Sztuka Pizzy

(2.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Chociaż nie raz...
Chociaż nie raz zamawiałam pizze z tej Pizzerii, i nigdy nie było jakiś większych problemów, poza gigantycznym okresem czekania (nawet do dwóch godzin), to tym razem jestem bardzo zawiedziona. Nie dość, że znowu prawie 2 godz czekania, to na dodatek pizza przyjechała zimna, sałatka nie taka jak chciałam, bez chlebków czosnkowych, i nie z takim sosem, z jakim miała być. Oczywiście zadzwoniłam do pizzeri, poinformowałam o sytuacji, a pani stwierdziła, że "ooo jeju, i że w sumie to nie jest problem, żeby zjeść sałatkę z innym sosem, skoro już zaszła taka pomyłka. No ale jeżeli to problem, to ona oczywiście przeprasza..." Szkoda, że wtedy na myśl mi nie przyszło, żeby poprosić o cofnięcie kuriera i zażądać zwrotu pieniędzy.... Na pewno pizzy więcej tam nie zamówię.

Karolina_1381

14.09.2012

Placówka

Zabrze, Dworcowa 3

Nie zgadzam się (1)
Lokal jest zadbany,...
Lokal jest zadbany, aczkolwiek jest zbyt głośna muzyka przez co nie ma możliwości rozmowy z drugą osobą. Zamawiając pizzę przez telefon, musimy niestety czekać około 1,5h aż nam tą pizzę dowiozą. Obsługa jest miła i sympatyczna. Posiadają wiedzę na temat pizzy, z jakich składników się składa. Jedzenia smaczne.

Roksana_36

20.03.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Sztuka Pizzy

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sztuka Pizzy?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Chociaż nie raz...
Chociaż nie raz zamawiałam pizze z tej Pizzerii, i nigdy nie było jakiś większych problemów, poza gigantycznym okresem czekania (nawet do dwóch godzin), to tym razem jestem bardzo zawiedziona. Nie dość, że znowu prawie 2 godz czekania, to na dodatek pizza przyjechała zimna, sałatka nie taka jak chciałam, bez chlebków czosnkowych, i nie z takim sosem, z jakim miała być. Oczywiście zadzwoniłam do pizzeri, poinformowałam o sytuacji, a pani stwierdziła, że "ooo jeju, i że w sumie to nie jest problem, żeby zjeść sałatkę z innym sosem, skoro już zaszła taka pomyłka. No ale jeżeli to problem, to ona oczywiście przeprasza..." Szkoda, że wtedy na myśl mi nie przyszło, żeby poprosić o cofnięcie kuriera i zażądać zwrotu pieniędzy.... Na pewno pizzy więcej tam nie zamówię.