LOKATOR

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Nie będę opisywać...
Nie będę opisywać emocji związanych z kontaktem z tą firmą, jednak nigdy nie zdarzyło się, żeby jakakolwiek firma potraktowała mnie w ten sposób. 14 maja poraz piewszy oglądałam mieszkanie. Agent nie udzielił mi informacji na temat kosztów czynszu itp. Informację tę uzyskałam od nich po miesiącu, gdy już sama dowiedziałam się tego w spółdzielni. 3 czerwca wpłaciłam zaliczkę i podpisałam umowę przedwstępną, właściciel dał agentowi upoważnienie, aby uzyskał ze spółdzielni zaświadczenie o niezaleganiu, niezbędne do złożenia wniosku kredytowego. Agent miał to załatwić od razu. Wybrał się do spółdzielni 9 czerwca po kilku moich telefonach. Agent obiecał, że przywiezie mi zaświadczenie do domu, potem się tego wyparł i zaświadczenie dostałam pocztą, co dodatkowo opóźniło załatwianie kredytu. Agent rzadko odbierał moje telefony, nigdy nie oddzwaniał (mój nr nie jestzastzeżony), kiedy mu to zarzuciałam odpowiedział, że ma notes w domu. Agent stwierdził, że mogę wpłacić zaliczkę w EUR, kiedy przyniosłam EUR na spotkanie była panika i szukanie kantoru, gdyż z mojej zaliczki sprzedający płacił prowizję agencji. Kiedy nie wytrzymałam i napisałam e-mail ze skargą do właścicielki biura, odpowiedziała mi, że pan Piotr jest bardzo dobrym praconikiem, a ona nie ma czasu czytać takich głupot jak mojej maile. Kiedy powiedziałam panu Piotronwi, że nie wywiązuje się z obowiązków i jest niesłowny. Stwierdził, że jestem ciężką klientką. Jeśli komuś taka obsługa odpowiada, to agencja LOKATOR stoi otworem. Dla mnie nie mieści się to w żadnych standarach obsługi...

SzalonaŻyrafa

18.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)

LOKATOR

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż LOKATOR?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nie będę opisywać...
Nie będę opisywać emocji związanych z kontaktem z tą firmą, jednak nigdy nie zdarzyło się, żeby jakakolwiek firma potraktowała mnie w ten sposób. 14 maja poraz piewszy oglądałam mieszkanie. Agent nie udzielił mi informacji na temat kosztów czynszu itp. Informację tę uzyskałam od nich po miesiącu, gdy już sama dowiedziałam się tego w spółdzielni. 3 czerwca wpłaciłam zaliczkę i podpisałam umowę przedwstępną, właściciel dał agentowi upoważnienie, aby uzyskał ze spółdzielni zaświadczenie o niezaleganiu, niezbędne do złożenia wniosku kredytowego. Agent miał to załatwić od razu. Wybrał się do spółdzielni 9 czerwca po kilku moich telefonach. Agent obiecał, że przywiezie mi zaświadczenie do domu, potem się tego wyparł i zaświadczenie dostałam pocztą, co dodatkowo opóźniło załatwianie kredytu. Agent rzadko odbierał moje telefony, nigdy nie oddzwaniał (mój nr nie jestzastzeżony), kiedy mu to zarzuciałam odpowiedział, że ma notes w domu. Agent stwierdził, że mogę wpłacić zaliczkę w EUR, kiedy przyniosłam EUR na spotkanie była panika i szukanie kantoru, gdyż z mojej zaliczki sprzedający płacił prowizję agencji. Kiedy nie wytrzymałam i napisałam e-mail ze skargą do właścicielki biura, odpowiedziała mi, że pan Piotr jest bardzo dobrym praconikiem, a ona nie ma czasu czytać takich głupot jak mojej maile. Kiedy powiedziałam panu Piotronwi, że nie wywiązuje się z obowiązków i jest niesłowny. Stwierdził, że jestem ciężką klientką. Jeśli komuś taka obsługa odpowiada, to agencja LOKATOR stoi otworem. Dla mnie nie mieści się to w żadnych standarach obsługi...