Pod Podwójnym Złotym Orłem

(2.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Pisałam już obserwację...
Pisałam już obserwację o wizycie w tej aptece w dniu 14 stycznia. Byłam zadowolona - panie były uprzejme, pomocne a zakupy udane. Jednak zamówiłam wtedy też prezent z zamkniętego już programu punktowego aptek Dbam o zdrowie. Z dniem 1 stycznia program się skończył, jednak punkty dalej można było wykorzystać. Problem w tym, że informacje zniknęły ze strony, aptekom zabrakło katalogów więc na szybko zamówiłam coś w aptece. Szkoda było ok. 150 punktów (gdzie 1 pkt = 5 zł, więc wydałam sporo pieniędzy żeby je uzyskać. Szczególnie, że często ceny kończą się końcówkami 0,99 więc sporo punktów się traci). Panie były miłe, zapisały sobie moje dane oraz zamawiany przedmiot. Niewielki, śmiać mi się chciało jak za wydane 700 zł, jak nie dużo więcej mogłam zamówić prezent o wartości może 10 zł.. Ale zamówiłam. Z poprzednich zamówień pamiętam, że czas realizacji wynosił 30 dni. Mamy 27 lutego, upłynęło 43 dni a kontaktu zero. Zła jestem bardziej, że ktoś zabiera informacje na temat adresu, nazwiska, telefonu.. I potem olewa sprawę. Spróbuję to wyjaśnić mailowo na stronie DOZ, szczególnie że nie potrafiono udzielić informacji do kiedy trzeba je wykorzystać.. Więc możliwe że już przepadły, mimo że w terminie złożyłam zamówienie.

Em.

27.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo lubię zaglądać...
Bardzo lubię zaglądać do tej apteki ze względu na ciekawe promocje kosmetyków. Tym razem również zaszłam, żeby kupić produkt kosmetyczny i w oczy rzucił mi się zestaw, z drugim żelem gratis. Mimo wysokiej ceny porównywalnie do 1 produktu (ok. 10 zł więcej niż standardowa cena) skusiłam się na kupno. Nowy rok, wszędzie podwyżki.. Ale z tego co widzę w innych miejscach cena jest niższa, więc mały niesmak, że zarabiają na 'gratisowym produkcie'. Panie uprzejme, udzieliły odpowiedzi na wszystkie pytania. Pomogły też z wyborem prezentu, który chciałam w związku z wycofywaniem programu lojalnościowego zamówić. Zastrzeżeń większych nie mam, szkoda tylko cen, bo byłam przyzwyczajona do atrakcyjnych cen dermokosmetyków tutaj.

Em.

18.01.2012

Placówka

Wrocław, Rynek

Nie zgadzam się (3)

Pod Podwójnym Złotym Orłem

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Pod Podwójnym Złotym Orłem?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pisałam już obserwację...
Pisałam już obserwację o wizycie w tej aptece w dniu 14 stycznia. Byłam zadowolona - panie były uprzejme, pomocne a zakupy udane. Jednak zamówiłam wtedy też prezent z zamkniętego już programu punktowego aptek Dbam o zdrowie. Z dniem 1 stycznia program się skończył, jednak punkty dalej można było wykorzystać. Problem w tym, że informacje zniknęły ze strony, aptekom zabrakło katalogów więc na szybko zamówiłam coś w aptece. Szkoda było ok. 150 punktów (gdzie 1 pkt = 5 zł, więc wydałam sporo pieniędzy żeby je uzyskać. Szczególnie, że często ceny kończą się końcówkami 0,99 więc sporo punktów się traci). Panie były miłe, zapisały sobie moje dane oraz zamawiany przedmiot. Niewielki, śmiać mi się chciało jak za wydane 700 zł, jak nie dużo więcej mogłam zamówić prezent o wartości może 10 zł.. Ale zamówiłam. Z poprzednich zamówień pamiętam, że czas realizacji wynosił 30 dni. Mamy 27 lutego, upłynęło 43 dni a kontaktu zero. Zła jestem bardziej, że ktoś zabiera informacje na temat adresu, nazwiska, telefonu.. I potem olewa sprawę. Spróbuję to wyjaśnić mailowo na stronie DOZ, szczególnie że nie potrafiono udzielić informacji do kiedy trzeba je wykorzystać.. Więc możliwe że już przepadły, mimo że w terminie złożyłam zamówienie.