolek

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Tolek?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przychodnia lekarska -...
Przychodnia lekarska - głównie dziecięca. Wizyta umawiana telefonicznie - na szybko - rano w dniu wizyty z chorym dzieckiem. Szybka i rzeczowa informacja z infolinii dotycząca dostępnych godzin wizy - tego samego dnia - kilka możliwości do wybory zgodnie z własną preferencją. Przychodnia posiada 2 osobne wejścia i 2 osobne części - część większą dla dzieci Zdrowych + Dorosłych oraz mniejszą dla dzieci Chorych. Obie części poza osobnymi wejściami posiadają także osobne recepcje i osobne bogato wyposażone i duże miejsca zabaw dla dzieci w poczekalniach. Wizyta odbyła się o umówionej godzinie (+/- 5 minut). Pediatra bardzo rzeczowa i konkretna ale co najważniejsze - bardzo otwarta i przyjazna w stosunku do dziecka. Dziecko od razu przełamało strach, nawiązało kontakt i pozwoliło się bez większych przeszkód zbadać. Badanie sprawne. Pediatra w związku z objawami miał wątpliwości co do diagnozy, gdyż w jej ocenie wymagana była pilna konsultacja laryngologiczna. Pediatra od razu poinformował mnie, że akurat w tej placówce laryngolog będzie dopiero za 3 dni i może nie mieć miejsc, a my czekać nie możemy. Gdy okazało się, że ja nie mam i nie wiem gdzie się w tym momencie pilnie udać, pediatra po konsultacji z recepcją podał mi 3 namiary - numery telefonów do dziecięcych przychodni laryngologicznych, aby tam udać się na pilną konsultację. Jednocześnie zapytała czy może następnego dnia w godzinach popołudniowych zadzwonić do mnie i zapytać o wynik konsultacji?. Przygotowała zalecenia i lekarstwa, które mają pomóc na okres przejściowy - tzn do konsultacji laryngologicznej i życząc zdrowia pożegnała. Bardzo pozytywnie odebrałem całą wizytę, pobyt w przychodni i obsługę z jaką się spotkałem. Ceny usługi nie oceniam, gdyż korzystam z ubezpieczenia medycznego i wizyty u pediatry pokrywa ubezpieczenie. Warto jedynie nadmienić, że przychodnia współpracuje z duża ilością ubezpieczycieli medycznych. Jest też pewien minus - komunikacja i dojazd. Przychodnia dostępna jedynie dla zmotoryzowanych - lokalnej komunikacji w pobliżu - brak. Do tego parking jest niewielki a ulokowany na parterze sklep dyskontowy powoduje duży ruch i kłopoty z parkowaniem.