Foxy Cleaner

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy sprzątania samochodu. Poprzez stronę z zakupami grupowymi nabyłam talon uprawniający mnie do prania tapicerki, odkurzania i mycia samochodu z woskowaniem. Pierwszym problemem było dodzwonienie się do myjni. Telefon, który był podany na stronie był nieaktywny przez bardzo długi czas. Zadzwoniłam do drugiego lokalu tej samej formy, jednak nikt mi tam nie chciał pomóc, skierowano mnie znów na ten nieaktywny numer. Po baaaardzo długim czasie wreszcie telefon został włączonym. Kiedy tam zadzwoniłam i uzyskałam połączenie, dowiedziałam się, że mój samochód nie zostanie już posprzątany, ponieważ kończy im się czas na realizację kuponów i nie mają wolnych miejsc. Skontaktowałam się z grouponem, który poinformował mnie, że czas na realizację kuponów zostanie przedłużony. Znów zadzwoniłam do Fox-a i odpowiedź była taka sama. Mój samochód nie zostanie posprzątany. Pewnie nie byłoby problemu, gdyby nie fakt, że wielokrotnie próbowałam się z nimi skontaktować i to nie moja wina, że włączyli telefon dopiero jak stwierdzili, że nikogo więcej nie obsłużą. Rozmowa przez telefon była bardzo niemiła, kobieta która rozmawiała ze mną miała lekceważący ton. Po złożeniu reklamacji do groupon oddano mi pieniądze.

CiociaKlocia

16.05.2012

Placówka

Lublin, Bursaki 14

Nie zgadzam się (0)

Foxy Cleaner

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Foxy Cleaner?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy sprzątania samochodu. Poprzez stronę z zakupami grupowymi nabyłam talon uprawniający mnie do prania tapicerki, odkurzania i mycia samochodu z woskowaniem. Pierwszym problemem było dodzwonienie się do myjni. Telefon, który był podany na stronie był nieaktywny przez bardzo długi czas. Zadzwoniłam do drugiego lokalu tej samej formy, jednak nikt mi tam nie chciał pomóc, skierowano mnie znów na ten nieaktywny numer. Po baaaardzo długim czasie wreszcie telefon został włączonym. Kiedy tam zadzwoniłam i uzyskałam połączenie, dowiedziałam się, że mój samochód nie zostanie już posprzątany, ponieważ kończy im się czas na realizację kuponów i nie mają wolnych miejsc. Skontaktowałam się z grouponem, który poinformował mnie, że czas na realizację kuponów zostanie przedłużony. Znów zadzwoniłam do Fox-a i odpowiedź była taka sama. Mój samochód nie zostanie posprzątany. Pewnie nie byłoby problemu, gdyby nie fakt, że wielokrotnie próbowałam się z nimi skontaktować i to nie moja wina, że włączyli telefon dopiero jak stwierdzili, że nikogo więcej nie obsłużą. Rozmowa przez telefon była bardzo niemiła, kobieta która rozmawiała ze mną miała lekceważący ton. Po złożeniu reklamacji do groupon oddano mi pieniądze.