SziK

(3.06)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 12)

Pokaż wszystkie opinie

Pierwsze wrażenie po...
Pierwsze wrażenie po wejściu - wszystko ok. Drugie wrażenie - mimo niewielu klientów oczekiwanie na obsługę dość długie.Obsługa miła lecz merytorycznie słabo. Pracownik zbyt mało zorientowany w posiadanym asortymencie oraz cenach.

Aneta_1063

26.11.2017

Placówka

Mielec, Przemysłowa 2

Nie zgadzam się (0)

SziK

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż SziK?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Często robię tam...
Często robię tam zakupy i do tej pory nie było problemu jednak muszę napisać bardzo niegatywny komentarz. Niecały rok temu kupiłem akumulator. Przez ten okres bateria była normalnie użytkowana. Przyszła zima i pierwsze mrozy, samochód stał 2 noce na zewnątrz i akumulator padł. Złożyłem reklamacje. Musiałem go oddać na 14 dni-taki proces reklamacji-w tym czasie nie dają żadnego zastępczego. Po 14 dniach zwrócili ten sam naładowany akumulator bez jakiejkolwiek informacji co z nim jest nie tak-tylko go naładowali. Ewidentnie widać, że nie chcą pomoc klientowi i odbijają piłeczkę. Przecież gdybym chciał sam bym sobie go naładował przez 24 godziny i nie musiałbym czekać 2 tygodni. Całkowicie odradzam kupno tam jakichkolwiek akumulatorów jeśli nie chcecie mieć problemów. Sprawę pewnie oddam do Rzecznika.