VIP Men

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Przechadzając się po...
Przechadzając się po nowo otwartej Galerii Handlowej postanowiłem wstąpić do sklepu VIP Men. Chciałem kupić sobie jakąś marynarkę. Sklep wygląał bardzo przytulnie i miło.Panował porządek widać był podział zarówno na poszczególne marki jak i konkretne produkty. W sumie plusy tego sklepu się na tym kończą. Po wejściu od razu zauważyłem dwóch pracowników, którzy absolutnie nie zwracali uwagi na wchodzących ludzi bo zajęci był metkowanie produktów. Moje powitanie pozostało bez odpowiedzi. Gdy podszedłem do marynarek zauważyłem panią z obsługi. Gdy spojrzałem na nią wzrokiem szukającym pomocy, nie doczekałem się na nią. Oglądałem marynarki jeszcz kilka minut. W końcu poprosiłem panią o pomoc. Miałem wrażenie, że pani nie za bardzo zna się na ubraniach, gdyż pierwsze cztery marynaki zupełnie do mnie nie pasowały, a podawane był w kolejności zupełnie przypadkowej gdyz albo były bardzo za duże albo wręcz za ciasne. Jakość tych marynarek pozostwała zresztą wiele do rzyczenia. Gdy podziękowałem pani i wyszedłem, moje pożegnanie tak jak i powitanie pozsotało bez echa

Aleksander_10

06.12.2011

Placówka

Modlniczka, Rożańskiego

Nie zgadzam się (1)

VIP Men

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż VIP Men?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przechadzając się po...
Przechadzając się po nowo otwartej Galerii Handlowej postanowiłem wstąpić do sklepu VIP Men. Chciałem kupić sobie jakąś marynarkę. Sklep wygląał bardzo przytulnie i miło.Panował porządek widać był podział zarówno na poszczególne marki jak i konkretne produkty. W sumie plusy tego sklepu się na tym kończą. Po wejściu od razu zauważyłem dwóch pracowników, którzy absolutnie nie zwracali uwagi na wchodzących ludzi bo zajęci był metkowanie produktów. Moje powitanie pozostało bez odpowiedzi. Gdy podszedłem do marynarek zauważyłem panią z obsługi. Gdy spojrzałem na nią wzrokiem szukającym pomocy, nie doczekałem się na nią. Oglądałem marynarki jeszcz kilka minut. W końcu poprosiłem panią o pomoc. Miałem wrażenie, że pani nie za bardzo zna się na ubraniach, gdyż pierwsze cztery marynaki zupełnie do mnie nie pasowały, a podawane był w kolejności zupełnie przypadkowej gdyz albo były bardzo za duże albo wręcz za ciasne. Jakość tych marynarek pozostwała zresztą wiele do rzyczenia. Gdy podziękowałem pani i wyszedłem, moje pożegnanie tak jak i powitanie pozsotało bez echa