Vigor Gądek

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Kiosk typu ruch,...
Kiosk typu ruch, wolnostojacy lokalizacja: ruchliwy przystanek autobusowy, ruchliwa część ulicy, na przeciwko głównego budynku AGH. Miejsce, gdzie tłumy studentów i mieszkańców miasta przemieszczają się prawie non stop /jest to punkt przesiadkowy dla linii miejskich, podmiejskich z kierunku autostrady katowickiej/. Podchodzę do kiosku chce kupić bilety i coś do picia. Zerkam na prasę prawną, ale ta już o tej porze niedostępna /kilka razy zauważyłam, że zdobycie tutaj codziennej prasy po południu nie jest możliwe, szkoda, że nikt z obsługi nie zgłasza dostawcy większego zapotrzebowania na prasę tego typu, tym bardziej, że jest to działalność główna tego kiosku/. Nie udaje mi się zakupić biletów i napoju, bo Pan nie ma wydać ze 100 zł. Nie są to godziny poranne, kiosk powinien być przygotowany, że jest tutaj duży ruch. Sytuacja dla mnie niezrozumiała, świadczy to o nieprzygotowaniu pracy i niestety złym podejściu do klienta. Kilka dni później sytuacja się powtarza, nie można nic zakupić, bo nie maja wydać. Nazwa firmy prowadzi do skojarzenia z szybkością i sprawnością w działaniu. Tutaj niestety tego brakuje, co gorsze bez poprawy dla klienta.

czystairlandia

22.01.2012

Placówka

Kraków, Czarnowiejska /przystanek k.budynku AGH/

Nie zgadzam się (4)

Vigor Gądek

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Vigor Gądek?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kiosk typu ruch,...
Kiosk typu ruch, wolnostojacy lokalizacja: ruchliwy przystanek autobusowy, ruchliwa część ulicy, na przeciwko głównego budynku AGH. Miejsce, gdzie tłumy studentów i mieszkańców miasta przemieszczają się prawie non stop /jest to punkt przesiadkowy dla linii miejskich, podmiejskich z kierunku autostrady katowickiej/. Podchodzę do kiosku chce kupić bilety i coś do picia. Zerkam na prasę prawną, ale ta już o tej porze niedostępna /kilka razy zauważyłam, że zdobycie tutaj codziennej prasy po południu nie jest możliwe, szkoda, że nikt z obsługi nie zgłasza dostawcy większego zapotrzebowania na prasę tego typu, tym bardziej, że jest to działalność główna tego kiosku/. Nie udaje mi się zakupić biletów i napoju, bo Pan nie ma wydać ze 100 zł. Nie są to godziny poranne, kiosk powinien być przygotowany, że jest tutaj duży ruch. Sytuacja dla mnie niezrozumiała, świadczy to o nieprzygotowaniu pracy i niestety złym podejściu do klienta. Kilka dni później sytuacja się powtarza, nie można nic zakupić, bo nie maja wydać. Nazwa firmy prowadzi do skojarzenia z szybkością i sprawnością w działaniu. Tutaj niestety tego brakuje, co gorsze bez poprawy dla klienta.