Amustela

(2.71)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 12)

Pokaż wszystkie opinie

Wczoraj kupiłam dwie...
Wczoraj kupiłam dwie żarówki Heat Glo 75W firmy Exo-Terra (24,90 zł za sztukę). Podłączyłam je w terrarium. Jedna świeci, druga przepaliła się po godzinie. Po telefonie do sklepu i pytaniu o wymianę na działającą żarówkę lub zwrot pieniędzy, dowiedziałam się, że sklep "nie udziela gwarancji na żarówki". Dodatkowo dwie dziewczyny na kasie były dalekie od uprzejmości i naliczyły mi ostateczną kwotę nie uwzględniając rabatu, którego treść widniała na półce z żarówkami. Kiedy powiedziałam, że kwota powinna być niższa, bo rabat, jedna z dziewczyn z łaską poszła sprawdzić, wróciła i rzeczywiście rabat został udzielony.Nigdy więcej nic tam nie kupię i nie polecam tego sklepu nikomu.

zarejestrowany-uzytkownik

06.06.2015

Placówka

Warszawa, Ciszewskiego 15

Nie zgadzam się (0)

Amustela

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Amustela?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Prawdą jest to,...
Prawdą jest to, co się pisze o tym sklepie i o podejściu do człowieka bez szacunku. Cała obsługa to osoby ponure, które sprawiają wrażenie, jakby znalazły się w tym sklepie przez przypadek i jakby bardzo nie chciały tam być. Nie są zainteresowane pomocą, a informacje trzeba wyciągać z tych Państwa na siłę, a właściwie to tylko z jednej osoby. Bo dwie pozostałe udają, że nie widzą klienta, chociaż nie miały noc do roboty i się w tym czasie nudziły. A ja traciłam tylko czas, czekając i czekając na cud, który się jednak nie zdarzył, bo tutaj nie ma w ogóle chęci tych Państwa zwrócenia uwagi na klienta oraz pomocy jemu. Klient wręcz czuje się tam jak intruz. I tak samo zamyka się sklep mechanicznie, bez względu na to, że ktoś musi się jeszcze z niego wydostać. A takie podejście jest nie tylko odstraszające dla klientów, ale szkodzi także zwierzętom. Które potrzebują, nawet w sklepie zoologicznym, odrobiny ciepła i troski.