Crann

(1.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Dobra obsługa i...
Dobra obsługa i szybkość dostawy towaru zasługiwałyby na b.dobrą ocenę, jednakże schody zaczynają się jak zwykle, kiedy pójdzie "coś nie tak"! Sklep nie ponosi ŻADNEJ odpowiedzialności jako sprzedawca. Wszelkie reklamacje załatwiane są u producenta i tak na prawdę, to od producenta zależy, czy Twoja reklamacja zostanie uwzględniona, czy też nie. Nabyłem kartę graficzną do komputera i po włożeniu do kompa okazało się, że karta ma uszkodzone pamięci (ewidentne objawy tego uszkodzenia widać na monitorze). Sklep natomiast poinformował mnie, ze nie maja czasu na weryfikację i towar odsyłają od razu do producenta i trzeba oczekiwać na jego decyzję. Dodatkowo regulamin tego sklepu przewiduje przesyłanie reklamacyjne towaru na koszt kupującego, niezależnie czy reklamacja jest słuszna, czy też nie. W efekcie czego, zakupiłem uszkodzoną kartę i musiałem odesłać ją na własny koszt żeby otrzymać (mam nadzieję, że już sprawną, bo jeżeli nie, to kolejna wysyłka będzie znów na mój koszt) pełnowartościowy towar, na który oczekuję do dzisiaj.Oceniam więc sklep jako "kupujesz na własne ryzyko". Jeżeli towar będzie sprawny - cena i obsługa będzie OK, jednak jeśli nie . . .

kubanos

20.03.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Crann

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Crann?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobra obsługa i...
Dobra obsługa i szybkość dostawy towaru zasługiwałyby na b.dobrą ocenę, jednakże schody zaczynają się jak zwykle, kiedy pójdzie "coś nie tak"! Sklep nie ponosi ŻADNEJ odpowiedzialności jako sprzedawca. Wszelkie reklamacje załatwiane są u producenta i tak na prawdę, to od producenta zależy, czy Twoja reklamacja zostanie uwzględniona, czy też nie. Nabyłem kartę graficzną do komputera i po włożeniu do kompa okazało się, że karta ma uszkodzone pamięci (ewidentne objawy tego uszkodzenia widać na monitorze). Sklep natomiast poinformował mnie, ze nie maja czasu na weryfikację i towar odsyłają od razu do producenta i trzeba oczekiwać na jego decyzję. Dodatkowo regulamin tego sklepu przewiduje przesyłanie reklamacyjne towaru na koszt kupującego, niezależnie czy reklamacja jest słuszna, czy też nie. W efekcie czego, zakupiłem uszkodzoną kartę i musiałem odesłać ją na własny koszt żeby otrzymać (mam nadzieję, że już sprawną, bo jeżeli nie, to kolejna wysyłka będzie znów na mój koszt) pełnowartościowy towar, na który oczekuję do dzisiaj.Oceniam więc sklep jako "kupujesz na własne ryzyko". Jeżeli towar będzie sprawny - cena i obsługa będzie OK, jednak jeśli nie . . .