Mościbrody

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Niestety w tym...
Niestety w tym sklepie wogóle nie dba się o klienta. Panie obsługujące dosłownie rzucają towarem na ladę . Trudno usłyszeć tam słowa ,,w czym mogę pomóc,", "dziękuję", czy też "zapraszamy ponownie".Obsługa sklepu dosyć nieprzyjemna i niesympatyczna. Towar na półkach np.parówki niestety często nie pierwszej świeżości, a prośba o otworzenie nowego opakowania spotyka się z oporem ze strony ekspedientki.

Barbara_700

12.01.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (4)

Mościbrody

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mościbrody?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Niestety w tym...
Niestety w tym sklepie wogóle nie dba się o klienta. Panie obsługujące dosłownie rzucają towarem na ladę . Trudno usłyszeć tam słowa ,,w czym mogę pomóc,", "dziękuję", czy też "zapraszamy ponownie".Obsługa sklepu dosyć nieprzyjemna i niesympatyczna. Towar na półkach np.parówki niestety często nie pierwszej świeżości, a prośba o otworzenie nowego opakowania spotyka się z oporem ze strony ekspedientki.