MPK Sieradz

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Jechałem dwiema liniami...
Jechałem dwiema liniami - 5 i R. Kierowca w R uprzejmy, udzielił informacji.

Damian_582

27.08.2014

Placówka

Sieradz, Jana Pawła II 63

Nie zgadzam się (0)
Jeżdżę MPK niemal...
Jeżdżę MPK niemal codziennie i mogę powiedzieć naprawdę dużo na ten temat. Ceny biletów drożeją regularnie ale niestety nie poprawia się jakość usług. Połowa z jeżdżących po Sieradzu autobusów pamięta moje dzieciństwo i pewnie stanowią zagrożenie na drodze. Co prawda jeżdżą nowe niskopodłogowce ale jest ich tak mało, że są prawie niewidoczne. Czystość autobusów nie jest najgorsza ale stan techniczny tych starszych trochę mnie przeraża. Kierowcy niestety nie są najmilsi. Byłam świadkiem kiedy kilkakrotnie nie został ktoś zabrany z przystanku. Co się poprawiło to to, że coraz rzadziej autobusy się spóźniają. A czasami nawet wręcz odwrotnie - zdarzało się, że odjeżdżały przed czasem. Przystanki wymienione nie tak dawno na nowe już są poobklejane, pomazane z powybijanymi szybami (to niestety wina wandali). W Sieradzu jest tylko jeden automat z biletami ale ostatnio na Placu Wojewódzkim pojawił się kiosk MPK z biletami (pytanie: po co?). Podsumowując: Sieradzkie MPK ma jeszcze wiele do zrobienia. Od wymiany autobusów do przeszkolenia kierowców w milszej obsłudze.

Małgorzata_1552

24.01.2012

Placówka

Sieradz, Jana Pawła II 63

Nie zgadzam się (2)

MPK Sieradz

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MPK Sieradz?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.