Szczęsny-Zjawiony

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Kupiłem w tym...
Kupiłem w tym salonie nowego Fiata Pandę. Braki w szkoleniach serwisantów wyszły na samym początku, gdy zadałem pytania na temat podstawowej obsługi mojego auta. Panowie którzy przyjmują zlecenia do serwisu nie byli w stanie odpowiedzieć jaki olej stosuje się do silnika w moim aucie, co ile robi się przegląd gwarancyjny, jak mam eksploatować pojazd w czasie tzw. docierania. Po odbiorze auta okazało się że dostałem je z uszkodzeniem blacharsko lakierniczym tylnej klapy. Uszkodzenie polegało na przewierceniu otworu w klapie w celu montażu ramki pod tablicę rejestracyjną w miejscu niedozwolonym. Klapa posiada fabryczne otwory zabezpieczone plastikowymi kołkami. Przewiercenie w innym miejscu skutkuje utratą gwarancji fabrycznej na klapę tylną. Pan serwisant rozmawiając ze mną cały czas oglądał telewizję i nie patrzył w moim kierunku. Sprzedawca bardzo słabo orientuje się w danych pojazdów, po zadaniu mu pytań dał mi katalog i stwierdził że wszystko znajdę sobie w tym katalogu.

zarejestrowany-uzytkownik

24.03.2012

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Reymonta 29

Nie zgadzam się (2)

Szczęsny-Zjawiony

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Szczęsny-Zjawiony?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kupiłem w tym...
Kupiłem w tym salonie nowego Fiata Pandę. Braki w szkoleniach serwisantów wyszły na samym początku, gdy zadałem pytania na temat podstawowej obsługi mojego auta. Panowie którzy przyjmują zlecenia do serwisu nie byli w stanie odpowiedzieć jaki olej stosuje się do silnika w moim aucie, co ile robi się przegląd gwarancyjny, jak mam eksploatować pojazd w czasie tzw. docierania. Po odbiorze auta okazało się że dostałem je z uszkodzeniem blacharsko lakierniczym tylnej klapy. Uszkodzenie polegało na przewierceniu otworu w klapie w celu montażu ramki pod tablicę rejestracyjną w miejscu niedozwolonym. Klapa posiada fabryczne otwory zabezpieczone plastikowymi kołkami. Przewiercenie w innym miejscu skutkuje utratą gwarancji fabrycznej na klapę tylną. Pan serwisant rozmawiając ze mną cały czas oglądał telewizję i nie patrzył w moim kierunku. Sprzedawca bardzo słabo orientuje się w danych pojazdów, po zadaniu mu pytań dał mi katalog i stwierdził że wszystko znajdę sobie w tym katalogu.