Hotel Las

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Podczas kolejnego już...
Podczas kolejnego już pobyty w Hotelu Las w Szklarskiej Porębie, dostrzegam obniżającą się jakość obsługi oraz pogarszający się standard hotelu. Serwis hotelowy oraz jakość świadczonych usług (sprzątanie, obsługa w restauracji, kawiarni) odbieram na poziomie dużo poniżej oficjalnie promowanych przez hotel trzech gwiazdkach. W hotelu widać upływ czasu. Stare, nieodnawiane fragmenty hotelu, przerdzewiałe elementy na basenie, brak estetyki wnętrz pokoi oraz mierna jakość serwowanych posiłków w niczym ie przypominają Hotelu Las sprzed 5 czy 10 lat. Jako stały klient tego hotelu z przykrością muszę stwierdzić, iż mimo sentymentu do uroczego usytuowania obiektu była to chyba moja ostatnia wizyta.

STYRTA

13.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Hotel Las

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Las?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Podczas kolejnego już...
Podczas kolejnego już pobyty w Hotelu Las w Szklarskiej Porębie, dostrzegam obniżającą się jakość obsługi oraz pogarszający się standard hotelu. Serwis hotelowy oraz jakość świadczonych usług (sprzątanie, obsługa w restauracji, kawiarni) odbieram na poziomie dużo poniżej oficjalnie promowanych przez hotel trzech gwiazdkach. W hotelu widać upływ czasu. Stare, nieodnawiane fragmenty hotelu, przerdzewiałe elementy na basenie, brak estetyki wnętrz pokoi oraz mierna jakość serwowanych posiłków w niczym ie przypominają Hotelu Las sprzed 5 czy 10 lat. Jako stały klient tego hotelu z przykrością muszę stwierdzić, iż mimo sentymentu do uroczego usytuowania obiektu była to chyba moja ostatnia wizyta.